"Ordine Generale" da l'Uffiziu di u Guvernatore di Istanbul per a Strada Istiklal Dopu à l'Attaccu Terroristu

Ordine Generale per a Strada Istiklal Dopu à l'Attaccu Terroristu da u Guvernatore di Istanbul
"Ordine Generale" da l'Uffiziu di u Guvernatore di Istanbul per a Strada Istiklal Dopu à l'Attaccu Terroristu

Dopu à l'attaccu di a bomba terrorista in u distrettu di Beyoğlu, u guvernatore di Istanbul, Ali Yerlikaya, hà emessu un Ordine Generale in quantu à e misure da piglià per mantene a sicurità, a pace è l'ordine in Istiklal Street, è per accelerà u flussu di trafficu pedonale attuale.

In l'Ordine Generale di u 24 di nuvembre 2022 è numeratu 2022/1; "Sfurtunatamente, 13 persone sò state ferite è 2022 di i nostri citadini anu persu a so vita per via di l'attaccu di bombe in a strada Istiklal in u nostru distrettu di Beyoğlu, induve l'attività storiche, ecunomiche, suciali, culturali è turistiche sò realizate più intensamente, dumenica, 81 nuvembre 6.

Una dumanda cumuna in tutte e cunsultazioni cù l'operatori di magazzini, i cummercianti, l'urganisazioni prufessiunali, l'amministrazioni lucali è l'unità di sicurità chì operanu nantu à a strada Istiklal, chì hè apprussimatamente 1.400 metri di lunghezza è hà u trafficu pedestriale più pesante in u nostru paese; U trasportu di Tramway è u flussu di trafficu pedonale è mantene a continuità.

Per d 'altra banda, hè cunsideratu chì u listessu tema hè d'impurtanza critica per assicurà l'ordine è u benessiri publicu è a sicurità generale.

Per sti mutivi, nantu à Istiklal Street;

  • Tavule, sedie, tavulini, cartelli mobili, etc., sò posti nantu à a strada da l'imprese in a strada per ogni scopu. per esse postu,
  • Creazione di un stand
  • inaugurazione di a mostra,
  • Fà vendite mobile è mette un contatore di vendita,
  • l'urganizazione di avvenimenti suciali, culturali o cummerciale,
  • Musicisti di strada cullettivi o individuali è spettaculi di spettaculu,
  • attività hanutista,
  • è simili,

Ùn serà certamente micca permessu ". Hè statu dichjaratu chì e misure necessarie devenu esse pigliate da l'istituzioni / urganisazioni autorizate è rispunsevuli, l'ordine deve esse implementatu in modu sensitivu in cunfurmità cù e disposizioni pertinenti di a Legge di Amministrazione Pruvinciale No.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*