I premii "Golden Cat" di u Festival di Cortometraggi di İzmir anu trovu i so pruprietarii

Izmir Short Film Festival Golden Cat Awards anu trovu i so pruprietarii
I premii "Golden Cat" di u Festival di Cortometraggi di İzmir anu trovu i so pruprietarii

Organizatu per a 23a volta cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u Festival Internaziunale di Corti di Izmir hà finitu cù a cerimonia di premiu Golden Cat. Parlendu à a ceremonia, u presidente Soyer hà dettu: "U nostru scopu tutale hè di fà İzmir una di e cità impurtanti induve batte u core di u cinema. U Festival Internaziunale di Short Film Izmir, chì hè tenutu ininterrottamente per quasi un quartu di seculu, hè senza dubbitu in prima linea di l'opere chì ci portanu versu questu scopu ".

I premii "Golden Cat" anu truvatu i so patroni à u Festival Internaziunale di Cortometraje di Izmir, sustinutu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, u Ministeru di a Cultura, a Direzzione Generale di Cinema, a Camera di Cummerciu di Izmir, u Centru Culturale Francese è Migros. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia in u Centru di Innovazione IzQ. Tunç Soyer, İzmir Short Film Festival Direttore Yusuf Saygı, İzmir Metropolitan Municipality Vice Segretariu Generale Barış Karcı, İzmir Metropolitan Municipality burocrati, membri di a ghjuria, artisti, direttori è amanti d'arte.

"Semu decisi à avanzà"

U presidente parla durante a ceremonia Tunç Soyer Esprimendu chì Izmir hè una cità di imprenditori, hà dettu: "Hè statu cusì in tutta a storia. Cusì hè oghje. Semu decisi à purtà u spiritu imprenditoriale è a ghjente di a nostra cità à un puntu assai più in u futuru. Dunque, mi rende assai fieru chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hè un sustinitore di u 23e Festival Internaziunale di Cortometraje di Izmir. Sapemu chì stu festival hè unu di i successi più impurtanti di l'imprenditori di İzmir. 23 anni! A lingua hè faciule. Per un quartu di seculu, stu festival in İzmir cuntinueghja cù un approcciu cumplettamente prufessiunale, ma ancu cù un spiritu vuluntariu, malgradu tutte e difficultà. U nostru festival, chì hà l'unicu certificatu di qualificazione Oscar in Turchia, hè una fonte di orgogliu per l'imprenditorialità İzmir.

"Sta sera serà ancu u principiu di pruduzzione artistica nova di marca"

U presidente Soyer hà cuntinuatu: "Durante a so storia di 8500 anni, İzmir hè statu unu di i lochi di produzzione d'arte più entusiastici in u mondu. L'industria cinematografica hà una pusizioni assai speciale per aumentà stu entusiasmu una volta di più. Tuttu u nostru scopu hè di fà İzmir una di e cità impurtanti induve u core di u cinema batte. U Festival Internaziunale di Short Film di Izmir, chì hè tenutu ininterrottamente per quasi un quartu di seculu, hè senza dubbitu in prima linea di u travagliu chì ci hà purtatu versu questu scopu. Avemu stabilitu l'Uffiziu di Cinema di İzmir per u listessu scopu. Oghje, u 23th International Izmir Short Film Festival piglia u so postu in a storia cum'è un travagliu unicu di a cultura di l'armunia di u Mediterraniu. È sò chì ùn hè micca solu una chjusa. Sta sera serà ancu u principiu di pruduzzione artistica nova. Inspirerà u mondu da Izmir per una vita in armunia ".

Soyer hà premiatu u premiu "Best Editing".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir à a cerimonia di premiazione "Golden Cat", induve 10 premii sò stati distribuiti in 22 categurie diverse. Tunç Soyerprisintatu u premiu à i pruduttori di u filmu "I Am One, You All" in a categuria di "Fiction National". 22 premii sò stati dati in a notte. In u scopu di u festivale, più di 300 filmi scontranu l'audienza gratuitamente, attelli è interviste sò stati fatti.

Filmi premiati

"Deer" direttu da Hadi Babaeifa hè u 3u megliu film in a Category Fiction Internaziunale, "Warsha" hè u 2u megliu filmu direttu da Dania Bdeir in a Category Fiction Internaziunale, è direttu da Manolis Mavris in a Category Fiction Internaziunale "Brutalia" hè u 2u megliu filmu, "Larva" direttu da Volkan Güney Eker hè u megliu filmu in a Categoria Sperimentale Naziunale, "Cosmonauta Sirianu" direttu da Charles Emir Richards hè u megliu filmu in a Categoria Documentariu Naziunale, National "Oyun" direttu da Önder Menken hè u megliu film in a Categoria Animazione, "I Am One, You All" di Buğra Dedeoğlu hè u megliu fiction in a Category Naziunale di Fiction, è "Rumi" hè u megliu film in a Categoria Naziunale di Fiction.tubet" l'attore di cinema Mücahit Koçak hè u megliu attore, "L'infernu hè viotu, tutti i diavoli sò quì" u direttore artisticu Onur Sekmen hè u megliu direttore artisticu in a Category Naziunale di narrativa, "Barış Aygen" hè u megliu direttore artisticu in "Inseme". Alone" filmu in a Category Naziunale di Fiction. A megliu maghjina, "Address" direttu da Aram Dildar in a Categoria Naziunale di Fiction, u 3u megliu filmu, "Together Alone" direttu da Kasım Ördek, u 2u megliu filmu in a Categoria Naziunale di Fiction, " Indirizzu" in a Categoria Naziunale di Fiction "L'infernu hè viotu, tutti i diavoli sò quì" u direttore "Özgürcan Uzunyasa" hè u megliu direttore è u Migros Youth Award, "The Ordinary Story of Çetin" diretta da Elçin Engin İzmir Works İzmir Pitching Award, Enes Film di Yıldız "Forgive Us" İzmir Works Documentary Pitching Award, Film di Merve Bozcu "Heavenless" İzmir Works Premiu post-produzione, "Hello Mom, My Lou Lou" İzmir Works Witchcraft Films Premiu di Supportu di Produzione, "I Am One You All, Together Alone" , "Gardini Identificati", "Night Ba In cerca di noi", "Selezzione", "L'infernu hè viotu, tutti i dimònii sò quì", un altru premiu di distribuzione cinematografica, è "Sò l'unicu chì tutti voi" diretta da Barış Kefeli è Nükhet Taneri Film hà vintu u premiu di u megliu film in a categuria naziunale di narrativa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*