I residenti di Istanbul puderanu pagà e so bollette di gas naturale in rate

I Istanbuliti puderanu pagà e so bollette di gas naturale in rate
I residenti di Istanbul puderanu pagà e so bollette di gas naturale in rate

I residenti di Istanbul puderanu pagà e so bollette di gas naturale in rates stu invernu. Un accordu hè statu ghjuntu cù 15 banche per prufittà di l'opportunità di pagamentu senza interessu nantu à e carte di creditu. Inoltre, cù l'accordu fattu cù Vakıf Katılım Bank, l'abbonati di gas naturale seranu offerti a cunvenzione di pagà e so fatture cù un termini di 12 mesi senza interessi cù supportu di finanziamentu di i cunsumatori.

NUMERO DI INSTALLMENTS PER BANK

In a campagna di pagamentu di carte di creditu chì copre u periodu da u 1 d'ottobre 2022 à u 31 di maghju 2023, u numeru di rate varierà trà 2 è 5 secondu i banche. Halk Bank offre 5 rate per fatture, mentri Yapı Kredi, İş Bankası è Ziraat Bankası offrenu 4; Alternatifbank, Denizbank, Garanti Bank, ING Bank, Kuveyt Türk, Odea Bank, QNB Finans Bank, TEB è Türkiye Finans banks 3; Akbank, Vakıf Katılım è Vakıfbank offrenu 2 rate.

İGDAŞ È A FUNDAZIONE ACCORDU DI PARTICIPAZIONE: SUPPORTU FINANZIARI SENZA INTERESSI CUN 12 INSTALLMENTS

In u scopu di l'accordu trà İGDAŞ è Vakıf Katılım, un supportu finanziariu senza interessi serà furnitu à i residenti di Istanbul chì applicanu. Signature sò stati firmati in a campagna di supportu di finanziamentu, chì furnisce facilità di pagamentu finu à 12 rates. In u quadru di l'accordu firmatu trà İGDAŞ è Vakıf Katılım, l'abbonati puderanu pagà u sustegnu finanziariu chì ricevenu in rate finu à 12 mesi, senza interessi è senza spese.

U GENERAL MANAGER IGDAS OZMEN ANUNCIAU I DETAILS

Spieghendu i dettagli di a campagna, u Direttore Generale İGDAŞ Dr. Mithat Bulent Ozmen hà dettu:

"Travagliemu ghjornu è notte per fà a vita di a ghjente di Istanbul più faciule è aumentà u so cunfortu. Avemu realizatu assai studii nantu à a facilità di pagà e so fatture per i nostri abbonati prima di l'invernu prossimu. Implementemu un novu di questi da u 1 di nuvembre. In u scopu di l'accordu chì avemu fattu cù Vakıf Katılım, un limitu hè statu attribuitu per l'abbonati İGDAŞ à a banca. I nostri abbonati domestici, chì sò abbonati İGDAŞ è ùn anu micca un debitu di fattura, puderanu prufittà di stu supportu di finanziamentu senza interessu è senza costu. I nostri abbonati puderanu prufittà di sta opportunità per e so fatture durante u periodu di a campagna, in i limiti da esse attribuiti da a banca. Puderanu dividisce e so fatture pagate in i so limiti in u numeru di rate chì volenu finu à 12 mesi, senza costu è senza interessi, è rimbursà à e date di pagamentu.

DATA LIMITE PER SUPPORTU FINANZIARI 31 MARZO 2023

Quelli chì volenu prufittà di a campagna di supportu di finanziamentu di i cunsumatori puderanu dumandà à e filiali di Vakıf Katılım da u 1 di nuvembre. A campagna durà finu à u 31 di marzu di u 2023.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*