E crisi ponu esse trasformate in opportunità

Crise ponu esse trasformate in opportunità
E crisi ponu esse trasformate in opportunità

17 accademichi chì travaglianu in a Facultà di Affari di l'Università d'Economia di Izmir (IUE), anu messu a so firma à un studiu esemplare è hà riunitu a so cunniscenza è a so sperienza in u quadru di u libru "Strategie di Cumpagnia in Tempi Difficile". EGİAD scontru cù i so membri. Raccomandazioni in u libru, chì include cunsiglii impurtanti per e cumpagnie per affruntà a crisa è i prublemi sperimentati in u mondu cù l'effettu di a pandemia. EGİAD trasferitu à i so membri. In a riunione, i prublemi chjave per l'imprese cum'è a finanza, a marca, l'innuvazione, a supply chain, a tecnulugia, u retail, a logistica, u marketing è e strategie di rete soziale sò stati discututi, è i dettagli di ciò chì e cumpagnie duveranu piglià contr'à i cambiamenti chì sò accaduti per via di a riunione. U periodu di pandemia hè statu valutatu.

Discours d'ouverture et modérateur de la réunion EGİAD Sicritariu Generale Prof. Dr. Fatih Dalkılıç, IUE Facultà di Business Dean Prof. Dr. Burcu Güneri Çangarlı "Lideranza post-pandemica è Strategii di Risorse Umane", Dipartimentu di Amministrazione di l'Affari Lecturer Taylan Özgür Demirkaya "Strategii di Innovazione Post-Pandemia", Dipartimentu di Gestione Logistica Lecturer Assoc. Dr. Aysu Gocer, Prof. Dr. Bengü Oflaç hà fattu una presentazione dettagliata intitulata "Logistica post-pandemica è Strategii di gestione di a catena di fornitura".

In u so discorsu di apertura, u Prof. Dr. Fatih Dalkılıç hà rimarcatu chì l'effetti di u prucessu pandemicu, chì hè statu chjamatu u periodu più difficiule per l'umanità in l'ultimi anni, anu diminuitu un pocu, "Avemu tornatu à a nostra vita normale in larga misura, ma sentimu sempre l'impattu di i prublemi in a materia prima, l'alimentariu è a catena di furnimentu chì emergenu cù a pandemia. U rapportu di l'IMF, chì hè statu publicatu pocu tempu, dice chì senteremu stu effettu più severamente in 2023 in termini di ecunumia. Mentre studiavamu l'amministrazione di l'imprese, avemu amparatu chì e crisi cuntenenu ancu opportunità, in particulare in i corsi di finanza. Spessu sentemu esempi induve l'imprese cuntinueghjanu à cresce, trasfurmendu e crisi in una opportunità di trasfurmazioni.

Strategii di dirigenza è gestione di risorse umane, strategie di produzzione è operazione, strategie di marketing è di marca, strategie di finanziamentu cummerciale, strategie di logistica è di gestione di a catena di supply, strategie di gestione di vendita, strategie d'innuvazione, strategie di tecnulugia finanziaria, cooperazione è strategie di rete suciale sò stati valutati à l'avvenimentu. Doyen de la Faculté des affaires de l'IUE Prof. Dr. Burcu Guneri Cangarli, EGİAD Hà offrittu cunsiglii pratichi à e cumpagnie membri. Doyen de la Faculté des affaires de l'IUE Prof. Dr. Burcu Güneri Çangarlı hà dettu: "U prucessu di pandemia, chì chjamemu u periodu più difficiule in l'ultimi anni, hà riduciutu u so impattu. Forse avemu tornatu à a nostra vita nurmale in larga misura, ma sentimu sempre l'effetti di i prublemi in a materia prima, l'alimentariu è a catena di fornitura chì anu iniziatu cù a pandemia. I nostri suggerimenti seranu una guida per l'imprese per passà i tempi difficili chì passanu. Avemu pigliatu cura di guidà micca solu a pandemia di Covid-19, ma ancu contr'à i novi prublemi chì ponu accade in l'anni à vene ". disse.

Taylan Özgür Demirkaya, Lecturer in IUE Department of Business Administration, hà dettu: "U fattore più dannosu di tempi difficili è crisi hè l'incertezza. In tali tempi, l'imprese ponu esse esposti à parechje informazioni cumplesse è caricate da l'ambiente. Crisi inaspettate cum'è a pandemia portanu opportunità impurtanti è ancu causanu perdite per l'imprese. A maiò parte di e marche glubale chì sapemu oghje è chì cuntinueghjanu a so vita cun successu; Hà cuminciatu a so vita in u quadru di guerra, fami, pandemie è crisi finanziarie. Parechje imprese anu cuntinuatu à cresce, trasfurmendu e crisi in una opportunità di trasfurmazioni. In tempi di crisa, e prime cose chì l'imprese facenu; riduzzione di i costi, licenziamenti, riduzzione di l'operazioni, ritardà l'attività d'innuvazione è R&D. Pò esse difficiule di dì chì questi cumpurtamenti portanu risultati pusitivi. Dunque, in tempi di crisa, hè necessariu di guardà l'affari à 360 gradi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*