Tour in bicicletta in u "Gurnu di l'urbanismu mundiale" da Konya Metropolitan

Tour in bicicletta da Konya Buyuksehir "Giornata mundiale di l'urbanismu"
Tour in bicicletta in u "Gurnu di l'urbanismu mundiale" da Konya Metropolitan

A Municipalità Metropolitana di Konya hà urganizatu un tour in bicicletta partendu da u centru di a cità è finisce in u storicu Zazadinhanı in u scopu di "Giornata Mundiale di l'Urbanismu". U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu: "Avemu vulsutu enfatizà un approcciu di cità sustenibile in u" Ghjornu Mundiale di l'Urbanismu " cù u tour in bicicletta chì avemu urganizatu. Cum'è a "Città di a Bicicletta", ci importa di urganizà passeggiate di sensibilizazione in Konya, soprattuttu in ghjorni cusì speciali ". disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì Konya hà dimustratu un prucessu di sviluppu pianificatu da u passatu in quantu à l'urbanizazione, è chì hè una di e rare cità metropolitane chì ùn anu micca slums. Dichjarà chì cuntinueghjanu à urbanizà in Konya mantenendu a sustenibilità in prima linea, u sindaco Altay hà dettu chì anu ancu priorità stu prublema in u trasportu urbanu.

Nutendu chì ci sò 580 ponti di bicicletta in Konya, a cità cù a più longa rete di camini di bicicletta in Turchia cù 4 chilometri, u sindaco Altay hà dettu: "Vulemu enfatizà un approcciu di cità sustenibile à l'occasione di u" Ghjornu mundiale di l'urbanismu " cù a bicicletta. tour chì avemu urganizatu. In questa direzzione, avemu urganizatu un prugramma di ciclismu cù a participazione di l'associazioni è i gruppi di ciclisti in a cità. Cum'è a "Città di a Bicicletta", ci importa di urganizà passeggiate di sensibilizazione in Konya, soprattuttu in ghjorni cusì speciali. I participanti à l'avvenimentu si sò andati prima à Horozluhan è dopu à Zazadinhanı, induve tutti dui anu piaciutu à andà in bicicletta è anu amparatu nantu à l'osteria è caravanserais, chì sò opere architettoniche impurtanti di a civiltà Seljuk. hà utilizatu e so dichjarazioni.

U presidente Altay hà felicitatu u ghjornu mundiale di l'urbanismu aghjustendu chì a creazione di cità ordinate, pianificate è vivibili hè assai impurtante per oghje è dumane.

Quelli chì anu assistitu à l'avvenimentu anu dichjaratu ch'elli vulianu sensibilizà à u ciclismu è ringraziu u presidente Altay, chì hè sempre cù i ciclisti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*