A Biennale di u Mediterraniu si terrà in İzmir per a prima volta

A Biennale di u Mediterraniu si terrà in Izmir per a prima volta
A Biennale di u Mediterraniu si terrà in İzmir per a prima volta

A riunione introduttiva di a Biennale Mediterranea di Izmir, chì serà tenuta per a prima volta da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù u tema "Fighjendu a stessa acqua" trà u 21 di marzu è u 7 di maghju di u 2023, hè stata tenuta in a Storia Fabbrica di Gas di Carbone. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "Ssu scontru dicerà à u mondu duie frasi brevi, ispirate da a cultura mediterranea : U Mediterraniu hè armunia. U Mediterraniu hè a speranza ", disse.

A riunione introduttiva di a Biennale di u Mediterraniu di Izmir, chì serà tenuta da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù u tema "Fighjendu a listessa acqua", chì marca a storia è a cultura cumuna di a geografia mediterranea per a prima volta questu annu, hè stata fatta. à a fabbrica storica di gas di carbone. İzmir Municipalità Metropolitana Sindaca di İzmir Biennale Mediterranea chì si terrà trà u 30 di marzu è u 21 di maghju 7 cù a participazione di 2023 ghjovani artisti di Turchia è di i paesi mediterranei. Tunç Soyer Izmir Consul Italian Valerio Giorgio, Izmir Provincial Culture and Tourism Director Murat Karacanta, Izmir Metropolitan Municipality Gender Commission Commission and Izmir City Council President Nilay Kökkılınç, Izmir Mediterranean Biennial Curator Caroline David, Izmir French Cultural Center Director Jose-Maria Queiros, artist Ahmet Güneştekin, Burocrati è artisti di a Municipalità Metropolitana di İzmir.

Soyer: "U Mediterraniu hà accoltu e civiltà più putenti"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "Ssu scontru dicerà à u mondu duie frasi brevi, ispirate da a cultura mediterranea : U Mediterraniu hè armunia. U Mediterraniu hè a speranza. U Mediterraniu hè u locu induve sò nati a prima agricultura, i primi insediamenti è e prime civilisazioni. Sti terri anu attrattu persone da tuttu u mondu. À traversu a storia, e persone chì anu vulatu in sta regione anu di sicuru purtatu cun elli a so propria cultura. E culture, forse tutte e culture di u mondu, sò stati annodati in u Mediterraniu, induve si influenzavanu è si sviluppavanu. Comu tali, u Mediterraniu hà accoltu e civiltà più putenti ", disse.

"Serà u pruduttu di l'armunia"

Dichjarà chì i ghjovani artisti chì participanu à a biennale seranu accumpagnati da nomi di fama mundiale cum'è Sarkis Zabunyan, Fabrizzio Plessi è Mona Hatoum, u presidente. Tunç Soyer"İzmir hè stata una cità di pace induve e diverse culture si sò rispettate è vissute in armunia per 8500 anni, indipendentemente da u so culore, lingua, credenza è identità. I prudutti cù filusufìa, arte è valore cummerciale sò stati riuniti in İzmir per seculi è spargugliati in tuttu u mondu da quì. In questu modu, una grande cultura di l'armunia sviluppata in i paesi, strade, muntagne è campagne di İzmir. Sta cultura hè un statu di unità in a multiplicità, a multiplicità in l'unità, filtrata à traversu i millaie d'anni di storia di sta cità speciale. Chjamemu a cultura di l'armunia unica à u Mediterraniu, a cultura ciclica. A cultura circular hè a definizione di una visione chì si basa nantu à truvà suluzioni à i prucessi di sfida chì u mondu passa è, fendu cusì, mantene vivi i valori universali chì si sparghjenu da u Mediterraniu à u mondu. A 21a Biennale di u Mediterraniu Izmir, chì principiarà u 1 di marzu cù u risvegliu di a natura, serà un pruduttu di questa armunia ".

"Izmir hè u locu ghjustu"

Caroline David, Curatrice di a Biennale di u Mediterraniu di Izmir, hà enfatizatu chì a biennale hè impurtante per i ghjovani artisti per acquistà una visione internaziunale di l'arte è hà dettu: "Izmir, cù a so storia profonda è a so struttura multiculturale, hè u locu ghjustu per urganizà un tali artisti. bella è cumpleta manifestazione mediterranea ". Kadir Efe Oruç, Capu di u Dipartimentu di Cultura è Arte di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà dettu: "In cunfurmità cù a visione di u nostru presidente, simu travagliendu cù u scopu di fà İzmir unu di i centri di produzzione culturale è artistica di u Mediterraniu di novu in u Mediterraniu. campu di cultura è arti. A Biennale di u Mediterraniu serve ancu esattamente questu scopu ".

Ayşegül Kurtel, Direttore Fundatore di u Centru d'Arte Contemporanea K2, hà datu infurmazioni nantu à a Biennale di u Mediterraniu Izmir è hà manifestatu a so felicità per cuntribuisce à l'urganizazione di a biennale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*