L'urganisazioni non governamentali riunite in Izmir per u situ di a prigiò Buca

L'urganisazioni di a Società Civile riunite in Izmir per u situ di a prigiò Buca
L'urganisazioni non governamentali riunite in Izmir per u situ di a prigiò Buca

E camere prufessiunali è l'urganisazioni non governamentali in İzmir si sò riuniti per oppone à a terra demolita di a Prigione di Buca aperta à a custruzzione da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu. Parlendu à a riunione induve a decisione di lotta cumuna hè stata presa, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer"Vinceremu in Buca, cum'è avemu vintu in a lotta contru a velenosa nave di Sao Paulo. Vulemu fà İzmir una parte di sta lotta ghjustu ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà participatu à a riunione tenuta per portà a terra chì appartene à a prigione di Buca distrutta in a cità cum'è una zona verde. Presidente di a riunione tenuta in a sala di attività di a Piscina Semi-olimpica di a municipalità di Buca. Tunç SoyerIn più di u sindaco di Buca Erhan Kılıç, u presidente di l'Associazione Barista di İzmir Sefa Yılmaz, u secretariu di u Cunsigliu di Coordinazione Provinciale di TMMOB İzmir Aykut Aydemir, u rappresentante di a regione Egea DİSK Memiş Sarı, KESK İzmir Term Sözcüsü Mustafa Güven, İzmir Chamber of Medicine Board Member Yüce Ayhan, Chamber of City Planners İzmir Branch Secretary Board Executive Zafer Mutluer, Chamber of Landscape Architects İzmir Branch President Elvin Sönmez Güler, Buca Prison Liberating Platform Rappresentante Savaş Candemir, rapprisentanti di e ONU organizzazioni non governamentali, membri di u cunsigliu, rapprisentanti di u partitu puliticu, membri di u cunsigliu, muhtars è parechji cumpunenti anu assistitu.

"Una stampa chì nisun citadinu di Izmir o cuscenza pò accettà"

À a riunione, u presidente reiterate u so missaghju di determinazione di ùn lascià u spaziu di a Prigione di Buca à u béton. Tunç Soyer"Una decisione assai impurtante hè stata presa in quantu à a zona chì emerge dopu à a demolizione di a Prigione di Buca. Un pianu hè statu preparatu per apre a strada per a custruzzione in questa zona. Stu pianu significa più pruduzzione di béton chè a struttura demolita per quellu chì cunnosce a texture di Buca. Mentri ci hè una pussibilità chì Buca puderia esse un spaziu di respirazione in un edifiziu cusì strettu, hè abbandunatu. E funzioni di cumerciu è di l'alloghju sò caricate è a pussibilità di stu locu esse una zona di recreazione hè eliminata. Questa hè una stampa chì nisun citadinu di Izmir o cuscenza pò accettà ".

U presidente Soyer: "Ùn permetteremu micca"

U presidente Soyer hà dettu: "Paragunendu u pianu precedente è i piani fatti da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, si pò vede chì; A zona cummerciale è residenziale, chì era di 40 mila metri quatratu in u primu pianu, hà aumentatu à 70 mila metri quatratu. U parcu hè diminuitu da 20 mila metri quatratu à 11 mila metri quatratu. Determineremu a nostra prossima roadmap. Cum'è avemu ottenutu una grande vittoria facendu una voce cumuna annantu à l'arrivu di a nave di Sao Paulo velenu in Izmir in Aliağa, avemu riunitu sta volta per ùn permette micca chì Buca sia massacratu cusì publicamente. Vulemu magnificà sta riunione. Perchè pensemu chì a maghjurità chì ferma in silenziu ùn hè micca cuscente di sta stampa. U nostru duvere hè di annunzià à tuttu Izmir ciò chì una dumanda ghjustu avemu. Vulemu esse capace di fà tuttu Izmir una parte di sta lotta ghjustu. Hè per quessa chì simu quì ".

"Trova u modu ghjusta eventualmente"

Descrivendu u prucessu di l'abolizione di a Prigione di Buca, u Sindaco di Buca Erhan Kılıç hà dettu: "A Prigione di Buca hè in u core di Buca. Forse era fora di a cità in a parte induve hè stata custruita, ma cù u tempu, hè diventatu una zona in u centru di Buca per via di l'urbanisazione senza pianificazione. Forse a nostra più grande lotta dapoi u ghjornu chì aghju pigliatu l'uffiziu era l'abulizioni di a prigiò. Durante u prucessu elettorale, questu hè diventatu u sughjettu di polemiche. À quellu tempu, aghju dettu chì duvemu risolve stu prublema inseme. Ma per questu, Buca Metro hè u più grande investimentu in a storia di Izmir, mentre chì stu travagliu era in corso, ci saria disrupzioni in u trafficu. Cù l'abulizione di a prigiò, vulemu chì a strada Adnan Kahveci sopra sia aperta à u trafficu. Questa seria una strada parallela à Menderes Street. Dopu tuttu, a prigiò hè finita. Ma ci hè un pianu di travagliu nantu à questu. Diciamu chì si stu locu diventa un centru cummerciale, u trafficu di Buca seria ammazzatu, è avemu dettu questu in ogni locu. Avà hè stata trasfurmata in un modu megliu. VERA; trova a so strada eventualmente. "Credu chì questu serà un spaziu verde", disse.

"Da oghje, u prucessu di litigazione hè iniziatu"

Aykut Akdemir, Segretariu di u Cunsigliu di Coordinazione Provinciale di TMMOB İzmir, chì hà datu infurmazioni nantu à u prucessu ghjudiziariu, hà dettu: "Ieri, avemu presentatu a nostra petizione d'obiezione à a Direzzione Provinciale di İzmir contr'à u pianu di u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu. Da oghje, u prucessu di litigazione hà iniziatu ", disse.

Ci sò basi legali

Zafer Mutluer, Segretariu di a Filiale di Izmir di a Càmera di i Urbanisti, hà dettu: "Una di e nostre basi legali più impurtanti hè questa: Avemu un rapportu espertu in u nostru casu riguardanti u pianu di sviluppu maestru di scala 2011/1 appruvatu in 5000. U rapportu dice chì, postu chì a zona di prigiò hè a zona cintrali, a funzione cummerciale di 37 mila metri quadrati determinata in questa zona ùn pò micca esse scuntrata cù l'assi di trasportu esistenti. Oghje, hè previstu di custruisce una zona cummerciale di 500 mila metri quadrati cù una zona residenziale di 12 persone. Buca hè una cità annegata in cimentu. Quandu tali opportunità venenu a nostra strada, duvemu aduprà sti spazii per u bè publicu. Dapoi anni, invece di dà spazii publichi à e municipalità pertinenti, l'affitti cummerciale sò stati aumentati è venduti. Buca hà bisognu di un spaziu verde è publicu. Hè discutibile ciò chì succederà, ma ùn hè micca pussibule per una nova pupulazione di vene quì ", disse.

I participanti à a riunione anu ancu fattu suggerimenti per a campagna per esse realizatu. À a fine di a riunione, hè statu decisu chì DİSK, KESK, İzmir Bar Association, TMMOB è a Càmera di i Medici formanu u Cunsigliu Esecutivu, è un cumitatu esecutivu serà furmatu da i capi è i rapprisentanti di l'associazioni è e piattaforme di lotta. per u listessu scopu. U Cunsigliu Esecutivu annuncerà u pianu d'azzione emettendu una dichjarazione annantu à questu sughjettu in pocu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*