İSKİ Duppiò a capacità di a pianta di trattamentu di l'acqua potabile di Taşoluk

ISKI Tasoluk hà radduppiatu a capacità di a pianta di trattamentu di l'acqua potabile
İSKİ Duppiò a capacità di a pianta di trattamentu di l'acqua potabile di Taşoluk

İSKİ, l'istituzione di longa durata di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), hà cumandatu a seconda unità di tappa, chì radduppierà a capacità di ogni ghjornu di a pianta di trattamentu di l'acqua potabile di Taşoluk in Arnavutköy. Cum'è què; U putere di trattamentu di a facilità cù una capacità di 2 mila m³ / ghjornu hè aumentatu à un totale di 50 mila m³ / ghjornu.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu un discorsu à l'avvenimentu prima chì a facilità hè stata messa in serviziu. Prima di u so discorsu, hà datu una cunferenza culurita à Ali Mert Yalçın di 6 anni, un studiente di u primu annu primariu, nantu à u sistema di travagliu di a facilità è u risparmiu d'acqua. sohbet İmamoğlu hà dettu: "Un bonu travagliu hè statu fattu quì. Arnavutköy hè attualmente in una crescita imprevista chì ùn era micca cunnisciutu circa 12-13 anni fà in Istanbul. Perchè, micca assai, quandu avemu vultatu 13 anni fà, ùn ci era micca aeroportu in i piani. Ma di colpu, un pianu hè statu fattu è unu di i più grandi aeroporti in u mondu hè statu custruitu quì. Inevitabbilmente, questu hà vultatu l'insediamentu intornu à Arnavutköy è a crescita quì à una dimensione assai diversa. È avà, sicuru, assai, assai più di l'aspittatu, a ghjente hà cuminciatu à stallà in Arnavutköy. Ci hè una pupulazione crescente. Ci sò bisogni purtati da l'aeroportu. In questu sensu, ci hè bisognu di un prucessu infrastrutturali in ogni sughjettu. Ci hè bisognu di una descrizzione di u prucessu efficace in ogni aspettu, da a migliurà e cundizioni di vita umana, à migliurà a qualità di vita, à l'infrastruttura, à e strade ", disse.

Enfatizendu chì İSKİ hà aghjustatu valore à a regione cù i so investimenti di 1 miliardi 300 milioni di lire in Arnavutköy, İmamoğlu hà dettu:

"L'amministrazione di l'acqua è i canali di Istanbul hè sopra à a pulitica. Cum'è l'aria, cum'è l'acqua, hè l'urganizazione più basica di l'elementi basi di a vita. In questu rispettu, ci sò prublemi chì avemu da fà, finu à i bisogni di sta istituzione, u mudellu di finanziamentu di sta istituzione, è a tarifa di questa istituzione. In ogni rispettu; Da u Sindaco à u Direttore Generale, à l'impiegati, da l'Assemblea IMM à e persone chì participanu à l'Assemblea Generale İSKİ, ognunu hà l'obbligazione di pensà cusì è di piglià tali decisioni. İSKİ ùn hè mai un spaziu per esse sbattutu puliticamente. Ogni prublema chì cuncerna u nostru populu in Istanbul richiede ancu una tale meticulosità, ma in certi prublemi chì ponu esse tollerati. Ma stu locu ùn hè nunda cusì. Parlemu di l'acqua, chì hè a surgente di a vita. Parlemu di mette l'acqua in a nostra casa in modu pulitu. Parlemu di a purificazione di l'acqua contaminata, purificendula secondu e norme accettate internaziunale, per assicurà e cundizioni ambientali per a ghjente per sopravvive ".

Rimarchendu chì a stallazione chì anu inauguratu hè ancu cunnessa à a diga di Terkos, una di e risorse idriche più impurtanti di a cità, İmamoğlu hà dettu: "Hè veramente un agenda inutile è inutile per elli à occupà stu locu cun un cuncettu cum'è Kanal Istanbul chì hà da esse. rivultà sta cità, stu paese, ancu s’elli sà ch’elli ùn ponu Spergu chì ùn purteremu micca stu massacru di béton in questa cità in ogni modu, è ùn caricaremu micca Istanbul cù un prublema chì sguasserà u destinu di sta cità. Istanbul hè un sanu. Istanbul ùn hà micca un distrettu di partitu. Nisun cuntatu hà una festa. Ogni cuntatu hè una regione amministrativa di stu paese. In Istanbul, hè tutta una zona di 39 distretti, hè una cità mundiale. In questu cuntestu, cuntinuemu à furnisce un serviziu uguale à ogni puntu di e nostre cità è distretti, cun sensibilità è cura, attraversu tutte e nostre istituzioni, in particulare İSKİ. Avemu da cuntinuà à fà cusì. Ùn avemu mai cumprumissu annantu à questu ", disse.

U direttore generale di İSKİ Şafak Başa hà ancu spartutu infurmazioni detallate nantu à a facilità chì anu apertu. Sicondu l'infurmazioni spartuti da Başa; Per risponde à a crescente dumanda d'acqua in u distrettu di Arnavutköy, in più di a capacità esistente di 50 mila m³ / ghjornu di l'impianto di trattamentu di l'acqua potabile di Taşoluk, a pianta di trattamentu di l'acqua potabile di Taşoluk di 50ª tappa cù una capacità di 2 mila m³ / ghjornu hè stata cumpletata è u tutale tutale. A capacità hè di 100 mila m³. / ghjornu aumentatu. In più di a facilità, trà i prughjetti cù un valore d'investimentu tutale di 435 milioni di TL; Per prevene i tagli d'acqua in a regione, u cisterna d'acqua potabile Arnavutköy cù una capacità di 5 mila m³ hè statu custruitu. Sicondu a prughjezzione di a pupulazione di u distrittu di Arnavutköy, 4.610 metri di linea di trasmissione sò stati posti per risponde à i bisogni d'acqua di u novu aeroportu è di u circondu. Per rinnuvà e linee chì anu finitu a so vita ecunomica in a regione è per risponde à e novi richieste, sò stati fabbricati 79.497 49.072 metri di rete d'acqua potabile. Inoltre, u cullettivu di l'acqua residuale è a linea di rete in e regioni cù una sezione trasversale insufficiente, chì anu cumpletu a so vita utile è ùn anu micca una linea d'acqua residuale; Per prevene l'inundazioni, hè stata custruita una linea d'acqua di piova è travaglii di riabilitazione sò stati realizati in Şirindere. A durata tutale di tutti sti travaglii era di XNUMX metri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*