İmamoğlu: "Disponemu di Kanal Istanbul cù 16 milioni di Istanbul"

Disposeremu di Imamoglu Kanal Istanbul cù milioni di Istanbuliti
İmamoğlu "Disponemu di Kanal Istanbul cù 16 milioni di Istanbuliti"

IMM hà purtatu à Istanbul a pianta di trattamentu di i rifiuti Silivri Seymen, a più grande d'Europa in a so categuria, cù una capacità di trattamentu di i rifiuti ogni ghjornu di 4 mila metri cubi. U presidente di l'IBB, chì hà apertu a facilità inseme Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Silivri Volkan Yılmaz hà enfatizatu chì i servizii furnuti appartenenu à i citadini, micca à i partiti pulitichi. "21. Riuscitemu à esse una cità degna di u seculu ", hà dettu u presidente di l'IMM. Ekrem İmamoğlu"Vulemu luttà inseme sensibilizà i nostri citadini contr'à i risichi urbani, ambientali, suciali è periculi. In questu rispettu; Chjamu à tutti quelli chì citanu u nome "Canal Istanbul" senza trascurallu in certi riunioni pulitichi, chì hè forse a più grande minaccia per Istanbul: Eliminaremu stu risicu cum'è nazione, cù 16 milioni di Istanbuliti. Eliminaremu questu da a memoria è l'agenda di Istanbul ". Dà a bona nutizia chì custruiscenu un stabilimentu simili in Şile Kömürcüoda, İmamoğlu hà dettu: "Quandu aghju parlatu cù i mo amichi; Averemu a zero stu prublema quì, micca cù un tempu di produzzione cum'è quì, ma cù un tempu di produzzione di pocu più di un annu ".

In u scopu di a maratona "150 Prughjetti in 150 Days", a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà purtatu l'Impianto di Trattamentu di Acque Reflue Silivri Seymen, chì serà a più grande d'Europa in a so categuria, cù una capacità di trattamentu di i rifiuti ogni ghjornu di 4 mila cubi. metri, à Istanbul. Prughjettu favuritu di l'ambiente chì prutegge l'ambiente, i zoni agriculi è l'acqua sotterranea, President IMM Ekrem İmamoğlu hè stata messa in serviziu da İmamoğlu hà fattu un discorsu à l'apertura di a stallazione gigante, chì hè stata messa in serviziu in u District Büyükkılıçlı.

"BOĞLUCA VALLE OF LIFE" GRAZIE À SİLİVRİ MUNICIPALITY

"Attacemu una grande impurtanza à ùn permette micca à i letti di i corsi d'Istanbul per esse custruitu di più, per prutege è sviluppà, è di trasfurmà in valli viventi, in particulare cù e so spazii verdi. Facemu un intensu sforzu per questu ", hà dettu İmamoğlu, è hà ricurdatu chì anu apertu a prima è a seconda tappa di Silivri Boğluca Yaşam Vadisi in questu cuntestu. İmamoğlu hà dettu chì a 3ª è a 4ª tappe di a valle seranu cumpletate da a municipalità di Silivri, "Ci hè una situazione: una municipalità chì hè membru di un partitu hà fattu a mità di a valle di Boğluca Yaşam. L'altra parte serà fatta da a Municipalità Metropolitana, chì hè un membru di un altru partitu. Allora cumu serà ? In altri palori, a mità di elli seranu utilizati da i citadini chì sò membri di quellu partitu, è l'altra mità seranu utilizati da i citadini chì sò membri di un altru partitu? Innò. In questu rispettu, aghju apprezzà è trova preziosa chì a nostra municipalità di Silivri mostra u so cumpurtamentu sensu cumunu, a cooperazione è a capacità di pruduce u travagliu inseme, pensendu à a tavula cun noi è sparte. Da a prisenza di tutti voi, ringraziu u presidente ", disse.

"SE PRIORITEMU L'INTERESSU DI I CITATINANI, NON I CONTI POLITICHI..."

Enfatizendu chì sò aperti à cullaburazioni simili cù ogni municipalità di distrittu in quasi tutti i campi, İmamoğlu hà dettu:

"Perchè se creemu un prucessu in quale l'interessi di i nostri citadini sò priurità, micca i calculi pulitichi, allora i nostri citadini vinceranu è a nostra nazione guadagnerà. U nostru paese, regione, distrettu, Istanbul è Turchia prufittàranu. I servizii chì avemu prumuvutu oghje, ma lasciate esse chjamatu Silivri, ma micca a nostra Municipalità Metropolitana, ma u guvernu di u nostru Statu di a Republica di Turchia; L'opere, e cullaburazioni benefiche, i prughjetti è e pruduzzione messa in ballu appartenenu à a nostra nazione. Appartene à i nostri citadini. Ùn pò esse un prughjettu di un partitu puliticu. I partiti pulitichi sò strumenti per i prucessi. Semu persone scelte da a discrezione di i nostri citadini, chì anu da serve u prucessu bè. U pruprietariu di ogni prughjettu fattu cù i tassi di i citadini hè chjaramente i nostri citadini. Tutti accetteremu questu cum'è tali. L'area in quale i gestori palesanu e so differenzi hè ligata à a manera chì u travagliu hè fattu. Si palesa da u latu di a capacità gestionendu u prucessu di cooperazione. L'avete fattu ferendu u bilanciu publicu ? Avete fattu bè ? L'avete fattu à tempu? O avete gestitu l'affari scientificamente? Avete fattu un sbagliu ? O avete fattu un travagliu di 1 annu in 5 anni? Avete da guardà elli ".

"Avemu consegnatu u prughjettu cù una tarifa cumpleta di 3 per centu"

Parlendu di u prughjettu chì anu apertu, İmamoğlu hà dettu: "Stu prughjettu hè statu preparatu è cuncepitu in u periodu precedente, iniziatu à u principiu di u 2018 è duverebbe esse cumpletu in 32 mesi secondu u cuntrattu. Ma, sfurtunatamenti, avemu pigliatu stu prughjettu cù una rata di cumpletamentu di 2019 per centu in 3, in un mumentu chì più di a mità di u so tempu hè passatu. In altre parolle, quandu avemu pigliatu l'uffiziu, una parte di u campu hè stata scavata ". Enfatizendu chì in una metropole cum'è Istanbul, sò una gestione chì sapi quantu hè pesante u costu di ritardi o fallimenti in i prughjetti, İmamoğlu hà dettu: "Avemu trattatu u prucessu in modu sensibile. L'avemu ghjuntu induve hè oghje. È simu fieri di rializà u prugettu cù una tecnulugia di purificazione avanzata ". Indittendu chì a stallazione hè a più grande pianta di trattamentu di lixiviazione di rifiuti d'Europa in a so categuria, İmamoğlu hà dettu: "Volkan Bey hà toccu un puntu assai cruciale. Hà parlatu di e tappe di u prucessu di raccolta di rifiuti domestici chì hà iniziatu cù e municipalità di distrittu in Istanbul. U puntu chì u mondu definitivamente vole ghjunghje hè chì i paesi è e cità ghjunghjenu à u livellu zero di rifiuti ".

A pianta di trattamentu di perdite di Silivri Seymen Cop, a più grande d'Europa, aperta

BONA VOLUNTA DI ŞİLE KÖMÜRCÜODA

Annunziendu ch'elli inizieranu rapidamente a custruzzione di un stabilimentu simile in l'area di stoccaggio di rifiuti in Şile Kömürcüoda da u latu anatolianu di a cità, İmamoğlu hà dettu: "Quandu aghju parlatu cù i mo amichi; Cù un tempu di fabricazione di pocu più di un annu, micca un tempu di produzzione cum'è quì, avemu da esse zeroed stu prublema quì. Kömürcüoda hè stata dapoi anni. U prublema di lixiviazione di basura ùn hè micca limitatu à una zona lucale. Spergu chì seremu fieri di pudè eliminà un cuncettu chì contamina a natura circundante finu à u mare in Kömürcüoda, cum'è quì, è avemu da esse zeroed u prublema ancu in u latu Anatolian. Tutti questi sò investimenti impurtanti in una cità cum'è Istanbul, induve u 68 per centu di i rifiuti sò sfurtunatamenti eliminati da i discaricamenti regulari. Cum'è una cità chì hà vultatu a nostra direzzione versu l'attaccu zero, spergu chì riescimu à diventà una cità degna di u XXI seculu cù movimenti assai veloci. Enfatizendu chì Istanbul hè in fretta in questu sensu è ùn hà micca un mumentu da perde, İmamoğlu hà dettu: "Vulemu agisce rapidamente in ogni campu. Vulemu implementà suluzioni radicali in ogni prublema. Vulemu luttà inseme sensibilizà i nostri citadini contru à i risichi urbani, ambientali, suciali è periculi. In questu rispettu; Chjamu à tutti quelli chì citanu u nome "Canal Istanbul" senza trascurallu in certi riunioni pulitichi, chì hè forse a più grande minaccia per Istanbul: Eliminaremu stu risicu cum'è nazione, cù 21 milioni di Istanbuliti. Eliminaremu questu da a memoria è l'agenda di Istanbul ".

YILMAZ: "CU L'ESPRESSIONI DI EKREM; I SERVIZI COME QUESTE SONT PER I CITTADINANI, NON PARTITI POLITICHI "

Dichjarà chì sò aperti à a cooperazione cù ogni istituzione in ogni prublema chì beneficerà Istanbul, u sindaco di Silivri Yılmaz hà ancu espresu i so sentimenti: "Questi servizii, tali aperture, ùn sò micca i servizii di partiti pulitichi - cum'è Ekrem Bey dice - anu eliminatu. i so badges da i partiti pulitichi da u so collu è dicenu.Avemu sempre spressione da i merri chì servenu a cità, cù i vostri risorsi, cù i risorsi chì avemu cullatu da voi, chì torna à voi torna. Avemu tenutu tali investimenti, tali cerimonii d'apertura luntanu da e cunsiderazioni pulitiche, l'uscita pulitica è i discussioni pulitichi; Spergu chì continueremu à stà luntanu da ellu ", disse. Dopu à i discorsi; Dopu avè premutu i buttoni da İmamoğlu, Yılmaz, u sindaco di Büyükçekmece Hasan Akgün è u Vicepresidente di u Gruppu di l'Assemblea IMM di u Partitu IYI İbrahim Yılmaz, a facilità hè stata ufficialmente messa in serviziu.

L'ACQUA RIFIUTI HA 55 VOLTE PIÙ CARICHE DI POLLUZIONE CHE L'ACQUA RIFIUTA DOMESTICA

In u so discorsu, u Vice-Segretariu Generale di l'İBB, Gürkan Alpay, hà spartutu infurmazioni detallate nantu à a facilità chì hè stata aperta. Sicondu l'infurmazioni spartuti da Gürkan; Silivri Seymen Garbage Leachate Treatment Plant serà a più grande d'Europa in a so categuria, cù una capacità di trattamentu di i rifiuti ogni ghjornu di 4 40 metri cubi. A facilità stabilita nantu à una superficie di 5 mila metri quadrati; Hè custituitu da Struttura di Inlet Leachate, Laguna (7 mila metri quadrati), Piscina di Promozione / Equalizzazione, Bioreactor (500 mila 220 metri quadrati), Edificio di soffiante, Edificio di membrana, Edificio di fango, Edificio di workshop, Edificio amministrativo. In u stabilimentu cù un costu d'investimentu tutale di 55 milioni di TL, lixiviazione di basura cù una media di XNUMX volte più contaminazione di l'acqua residuale domestica; serà purificatu in una manera chì ùn dannu micca l'aria, a terra, l'acqua è a salute umana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*