I zitelli cun disturbi di a parolla ponu esse esposti à l'intimidamentu di i pari

Un zitellu cù disordine di a parolla pò esse esposta à l'intimidamentu di i pari
I zitelli cun disturbi di a parolla ponu esse esposti à l'intimidamentu di i pari

Üsküdar University Facultà di Scienze di a Salute Speech and Language Therapist Lect. Vede. Ayşe Buse Saraç hà parlatu di i fatturi chì causanu disordini di l'articulazione è i prublemi chì causanu in a vita di l'individuu è hà fattu cunsiglii impurtanti per ùn avè micca affettu negativu a vita futura.

A logopedista Ayşe Buse Saraç hà dichjaratu chì u disordine di l'articulazione hè carattarizatu da a difficultà di pruduce soni di discorsu è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"A causa di u disordine, l'individuu pruduce i soni di parlà di a so lingua nativa incompletamente o incorrectamente. U disordine di l'articulazione pò accade per l'anomalia strutturale (labbra o palati), disordini neurologichi / di sviluppu, perdita di l'audizione è altre cause. Si pò dinù esse vistu senza ragiuni. In questa direzzione, si ponu vede diversi tipi di errore cum'è "tap" invece di "porta" o "freezing" invece di freezing. Tali errori ponu interferiscenu cù a comprensione di u discorsu da l'audienza. Per quessa, hè necessariu per i genitori di nutà e produzioni mancanti o difettuse durante u discorsu in a prima zitiddina è di dumandà à un terapeuta di discorsu è di lingua senza perde u tempu ".

Enfatizendu chì i disordini di l'articulazione ùn si risolve micca spontaneamente, u Logopedista Ayşe Buse Saraç hà dettu: "In questu cuntestu, l'intervenzione precoce in i disordini di l'articulazione hè critica. Per i soni pruduciuti in modu incorrectu o incompletu, un terapeuta di parlà è di lingua deve esse cunsultatu senza perde u tempu. Altrimenti, pudemu dì chì ci vole più tempu per portà i soni di discorsu pruduciuti incorrectamente o incompletamente per un bellu pezzu più vicinu à a pruduzzione di u sonu di destinazione. L'iniziativi per i prublemi di l'articulazione, in particulare in a prima zitiddina, aiutanu à ottene risultati più riesciuti quandu sò realizati cù u sustegnu di i genitori.

Saraç hà dichjaratu chì, in u risultatu di e valutazioni informali è formali fatte da i terapeuti di parlà è di lingua, hè statu determinatu se l'inadeguatezza di i soni di u discorsu di l'individuu hè carattarizatu da un disordine di l'articulazione è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Allora, i soni pruduciuti da l'individuu cù u disordine di l'articulazione sò determinati, è u prugramma di terapia hè creatu individualmente secondu i bisogni di l'individuu. In questu cuntestu, hè assicuratu chì u cumpurtamentu di pronunzia di u sonu di destinazione hè nutatu è u cumpurtamentu di a vechja pronuncia hè cambiatu. Risultati in parallelu cù a produzzione riescita di u sonu di destinazione sözcük, sözcüHè pruduciutu in frasa è sentenza, generalizata à a conversazione di ogni ghjornu cù attività è travaglii. I genitori ghjucanu un rolu impurtante in u travagliu cuntinuu di i zitelli fora di l'ambienti clinichi ".

Dichjarà chì i zitelli acquistanu tipicamente i soni di parlà in un ordine di sviluppu, a Logopedista Ayşe Buse Saraç hà dettu: "A ricerca enfatiza chì i zitelli trà l'età di 4 è 4,5 anu da pruduce i soni in u scopu di a so lingua materna currettamente è chì u so discorsu duverebbe. esse capitu da altre persone ch'è i so genitori. I prublemi di articulazione chì sò ignurati da a fascia di età specificata pò cuntinuà finu à l'età adulta. Sta situazione pò disturbà a vita prufessiunale, suciale è accademica di l'individuu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*