I primi trè tramvii di a flotta di Liberec sò stati rivisioni in a pianta Škoda

U Primu Tram End di a Flotta di Liberec hè statu Revisionatu in a Skoda Facility
I primi trè tramvii di a flotta di Liberec sò stati rivisioni in a pianta Škoda

I primi trè tramvii di a flotta Liberec anu iniziatu a so rivisione maiò in u stabilimentu di produzzione di Škoda Group in Martinov, Ostrava. Škoda Group hà vintu l'offerta per a riparazione di sei tram T2, per un valore di circa 3 milioni d'euros. U travagliu include principalmente riparazioni di cabine è parti elettriche di i veiculi, ma u pianu hè ancu di rinnuvà cumplettamente l'internu, cumprese i cabine di u cunduttore. A rivisione pianificata assicurerà chì i trammi conservanu e so capacità per i prossimi 15 anni.

Marek Herbst, Vicepresidente Senior di Škoda Group, hà dettu: "Travagliemu à a revisione di e carrozzerie di i tramvii cù a designazione di tipu T2020 per Liberec trà 2022 è 3. Grazie à a rivisione, crede chì i tramvii serviranu à i residenti di Liberec è i visitatori in modu affidabile per parechji anni à vene. venerà ", disse.

Trams passanu attraversu vari prucessi di riparazione in stu prucessu. Unu di i più impurtanti di questi hè a riparazione di i scheletri di i veiculi affettati da a corrosione. Questu hè bisognu di a rimuzione di i rivestimenti esterni, i finestri, i sistemi di porte è l'elementi interni. Dopu un'ispezione approfondita è una seria di misurazioni, l'esperti rimpiazzaranu tutte e parti dannighjate è riuniscenu u veiculu. Infine, i tramvii seranu datu un novu travagliu di pittura.

15 anni di più nantu à u travagliu

Škoda Group hà firmatu un cuntrattu cù Liberec Transport Company per a riparazione di sei tram T46, per un valore di circa 3 milioni di CZK. Riparazioni è mudernizazione di u trasportu publicu sò longu populari cù l'operatori. Permettenu di aumentà a sicurità è a fiducia mentre prutegge e risorse finanziarie. Questa opzione hè principarmenti utilizata in i casi induve ùn hè micca economicamente prufittu per cumprà un novu veiculu. "Seguendu una prucedura curretta per e rivisioni pianificate è cambià alcuni elementi chjave, simu capaci di priservà a capacità di u tram per i prossimi 15 anni di a so vita", aghjusta Marek Herbst.

U stabilimentu di pruduzzione di u Škoda Group in Martinov, Ostrava hè attualmente travagliatu annantu à parechji ordini per i mercati cechi è stranieri. Ordini straneri impurtanti includenu, per esempiu, un cuntrattu per a riparazione di 80 tram da Göteborg, Svezia. L'operatore svedese Västtrafik AB hà urdinatu da u Gruppu a revisione è a riparazione di i tram M1,84 cù un valore tutale di CZK 31 miliardi. U travagliu si ferà à Martin finu à u 2027.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*