ISIB, Workshop di strategia di u settore di l'aria condizionata

Atelier di strategia di l'industria di l'aria condizionata realizatu
L'atelier di strategia di u settore di l'aria condizionata hè statu tenutu

U Workshop di Strategia di l'Industria di l'Aria Condizionata, induve l'Associazione Esportatori di l'Industria di l'Aria Condizionata (İSİB) hà determinatu a mappa stradale 2023 di l'Industria di l'Aria Condizionata Turca, si hè tenuta in Antalya Cornelia Diamond Hotel trà u 28-29 di nuvembre 2022. In u scopu di u prugramma di l'attellu, a Cerimonia di Premiazione di i Leaders Export İSİB hè stata tenuta è e prime cumpagnie sò state premiate.

In u workshop ospitatu da Mehmet Şanal, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di İSİB, cù a participazione di più di 200 attori di u settore, mudelli d'esportazione di nova generazione è supporti, l'effetti di i sviluppi ecunomichi attuali nantu à u settore è i prublemi in u settore 2023. document di strategia hè statu discutitu.

À l'attellu, induve l'economistu Fatih Keresteci hà trasmessu a situazione ecunomica attuale è l'aspettattivi à i participanti, una cerimonia di commemorazione hè stata tenuta per u Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione İSİB, Metin Duruk, mortu u mese passatu.

Facendu u discorsu di apertura di l'attellu, u presidente di İSİB, Mehmet Şanal, hà dichjaratu chì İSİB hè diventatu u più impurtante stakeholder di l'esportatori di u settore in i campi di marketing strategicu, vendita è cumunicazione è hà dettu:

"U mercatu mundiale di l'aria condizionata hè cresciutu di 13,23 per centu in l'ultimi quattru anni è hà righjuntu 570 miliardi di dollari. L'industria turca di l'aria condizionata hà dimustratu una crescita di 43 per centu in questu periodu. Quandu guardemu à i sottogruppi di u settore, avemu crisciutu 11 per centu in Sistemi di Riscaldamentu è Equipamentu, mentre chì u mondu hà crisciutu 32 per centu. Mentre u mondu hà cresciutu di 15 per centu in Sistemi è Equipaghji di Raffreddamentu, avemu registratu una crescita di 39 per centu. Mentre u mondu hà crisciutu 20,5 per centu in Sistemi è Equipaghji di Ventilazione, avemu ottenutu una crescita di 67 per centu. Mentre chì u mondu hà crisciutu da 12,5 per centu in Sistemi è Elementi di Aria Condizionata, avemu registratu una crescita di 80 per centu. Mentre u mondu hà crisciutu da 10 per centu in Sistemi è Elementi di Plumbing, avemu crisciutu da 40 per centu. Mentre u mondu hà crisciutu da 10 per centu in Sistemi è Elementi d'insulazione, avemu crisciutu da 38 per centu. Questi risultati sò un'indicazione chì simu urganizati cum'è un settore, andemu avanti cù una certa strategia, è tutti i stakeholder di u settore travaglianu duramente.

Cum'è l'industria di l'aria condizionata turca, u nostru scopu principale hè di ottene una parte di 1,5 per centu da u mercatu mundiale è di esse un settore cù un surplus di cummerciu esteru. Travagliemu quantu pudemu per questu scopu. Quist'annu, malgradu ogni tipu di handicap, avemu righjuntu un rapportu di copertura di l'impurtazione-esportazione di 93,5 per centu. A nostra parte di u mondu cum'è settore era 1,37 per centu. U prezzu di unità di kilogrammi di u settore hà aumentatu à 5,23 dollari. Sicondu i dati TİM, simu u 11u settore più grande in Turchia. L'esportazioni di u nostru settore anu superatu 6 miliardi di dollari à a fine di nuvembre. "Avemu predichendu chì chjuderemu l'annu cù un volume d'esportazione di 6,8 miliardi di dollari", disse.

In l'ultima sessione di u workshop, İSİB hà premiatu e cumpagnie chì anu ghjucatu un rolu efficace in u mercatu di l'esportazione è chì anu più esportatu in 2021.

Facendu un discorsu in a cerimonia di premiazione, Şanal hà dichjaratu chì tutte e cumpagnie chì custituiscenu l'Unione travaglianu cù tutte e so forze per u sviluppu è a crescita di Turchia è hà dettu:

"L'industria turca di l'aria condizionata face passi fermi per diventà unu di i settori principali in l'esportazioni. E nostre cumpagnie, chì anu fattu a maiò parte di l'esportazioni in 2021 categurie in 21, anu ottenutu i premii di questu annu cù a gestione cummerciale è di marketing efficace chì anu implementatu. Sapemu è vedemu chì i membri di u nostru sindicatu chì ùn anu micca ricevutu un premiu travaglianu cù tutte e so forze. Ùn avemu micca dubbitu ch'elli renderanu u nostru paese fieru cù i successi ch'elli utteneranu in l'anni à vene ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*