A maratona di N Kolay Istanbul hà mostratu immagini culurite

A maratona di N Kolay Istanbul hà mostratu immagini culurite
A maratona di N Kolay Istanbul hà mostratu immagini culurite

A filiale IMM Spor Istanbul hà riunitu circa 102 mila atleti da 30 paesi diversi di u mondu in a 44th N Kolay Istanbul Marathon. Cù circa 30 mila persone sudatu in a corsa publica, 60 mila participanti in totale anu sperimentatu una vista unica di Istanbul è u Bosforu da l'Asia à l'Europa. U corridore keniano Robert Kipkemboi hà vintu a 44th N Kolay Istanbul Marathon cun un tempu di 2:09:37, mentre chì u corridore etiope Sechale Dalasa hà vintu a corsa femminile cun un tempu di 2:25:52. U presidente İBB dà premi à i campioni Ekrem İmamoğlu"Inseme, vulemu portà i Ghjochi Olimpichi di 2036 à Istanbul. Avemu principiatu nantu à questu. Serete a ghjente più dinamica di stu viaghju. Averemu successu inseme ", disse.

Urganizata da Spor Istanbul A.Ş., una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), a 44th N Kolay Istanbul Marathon hà riunitu circa 102 mila atleti da 30 diversi paesi di u mondu. Sta figura hà righjuntu 60 mila participanti cù a corsa publica. I corni di partenza di a maratona, chì hè ghjunta da l'entrata asiatica di u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu; U presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu, presidente IMM Ekrem İmamoğlu, a so moglia Dilek İmamoğlu, CHP Istanbul deputatu Sezgin Tanrıkulu, Spor Istanbul A.Ş. U direttore generale Renay Onur, u direttore generale di Aktif Bank Ayşegül Adaca è u vicepresidentu di a Federazione Turca di Atletica Mustafa Yasintaş. U sindaco di Pula Filip Zoricic, u sindaco di Sarajevo Benjamina Karic, u sindaco di Laktashi Miroslav Bojić, u sindaco di Sofia Yordanka Fandakova, u sindaco di Stara Zagora Zhivko Todorov, u sindaco di Svilengrad Anastas Karchev è u sindaco di Plovdiv Zdravko da i paesi membri di B40 (Balkan Cities Network) Dimitrov anu ancu assistitu à l'avvenimentu. hè l'unica maratona intercontinentale in u mondu.

L'IMAGINAI DI COLORE SONT ORGANIZZATE

Facendu un discorsu prima di a maratona è a corsa publica, chì era a scena di l'imaghjini culuriti, İmamoğlu hà dettu: "Avemu invitati fantastichi. In Istanbul, ci sò decine di millaie di corridori da tuttu u mondu. Sarà una maratona tamanta. Sicondu una legenda; Un messaggeru di a post-guerra curria a prima maratona per purtà u risultatu di a guerra à i so guvernanti. Avà in questu seculu, u significatu di a corsa hà evolutu in altrò. Perchè corremu trà dui cuntinenti ? Corremu per a pace. Corremu per amore. Corsemu à abbraccià. Corrimu per a ghjustizia. Corremu per tutte e bellezze di a vita. Vogliu à tutti i nostri amichi, à tutti, à a bella ghjente di a Republica di Turchia è à a bella ghjente di Istanbul, chì hè ghjunta da tuttu u mondu per sparte stu bellu mumentu cun noi, felicitazioni per a nostra 44a maratona ".

"CAMMINEMU PÀ NOSTRE PAESE, A NOSTRA CITTA' E A NOSTRA BANDIERA"

Dicendu: "Tutti vulemu purtà i Ghjochi Olimpichi di 2036 in Istanbul", İmamoğlu hà dettu, "Avemu avviatu nantu à sta questione. Serete a ghjente più dinamica di stu viaghju. Averemu successu inseme. Avemu invitati assai preziosi oghje. Alcune di e cità balcaniche sò cun noi è i so merri sò cun noi. Vi salutanu ancu cun mè. Cù a so participazione, correremu sta maratona sprimendu in u più grande modu chì cooperemu cù u mondu sanu nantu à a pace, l'amore, a prutezzione di a natura dicendu "No à a Guerra", forse a fonte più fundamentale di u prublema di migrazione di u mondu, u clima, è a crisa climatica. Sapemu chì sta postura nantu à a pace in u 21u seculu hè un grande impulsu morale per a Turchia. Corrimu per u nostru paese. Corrimu per a nostra bandiera. Corremu per a nostra cità. Ma simu in un annu assai impurtante. In listessu tempu, curriamu per i 100 anni di a nostra Republica.

I CAMPIONI RICEVU I SO PREMII DA İMAMOĞLU

Dopu à i discorsi, İmamoğlu, a so moglia Dilek İmamoğlu è i so figlioli Semih è Beren è i merri di i paesi Balcani anu accumpagnatu a "Corsa di u Populu" chì hà iniziatu annantu à u Ponte Altunizade per un pezzu. I citadini anu dimustratu un grande interessu à İmamoğlu è a delegazione chì l'accumpagna, chì li accumpagnavanu finu à l'uscita di u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu. A cerimonia di premiazione di a maratona hè stata in piazza Sultanahmet. L'atleta kenyanu Robert Kipkemboi hà vintu a 44th N Kolay Istanbul Marathon, una di l'urganisazioni più impurtanti in u mondu in u so campu, battendu u record di traccia cù un tempu di 2:09:37. L'atleta etiope Sechale Dalasa hà vintu a corsa femminile. Dalasa hà battutu u record di a carriera cù 2:25:52. Dendu i premii à i campioni è facendu un brevi discorsu in a cerimonia, İmamoğlu hà trasmissu u so ringraziu à tutte e persone, istituzioni è urganisazioni chì anu cuntribuitu à a Maratona di Istanbul da u passatu à u presente.

L'UNICA MARATONA INTERCONTINENTALE IN U MONDU

N Kolay Istanbul Marathon, in a Category World Athletics Elite Label, hè l'unica maratona intercontinentale in u mondu. In a corsa internaziunale, circa 15 mila atleti hà pigliatu u cursu in 42 chilometri è 30 chilometri. Circa 8 mila persone anu participatu à a corsa publica di 30 chilometri. In totale, circa 60 mila persone anu participatu à l'urganizazione gigante. Un totale di 200 pattinatori, cumpresu l'atleta di a Squadra Naziunale di Pattinaggio Tedesco Sebastian Mirsch, anu sudatu ancu in a Maratona N Kolay Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*