Firmatu un cuntrattu di signalizazione digitale ERTMS per a rete ferroviaria italiana

Firmatu un cuntrattu di signalizazione digitale ERTMS per a rete ferroviaria italiana
Firmatu un cuntrattu di signalizazione digitale ERTMS per a rete ferroviaria italiana

E Ferrovie Italiane (RFI) anu sceltu un cunsorziu guidatu da Hitachi Rail per cuncepisce è furnisce signalazioni digitale ERTMS nantu à a reta ferroviaria di 1.885 chilometri in u centru è u nordu di l'Italia.

U prughjettu coprerà e linee à e regioni Emilia Romagna, Toscana, Piemunti, Lombardia, Liguria, Venetu è Friuli-Venezia-Giulia.

A tecnulugia include un sistema di radiu chì assicura a cumunicazione trà u trenu è a pista, è ancu l'attivazione automatica di i freni d'emergenza in casu di periculu.

A tecnulugia migliurà ancu l'efficienza di u trenu regulendu a velocità, l'accelerazione è u frenu, chì à u turnu riduce u cunsumu d'energia.

Stu novu accordu quadru di 867 milioni d'euros (895,17 milioni di dollari americani) seguita u cuntrattu di 700 milioni di euro precedente (500 milioni di dollari americani) per u disignu è l'implementazione di a signalazione digitale ERTMS nantu à 516,29 km di linee ferroviarie in tutta l'Italia.

L'ERTMS hè digià utilizatu nantu à e linee ferroviarie d'alta velocità d'Italia, ma l'espansione di a tecnulugia à e linee regiunale permetterà megliu à i treni da i paesi europei vicini di correre ininterrottamente in Italia.

Michele Fracchiolla, Direttore Esecutivu di l'Europa è l'Australia - LoB Rail Control Hitachi Rail hà dettu: "Semu assai soddisfatti di stu cuntrattu chì ci permetterà di aghjunghje 1.885 km supplementari di tecnulugia di signalizazione digitale à a reta ferroviaria italiana.

"A tecnulugia ERTMS beneficerà assai i passageri aumentendu l'affidabilità, a puntualità è a frequenza di i treni per creà una rete ferroviaria europea integrata".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*