Murat Sağman hà valutatu l'evoluzione economica in GAGİAD

Murat Sagman hà valutatu l'evoluzione economica à GAGIAD
Murat Sağman hà valutatu l'evoluzione economica in GAGİAD

Gaziantep Young Businessmen Association (GAGİAD) hà accoltu Murat Sağman, u Fundatore di Sagam Strategy Consulting, chì attira l'attenzione cù e so valutazioni in u campu di l'ecunumia. Cumentu nantu à a situazione attuale è u futuru di Turchia è l'ecunumia mundiale cù dati ecunomichi, Sağman hà ancu rispostu à e dumande nantu à l'ecunumia, da u borsu à u scambiu, da u mercatu di criptu di soldi à l'opportunità di Turchia. Parlendu à l'apertura di l'urganizazione intitulata "Incontru di l'Ecunumia cù Murat Sağman" tenuta in Gaziantep Grand Hotel, u presidente di u Cunsigliu di GAGİAD, Cihan Koçer, hà dettu chì cercanu constantemente di seguità a situazione attuale per piglià passi più solidi versu u futuru.

Esprimendu chì anu firmatu urganisazioni impurtanti in questu cuntestu, Koçer hà dettu: "Assistemu ancu sviluppi impurtanti in l'ecunumia. Koçer hà dettu chì seguite i sviluppi da una perspettiva diversa è dichjarà chì e fragilità ecunomiche chì anu iniziatu cù a Pandemia cuntinueghjanu cù l'evoluzione globale:

"U prucessu chì hà cuminciatu cù a crisa di u trasportu, i cambiamenti in i mercati di materie prime è di materie prime è l'ambiente inflazionisticu hà fattu difficiule di accede à i finanzii. Tuttavia, pensemu chì u nostru statu hà fattu passi versu una suluzione è un ambiente più ottimistu serà creatu in u periodu prossimu. Prevemu chì risultati più efficaci seranu ottenuti in un futuru vicinu. Malgradu tuttu, Gaziantep hè una cità chì và à a so destinazione in ogni circustanza. Gazi hè una cità chì hà righjuntu una cifra d'esportazione di 8 miliardi 696 milioni di dollari trà ghjennaghju è ottobre. U mese passatu, avemu esportatu 959 milioni di dollari. In altri palori, avemu ghjuntu à u puntu di esportà una media di 1 billion dollars per mese. Cum'è GAGİAD, sustenemu sta sustenibilità ecunomica cù u travagliu chì facemu cù i nostri membri. Inseme continueremu à scrive sta storia di successu ".

"Allungate i vostri pedi secondu a vostra trapunta"

Adnan Ünverdi, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di l'Industria di Gaziantep, chì hà assistitu à a riunione, hà ancu suggeritu à i ghjovani affari chì "hè benefiziu per allungà i vostri pedi secondu u vostru quilt".

Ünverdi, chì vole chì i piani è e previsioni à longu andà invece di sviluppi istantanei quandu facenu un novu investimentu, hà dettu:

"Avemu, cum'è paese, avemu passatu tempi assai difficili. Avemu ancu scontru cù l'inflazione più grande chì facemu oghje. Ma ùn avemu mai rinunciatu, ùn avemu mai cessatu di travaglià. Avemu agitu pensendu chì sti prucessi passanu. Avemu pensatu micca solu di l'oghje, ma ancu di u futuru è dirigemu u nostru travagliu. Hè per quessa chì avemu da crede in noi stessi, vede l'opportunità in e difficultà è agisce ".

Chì succede à a tarifa, l'aumentu di a borsa continuarà?

Murat Sağman, chì hà fattu una presentazione nantu à u paese è l'ecunumia mundiale à l'iniziu di u so discorsu, hà dichjaratu chì u fattore più impurtante chì mantene viva l'ecunumia turca hè u settore privatu, è hà dettu chì ellu trova morale è motivazione ogni volta chì vene Gaziantep, chì hà una dinamica forte in questu sensu. Spieghendu chì a guerra Russia-Ucraina hà cambiatu veramente l'equilibriu per u mondu sanu, Sağman hà dichjaratu chì sta guerra hè prevista per cuntinuà per un certu tempu è hà enfatizatu chì tutti i paesi anu da fà e so preparazioni in cunseguenza.

Sağman hà dichjaratu chì guerri simili sò previsti in u mondu in 2023 è hà dettu: "Sembra chì una recessione in 2023 hè certa. In particulare i primi 6 mesi parenu esse particularmente difficili. L'ecunumie in u mondu si fermanu, pare. Ci sò digià rallentamenti parziali. Turchia hè ancu cuminciatu à entre in l'ecunumia elettorale. Dunque, e vulnerabilità in l'ecunumia ponu aumentà ". disse.

L'Europa ùn sapi micca cumu gestisce una crisa

Dichjarà chì ci sò prublemi in l'ecunumia europea, Sağman hà dettu: "A prima mità di u 2023 hè ovviamente problematica per l'Europa. Sapete, ci hè una rallentazione, ci hè ancu inflazione in parallelu. È l'Europa ùn hè micca abituata à tali situazioni. L'Europa ùn hà micca vistu l'inflazione dopu a Siconda Guerra Munniali. In altri palori, ùn anu micca sperimentatu l'inflazione, ùn sanu micca ciò chì fà quandu l'ecunumia rallenta. In fatti, ùn sanu micca cumu gestisce una crisa cum'è noi. Per esse onesto, simu unu di i paesi chì facenu questu megliu in u mondu ".

Turchia hà opportunità

Sağman hà dettu chì a Turchia hè in realtà un paese chì incarna opportunità quandu cunsidereghja i sviluppi in u mondu, è hà dettu: "Iè, avemu prublemi. Ci hè un embargo in Russia, ci hè un prublema in Cina, cumu a ghjente vede i so bisogni ? Naturalmente vene quì perchè avemu una pusizioni geopulitica. Ma a nostra pusizioni hè una di e nostre opportunità esistenti, hè per quessa chì ci vole à distinguerli cù l'usu. Di sicuru, per questu, avemu bisognu di risolve u prublema di scambiu è inflazione. Ci deve esse stabilità ".

"U ritmu ùn splode micca"

Murat Sağman hà rispostu à a quistione nantu à a fluttuazione di i tassi di scambiu cusì: "In verità, pudemu dì chì a stabilità hè stata ottenuta in i tassi di scambiu dapoi un pezzu. Ùn ci hè micca una situazione induve u scambiu splode. Almenu micca finu à l'elezzioni. Puderà aumentà gradualmente da 18-odds cù una certa stabilità, ma ùn splode micca. Situazioni d'esplosione ancu causanu panicu in e persone. Sicondu e dichjarazioni di certi pirsuni, vinaranu soldi seriu è u dollaru caderà à 15 lire, ma certamenti ùn m'aspettu micca cusì. S'ellu succede qualcosa cusì, finisci l'industriale. Nimu, in particulare u statu, vole questu ".

"Ci hè un borsu prutettu da l'inflazione"

Dichjarà chì a borsa turca hà intrutu in una tendenza rapida in crescita in l'ultimi anni cù l'interessu di l'investituri domestici, Sağman hà cuntinuatu u so discorsu cusì: Perchè u mercatu di borsa cresce, perchè i valori di a cumpagnia aumentanu per via di l'inflazione, è i profitti aumentanu. In verità, ci hè un mercatu di borsa protetta da l'inflazione, questu hè u nome di a nova borsa. In altri palori, a ghjente cumprà da a borsa per evità l'inflazione. Sembra chì a borsa andrà ancu più in u periodu à vene. Ci hè digià un tremendu afflussu di soldi ".

Supportu per u mercatu di criptocurrency

Murat Sağman hà ancu fattu e seguenti valutazioni nantu à i mercati di criptu di soldi: "Ùn aghju micca dormitu cun ellu cumplettamente nantu à a criptografia, ùn aghju micca dettu" oh, sta bolla ". Sò sempre statu in u mezu, u mondu hè cambiatu cù a tecnulugia. Ùn aghju micca ritruvatu in questu cambiamentu. Ci hè circa 11 mila criptu nantu à u mercatu avà, 10 mila di elli seranu basura, questu hè sicuru. Pensu chì continuerà à esse in a nostra vita. Qualcosa passa da mille à 60 mila ? Cryptocurrency hà una aspittà, a criptu hà da skyrocket à 50-60 mila di novu. Ùn m'aspettu nunda cusì. Pensu chì va cusì. Puderà ancu andà più bassu ".

U presidente Cihan Koçer hà ringraziatu Murat Sağman à a fine di a riunione è hà presentatu una placca è un certificatu di piantazione d'arburi piantatu in u so nome in a Foresta Memoriale di GAGİAD.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*