Istanbul era in un mumentu d'omaggiu à u so antenatu

Istanbul era rispettuosa à u so antenatu
Istanbul era in un mumentu d'omaggiu à u so antenatu

Gazi Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a nostra Republica, hè statu cummemoratu in tutte e unità di l'IMM, nantu à e strade di Istanbul è i veiculi di trasportu publicu, in l'84 anniversariu di a so morte. Nant'à u metro è i tramvii, 84 mila persone di colpu rendenu omagiu à u babbu è cantanu l'Innu Naziunale inseme. Discorsi è avvenimenti nantu à Atatürk sò stati tenuti in i cerimonii speciali di commemorazione di l'IMM. E so canzoni preferite sò state cantate è si sò tenute proiezioni di filmi.

U 10 di nuvembre in Istanbul hà iniziatu questu annu cù una commemorazione piena di rispettu è gratitùdine. Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a nostra Republica, hè statu cummemoratu in u 84 anniversariu di a so morte, à 09.05:XNUMX, in i carrughji è e strade di Istanbul, è ancu in i veiculi di trasportu publicu, cum'è in u restu di u paese.

In l'avvenimenti di commemorazione chì si facenu fora di cerimonii ufficiali; I citadini chì escenu da i so veiculi privati ​​​​in u trafficu, i Istanbuliti chì viaghjanu cù veiculi cum'è autobus, battelli, tram è metro anu firmatu a so vita à 09.05 è hà pagatu un minutu di silenziu.

84 MIL PERSONE STANTANE DI RISPETTU IN L'ANNATA 84

U metro è i tram di Istanbul anu vistu mumenti emotivi da l'ora di a matina. L'Istambuli chì utilizanu u metro è i tramvii in a prima ora di a matina sò stati salutati cù a commemorazione di Atatürk, accumpagnata da a canzone Yiğidim Aslanım di Zülfü Livaneli.

À 09.05:17, tutti i treni si fermanu in 195 stazioni nantu à XNUMX linee operate da Metro Istanbul, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM).

Cù l'annunziu fattu in a stazione è in i veiculi, un totale di 84 mila persone, cumpresi quelli chì viaghjanu in u metro è i tramvii à quellu tempu, si sò alzati è hà pagatu un minutu di silenziu à u so Ata. Dopu à u mumentu di silenziu, tutti i passageri cantavanu l'Innu Naziunale à l'unison.

TUTTE L'UNITÀ DI IMM COMMENTED ATA CON RISPETTU E GRATITITUDE

Una cerimonia di commemorazione hè stata tenuta davanti à u bustu Atatürk in l'edificiu IMM Saraçhane cù a participazione di u Sicritariu Generale IMM Can Akın Çağlar. A Bandiera Turca hè stata calata à a mità, accumpagnata da a deposizione di una ghirlanda, un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale. U libru d'onore privatu hè statu firmatu da Can Akın Çağlar.

IMM Bakırköy è Kasımpaşa edifici annessi, affiliati İSKİ è İETT, tutte e persone esterne è affiliate anu ancu tenutu cerimonii di commemorazione.

"Atatürk Forests Respect for Ata" hè stata tenuta in Florya Atatürk Forest è Hacıosman Atatürk Urban Forest.

À u Museu di Şişli Atatürk, un bouquet hè statu prisentatu à u studiu di Atatürk, u libru speciale di u museu hè statu firmatu, è l'Orchestra di Camera İBB hà datu un cuncertu di i canti preferiti di Atatürk.

Trasmissione in diretta via i conti di rete suciale Enstitü Istanbul İSMEK. Dr. Cù a participazione di Ozana Ural, hà tenutu una conversazione nantu à a visione di Mustafa Kemal Atatürk di l'educazione è l'educazione di l'adulti è u so legatu à u presente u 10 di nuvembre.

À a cirimonia di l'IETT, l'apertura di u "Ata's Greatest Heritage Republic Exhibition" hè stata cun u cuncertu Speech. I canti preferiti di Atatürk sò stati ghjucati à u Centru di Cungressu di Istanbul è CRR. KÜLTÜR AŞ cuntinueghja a so Atatürk è attività di ghjocu è attelli per i zitelli. Dopu à a ceremonia di commemorazione in a Direzzione di l'Hospice İBB Kayışdağı, u filmu di l'addiu di Zülfü Livaneli hè statu proiettatu.

CUN rispettu, fieru

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu In u so messagiu spartutu nantu à e social media, hà dettu: "L'architettu di a nostra Lotta Naziunale, u fundatore di a nostra Republica, è u Gran Leader Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì sempre illumina a nostra strada cù e so idee; cun rispettu, cun bramosu, cun orgogliu. Scrivu u vostru nome in tutta a cità, in ogni angulu di u paese ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*