Taşlı South-2 Viaduct trà Kars è Erzurum hè statu messu in serviziu

U Viaductu di Pietra Sud trà Kars Erzurum apertu à u serviziu
Taşlı South-2 Viaduct trà Kars è Erzurum hè statu messu in serviziu

U viaductu Taşlıgüney-2 è e strade di cunnessione custruite nantu à a strada Karakurt - Horasan, chì unisce e pruvince di Erzurum è Kars, sò state finite è aperte à u trafficu u luni 7 di nuvembre.

L'altezza di u viaduttu, chì hè longu 574 metri, custruitu cù travi precompressi è tecnica di custruzzione cantilever equilibrata, righjunghji 120 metri. Cù a fine di u viaduttu, tutta a strada trà Kars è Erzurum hè stata trasfurmata in una strada divisa.

A sezione di 45,7 km di l'autostrada chì cunnessa e pruvince di Kars è Erzurum hè stata riprogettata in u standard di una strada divisa, postu chì a diga di Karakurt hè in a zona di u lavu. A strada, una parte significativa di quale hè stata prima messa in serviziu in u 2020, hè stata cumpletata cù l'apertura di u Viaduct Taşlıgüney-2 à u trafficu.

U tempu di viaghju nantu à a Strada Karakurt-Horasan, chì furnisce un trasportu più sicuru è più còmode à l'utilizatori di a strada nantu à l'assi nordu-sud è l'accessu à e porte di cunfini, hè diminuitu da 46 minuti à 25 minuti.u

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*