Modi di prutezzione di a pelle in l'invernu

Modi di prutezzione di a pelle di l'invernu
Modi di prutezzione di a pelle in l'invernu

Specialista in dermatologia Prof. Dr. Ayten Ferahbaş Kesikoğlu hà spiegatu 8 modi efficaci per prutege a pelle in l'invernu è hà fattu avvirtimenti è suggerimenti impurtanti. Oghje, quandu u clima hè più fretu, i cundizioni negativi unichi di u vaghjimu è di l'inguernu anu sguassatu a nostra pelle più chè mai. Per quessa, hè di grande impurtanza per piglià e precautions necessarie è micca di trascuratà a cura regulare di a nostra pelle. Acıbadem Dr. Şinasi Can (Kadıköy) Specialista in Dermatologia Hospitalaria Prof. Dr. Ayten Ferahbaş Kesikoğlu "In i mesi di u vaghjimu è l'invernu, a barriera di a pelle si rompe, causendu prublemi cum'è secchezza, forfora, screpolature, prurito, arrossamenti, rugosità è ancu sanguinamentu. Inoltre, cum'è a nostra pelle hè affettata fisicamente da e cundizioni d'invernu, hè ancu affettata psicologicamente. L'arrivu di l'inguernu provoca una depressione ligera, un muvimentu limitatu è un rallentamentu di u metabolismu. Per questi mutivi, a pelle, chì a so funzione protettiva hè indebolita in l'invernu, hà bisognu di più cura è cura ", disse.

Acıbadem Dr. Sinasi Can (Kadıköy) Specialista in Dermatologia Hospitalaria Prof. Dr. Ayten Ferahbaş Kesikoğlu hà avvistatu di lavà a faccia.

Dichjarà chì a faccia deve esse lavata cù un detergente adattatu prima di andà in lettu, quandu vi svegliate è dopu a sudazione, per caccià i residui di bacteria, terra è fumu chì anu infettatu a pelle, Kesikoğlu hà dettu: "Andate à u lettu senza caccià. u make-up perchè sì stancu significa chì a pelle resta senza aria tutta a notte, ùn pò micca respira, a bacteria hè assorbita da a pelle, pruvucarà l'otturazione di i pori è l'anzianu prematuru. Per quessa, u maquillaje deve esse sguassatu prima di andà in lettu, è a faccia deve esse lavata cù un detergente adattatu sia prima di andà in lettu à a sera sia quandu si svegliate in a matina. I prudutti di purificazione suave è inodori adattati per u tipu di a pelle si deve esse preferitu, è u cuntenutu di alcolu deve esse evitata perchè aumenterà a secchezza. "Inoltre, l'acqua calda deve esse preferita, micca troppu calda o fridda", dice.

Prof. Dr. Ayten Ferahbaş Kesikoğlu hà dettu chì ùn lavate micca cù acqua assai calda

Dermatology Specialist Prof. dichjara chì lavà troppu friquenti è cù acqua assai calda pò riduce olii di a pelle è causanu a pelle per secca più. Dr. Ayten Ferahbaş Kesikoğlu "Per via di questu, ponu esse rossi è ancu eczema seccu. Per quessa, hè necessariu di evità di lavà troppu freti è cù acqua assai calda. "Applicà una crema idratante immediatamente dopu una duscia o bagnu, mentre chì a vostra pelle hè sempre umida, hè u modu più efficau per mantene a vostra pelle umida", dice. Enfatizendu chì hè necessariu di evitari di freccia a pelle, u Prof. Dr. Ayten Ferahbaş Kesikoğlu dici chì a freccia pò irritate a pelle è causanu assai prublemi, cumpresa l'acne.

Acıbadem Dr. Sinasi Can (Kadıköy) Specialista in Dermatologia Hospitalaria Prof. Dr. Ayten Ferahbaş Kesikoğlu enfatiza chì u sonnu adattatu è di qualità hè ancu di grande impurtanza per a salute di a pelle è dice:

"In media, avete bisognu di dorme 6-8 ore à ghjornu. I studii anu dimustratu chì l'ore più impurtanti di u sonnu sò trà 23.00 è 04.00. L'hormone di crescita hè secreta durante u sonnu. Quandu ùn dorme micca regularmente, u prucessu d'autoreparazione è di rinnuvamentu di a pelle diminuisce. In e persone chì dorme menu, a liberazione di steroidi, à dì a cortisone, in u corpu aumenta, l'aumentu di a cortisone provoca stress in u corpu è disturba a struttura di colaggiu. "L'insomnia pruvuca sacchetti sottu à l'ochji, gonfiore aumentatu, contusioni sottu à l'ochji, deteriorazione di u tonu di a pelle, è perdita di l'aspettu vivace è luminoso di a pelle".

Kesikoğlu hà cunsigliatu per amparà à gestisce u stress

Duranti i mesi di l'inguernu, cum'è u tempu scuru prima è u sole diminuite, pudete diventà più pessimista mentalmente, è pò ancu diventà difficiule di gestisce u stress. Prof. Dr. Ayten Ferahbaş Kesikoğlu dice chì hè necessariu di truvà modi sani per gestisce u stress perchè u stress pò innescà parechje malatie di a pelle cum'è acne, eczema, psoriasis, eczema grassu è rosacea.

Prof. Dr. Kesikoğlu hà dettu chì assicuratevi di idratà a vostra pelle.

Assicuratevi di sapè s'ellu u vostru tipu di pelle hè grassa, secca, normale, cumminata o sensibile, è ùn vi scurdate di utilizà prudutti di cura di a pelle chì si adattanu à i bisogni di a vostra pelle. "Usendu prudutti formulati per i bisogni di a vostra pelle, pudete riduce l'usura di a vostra pelle è cuntribuisce à u so aspettu sanu", hà dettu u Prof. Dr. Ayten Ferahbaş Kesikoğlu cuntinueghja: "U modu più efficau per chjude l'umidità in a pelle hè di applicà una crema idratante adattata per a zona immediatamente dopu à lavà è regularmente. Saria benefiziu per i moisturizers chì aduprate in i mesi d'invernu per esse più basati in oliu (unguenti) di quelli chì utilizate in i mesi di l'estiu. In questu modu, u moisturizer pò creà una capa protettiva nantu à a superficia di a pelle è impedisce a perdita di umidità ".

Prof. Dr. Ayten Ferahbaş Kesikoğlu hà avvistatu di piglià cura di e vostre mani è labbra

U prufessore hà nutatu chì, postu chì avemu bisognu di lavà e mani spessu durante u ghjornu, hè impurtante di moisturize cù prudutti di lubricante dopu à ogni lavatu per prevene a secchezza è l'anziane è l'eczema di e mani pussibuli. Dr. Ayten Ferahbaş Kesikoğlu "Hè necessariu di idratà e nostre mani cù prudutti lubrificanti 5-6 volte à ghjornu è fà i travaglii di a casa cù guanti di eczema. "Per prevene a secchezza è u cracking nantu à e labbra, pudete applicà un idratante di labbra adattatu o vaselina à i vostri labbre dopu à lavà a faccia è prima di andà in lettu", dice.

Kesikoğlu hà enfatizatu chì u fumu deve esse evitata

Enfatizendu chì i studii scientifichi anu senza dubbitu pruvucatu chì u fumu hà assai dannu à a salute di a pelle, u Prof. Dr. Ayten Ferahbaş Kesikoğlu dice chì u fumu hè un fattore impurtante in u rapidu anzianu di a pelle, è chì e ferite in i fumatori piglianu più tempu per guarì.

Prof. Dr. Ayten Ferahbaş Kesikoğlu hà cunclusu a so dichjarazione cù e seguenti frasi: "In i mesi d'invernu, hè necessariu di prutezzione di a pelle da u ventu, a pioggia è a neve, aduprate guanti, sciarpa o scialle, è prutegge i capelli cù una beretta o un cappellu. In l'invernu, invece di robba di nylon, sintetica, poliester o lana, aduprate robba di cuttuni o flanella, chì impediscenu a pelle di secca è prucedimentu. Per a listessa ragione, hè ancu benefiziu di sceglie una robba larga invece di una robba stretta ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*