8 Tunnellate di Sementi di Granu Karakılçık Distribuite à i Agricultori in Kınık

Tunnellate di Sementi di Granu Merle Distribuite à i Agricultori in Kinik
8 Tunnellate di Sementi di Granu Karakılçık Distribuite à i Agricultori in Kınık

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà aumentatu a produzzione di granu karakılçık di sementi Ata, hà distribuitu 8 tunnellate di sementi di karakılçık à i pruduttori in Kınık. A cugliera di granu karakılçık, chì cresce nantu à 400 decares, serà fatta in 2023.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", a distribuzione di sementi di granu eredi cuntinueghja. U prughjettu, chì era una salvezza per i agricultori cù a garanzia di compra di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà ancu fattu felici i pruduttori in Kınık.

Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Mustafa Özuslu è İzTarım A.Ş. À a ceremonia chì hà assistitu da u General Manager Murat Onkardeşler, 26 tunnellate di semi di abalone neri sò stati dati à 8 pruduttori. I graneddi seranu piantati nantu à 400 decares.

"Avemu compru da u fabricatore per duie volte u prezzu"

Parlendu à a distribuzione in Kınık, u Vicepresidente Mustafa Özuslu hà dettu: "U nostru presidente Tunç SoyerCù a visione di Un'altra Agriculture Possibile, hà sviluppatu è sviluppatu u prughjettu di u granu karakılçık in Seferihisar. Avà u cunsegnamu in tuttu Izmir è u paese. Avemu distribuitu sementi di granu karakılçık in Menemen, Tire, Kars è Burdur. L'annu passatu, u statu hà stabilitu un prezzu di 7 lira per u granu. "Dopu chì avemu ripigliatu a quantità di sumente chì avemu datu à i nostri pruduttori, avemu compru l'excedente di sementi chì anu pruduttu per 14 lira, vale à dì duie volte u prezzu", disse.

Karakilcik cresce in modu esponenziale

A municipalità metropolitana di Izmir hà aumentatu u granu karakılçık, chì hà piantatu annantu à 4 mila decare l'annu passatu, à 2023 mila decari in a pianura di Izmir è i distretti circundanti in a stagione 11. Grazie à l'acquistu garantitu di u prughjettu di u granu karakılçık, da una banda, e speranze di l'agricultori in u campu sò state aumentate, è da l'altra parte, passi impurtanti sò stati fatti versu l'agricultura sustenibile è a lotta à a crisa climatica cù sementi di eredità naturali. U granu Karakılçık, chì serà acquistatu cù a cugliera 2023, serà macinatu in mulini di petra è imballatu sottu a marca İzmirli è pigliarà u so postu nantu à i tavulini cum'è farina karakılçık, pasta karakılçık è pane karakılçık.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*