Kayseri hè una cità cù un altu potenziale turisticu

Kayseri hè una cità cù un altu potenziale turisticu
Kayseri hè una cità cù un altu potenziale turisticu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà assistitu à a riunione induve u putenziale turisticu di Kayseri hè statu discututu inseme cù u Vicepresidentu di u Partitu AK Mehmet Özhaseki è u guvernatore Gökmen Çiçek. U sindaco Büyükkılıç, descrivendu e bellezze è i valori turistici di Kayseri, hà dettu: "Hè una cità cù un altu putenziale turisticu".

A riunione, chì hè accaduta in un hotel, hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana, Dr. In più di Memduh Büyükkılıç, u vicepresidentu di u Partitu AK, u presidente di l'amministrazioni lucali Mehmet Özhaseki, u guvernatore di Kayseri Gökmen Çiçek è u deputatu MHP Baki Ersoy, sindaci di distrettu, dirigenti ORAN, presidenti di camera è protocolu di a cità, è ancu scrittori è dirigenti di Newspaürriyet. .

In a riunione, u sindaco Büyükkılıç hà spiegatu e bellezze è i valori turistici di l'antica cità di Kayseri è hà dettu: "U nostru scopu hè di ottene u ricunniscenza di a nostra cità cum'è si merita è di scuntrà u publicu cù l'infurmazioni ghjusta. Vogliu ringrazià u nostru presidente Özhaseki è u nostru ministru. Chjamemu Erciyes Ski Center in u nostru Kayseri, chì hè una cità chì hà fattu un nome in Turchia cù i so prughjetti di l'orizzonte, cuntribuiscenu à a nostra cità in ogni angulu, è u nome chì vene in mente hè Özhaseki. Avemu ancu amici chì anu cuntribuitu à u nostru Kayseri, ringraziemu tutti ".

“UNA CITTA CU ALTE PUTENTIAL TURISMO”

Enfatizendu chì Kayseri hè una cità antica di civilisazioni, u centru di u cummerciu è di l'industria, Büyükkılıç cuntinuò e so parolle cusì:

"Hè una cità cù un altu putenziale turisticu. Aghju dichjaratu chì facemu grandi sforzi per sparte è prumove sempre a nostra cità in modu pusitivu. In l'ultimu periodu, possu dì chì u più grande potenziale in termini di ricunniscenza hè stata in l'ultimi mesi 5-6, grazie. Seremu più forti inseme. Semu felici chì u nostru Kayseri vene in prima linea cù e so università, industria è marca ".

U Vicepresidentu di u Partitu AK Mehmet Özhaseki hà ancu parlatu di l'impurtanza storica è strategica di Kayseri è hà fattu dichjarazioni nantu à i prughjetti è l'investimenti fatti in a cità.

U guvernatore Gökmen Çiçek, invece, hà dichjaratu ch'ellu hè in Kayseri per 5 mesi. Semu uniti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*