6 Mille Pesci Liberati à Izmit Bay

Mille pesci liberati à Izmit Bay
6 Mille Pesci Liberati à Izmit Bay

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli, chì hà implementatu i so investimenti valorizendu a natura è e creature viventi, cuntinueghja e so attività di liberazione di pesci in u scopu di u Prughjettu di Pesca di Izmit Bay. A cerimonia di liberazione di i pesci, chì prima era tenuta in parechje spiagge di u Golfu, hè stata sta volta in a spiaggia di Karamürsel Ereğli. À a cerimonia tenuta cù a participazione di u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın, 6 mila pesci sò stati liberati in mare.

PARTICIPAZIONE INTENSIVA

A Cerimonia di Liberazione di Pesci di Karamürsel, chì hà iniziatu cù un mumentu di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale, hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana Tahir Büyükakın, u guvernatore di u distrittu di Karamürsel Osman Aslan Canbaba, u direttore generale di TAGEM Metin Türker, u sindaco di Karamürsel İsmail Yıldırıkım, u sindaco di Karamürsel. Ali Yıldırım Sezer, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Hasan Aydınlık. , U Direttore di l'Istitutu Centrale di Ricerca di Pesca Ercan Küçük, u presidente di a filiale di a Camera di spedizione Kocaeli Vedat Doğusel, u secretariu generale di u Cunsigliu di a cità di Kocaeli Sedat Köse, u presidente di u distrettu di Karamürsel di u Partitu AK Sait Meter, l'attore Sait Meter Alpı. i studienti, i citadini è i membri di a stampa anu participatu.

"Avemu cuminciatu à fà qualcosa seriamente per u golfu"

Dichjarà chì si sò riuniti per a sesta volta per dà vita à u Golfu è rivitalizza l'ecosistema, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Avemu veramente cuminciatu à fà qualcosa seriamente per u Golfu è cuntinuemu decisamente. U prublema hà parechje dimensioni. Prima di tuttu, simu di fronte à qualcosa chjamata crisa climatica glubale. Questu hè qualcosa chì va oltre a parolla cambiamentu climaticu. Fighjate, i capi di u mondu è i capi di statu chì anu interessatu à sti prublemi si sò riuniti in Egittu per 2 ghjorni è parlanu di a necessità di fà qualcosa di a crisa climatica globale. Questu hè statu dichjaratu quì da u primu ghjornu. Parlemu sempre ma ùn facemu micca e cose necessarie. Chì era u tema principale. Nantu à a seconda questione: Avete bisognu di gastru soldi per riparà queste cose. Avemu bisognu di riduce l'emissioni di carbone. Hè statu dettu chì hè necessariu di ottene menu di carbone è zero carbone. Avà noi adulti duvemu cambià a nostra vita. Avemu bisognu di guida da i nostri figlioli. Hè necessariu di pruduce menu scarti, riutilizà è riciclà. Se ùn facemu micca questi, u mondu diventerà inabitabile. Se ùn impediscemu micca 1,5 gradi di scaldamentu, più disastri saranu è u mondu diventerà inhabitable. "Ci hè digià un aumentu di a frequenza di disastri", disse.

"Avemu acqua per 45 ghjorni"

U sindaco Büyükakın hà dettu: "Attualmente avemu 45 ghjorni d'acqua in a nostra diga. Ùn vi preoccupate, pudemu piglià l'acqua da a linea culligata à a nostra diga di Sapanca. Ma cari giovani, pensateci cusì : S’è Sapanca si secca, da induva avemu l’acqua ? S'ellu ùn piove cum'è no vulemu, induve truveremu l'acqua potabile ? Chì faremu s’è sta piova ùn piove per un bellu pezzu è poi piove assai prestu ? Nisuna infrastruttura di cità pò trattà 40-50 kilogrammi di pioggia. In fatti, noi cum'è esseri umani usemu più di ciò chì pudemu usà. Ci hè un cuncettu chjamatu over limit day. U ghjornu di superà u limitu, a ghjente cunsuma a quantità chì deve cunsumà in un annu. In questu cuncettu, chì emerge in l'anni 1970, u ghjornu di sopra à u limitu era in dicembre, ma avà hè in lugliu. Cunsumemu da stu futuru. Hè impussibile per u mondu di cuntinuà cusì. L'universu hà un ordine in ellu stessu. L'universu si prutege. Avemu da cambià a nostra mente. "Altrò, nimu vivente ùn puderà sopravvive in questu mondu", disse.

"Avemu liberatu 30 mila pesci à u mare finu à avà"

U sindaco Büyükakın hà dettu: "Prima di tuttu, pruvemu di ùn inquinassi u nostru mare. Siconda, realicemu attività di piscicoltura per aumentà u numeru è a proliferazione di spezie. Avemu liberatu 30 mila pesci in u mare finu à avà. Tenemu dinù traccia di i pesci chì liberemu in stu mare. Sapemu ancu ch'elli sò catturati, è ancu ricevemu ritratti da i nostri piscadori. I nostri pesci quì anu patatine fritte. Monitoremu ancu a vita di sti pesci in u mare attraversu quelli chips. Prima di tuttu, campanu in u mare, ognunu deve esse sicuru di quessa. U nostru mare ùn hè micca bruttu cum'è prima. "Se hè accettatu in u periodu à vene, dumandà ancu una bandiera blu sia per questu locu sia per a nostra Altın Kemer Beach daretu à noi", disse.

"Ospitemu un prugramma assai impurtante"

Parlendu à u prugramma, u direttore generale di TAGEM, Metin Türker, hà dettu in u so discorsu: "Sò assai piacè di fà parte di u prugramma di piscicoltura chì avemu urganizatu per a sesta volta. Assistemu à un avvenimentu assai impurtante inseme. U nostru paese hà fattu un prugressu significativu in particulare in a pesca è l'acquacultura. Avemu un grande putenziale cù i nostri laghi naturali, dighe, mari è fiumi. Avemu radduppiatu a nostra pruduzzione è righjuntu 1.4 miliardi di dollari di ingressu d'esportazione. Avemu un putenziale tremendu. TAGEM hè a più grande istituzione di ricerca di u nostru paese. Avemu i duveri di prutege l'ecosistema, da a produzzione vegetale è animale à a so salute, per determinà a quantità di pesci, è per mantene un ambiente sustenibile. Semu à u serviziu di l'industria di a pesca cù i nostri istituti di ricerca 170. "U lupu è l'orata sò stati allevati da l'Istitutu di Ricerca di Pesca di u Mediterraniu", disse.

GRAZIE À U METROPOLITANU

Dichjarà chì era piacè di avè un prugramma cusì bellu in Karamürsel, u sindaco di Karamürsel İsmail Yıldırım hà dettu: "Durante centinaie d'anni, l'esseri umani anu pruvatu à sfruttà pienamente e benedizioni date à elli. A crudeltà è l'indifferenza di l'omu ci anu fattu aduprà e benedizioni in tale manera chì oghje avemu bisognu di elli. Una tendenza hè apparsu in u mondu. Avemu cuminciatu à rispettà a natura, l'ambiente è l'animali. Hè cum'è qualcosa di novu. In a nostra zitiddina, stu Golfu era un locu completamente diversu cù u so pesciu blu profondu è a ghjente chì natava in ellu. Avemu persu u Golfu à l'iniziu di l'anni 1980 per via di e pulitiche implementate à sapè o senza sapè da i guvernanti di quellu ghjornu. "Vogliu ringrazià tutti i nostri amichi, in particulare u nostru sindaco di a municipalità metropolitana, chì hà iniziatu è cuntinuatu stu prughjettu", disse.

"Questa urganizazione serve ancu à a scienza"

Dichjarà ch'ellu era felice d'avè un prugramma cusì bellu in Karamürsel, l'attore Alp Kırşan hà dettu: "Eru assai entusiasmu quandu aghju ricevutu infurmazioni nantu à a liberazione di pesci per i zitelli. Questu hè per u futuru. Quandu avemu liberatu questi pesci di u zitellu in u mare, crescenu è si multiplicanu. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Kocaeli per esse pioniere in questu. Aghju dui figlioli è a prima cosa ch'e aghju amparatu era a pesca. Un zitellu chì s'aprende à piscà s'aprende à nutriscia è avè una professione. In più di esse un omu di famiglia, u zitellu chì piglia u mo amore per u pesciu cum'è esempiu hè una fonte di orgogliu per mè. Rilasciaremu 6 mila pisci in u Golfu. In quantu pudemu vede, ci sò ancu patatine fritte nantu à u pesciu. Seguimu ancu. "Allora sta urganizazione serve ancu a scienza", disse.

6 MILLA MARE, TIGAN E SPIAGGIA FRU LIBERATI IN MARE

U sindaco Büyükakın, u protocolu, i studienti è i citadini anu liberatu pesci à a fine di u prugramma. 6 mila pesci juvenili di spezie di spigola, turbot è brama sò stati liberati in mare da a spiaggia di Ereğli. Cusì, u numeru di fritte liberate in Izmit Bay hà righjuntu 36 mila.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*