Quale hè Naim Süleymanoğlu, da induve hè? Quandu è perchè hè mortu Naim Süleymanoğlu?

Quale hè Naim Suleymanoglu Da induve? Quandu Naim Suleymanoglu hè accadutu?
Quale hè Naim Süleymanoğlu, da induve hè Naim Süleymanoğlu, quandu è perchè hè mortu?

Naim Süleymanoğlu (cambiatu di nome in Bulgaria: Naum Şalamanov; natu u 23 di ghjennaghju di u 1967, Kardzhali - mortu u 18 di nuvembre di u 2017, Istanbul) hè un pesi bulgaru turcu. Hè cunsideratu da parechje autorità cum'è u più grande pesi di tutti i tempi. Naim Süleymanoğlu, cunnisciutu com'è Pocket Hercules per via di a so dimensione chjuca ma struttura assai forte, hè ancu cunnisciutu cum'è u Superman turcu.

Carriera di pesi

Accuminciau a pesi in u 1977, quandu avia deci anni. À l'età di quindici anni, divintò u campionu vincendu duie medaglie d'oru à i Campionati Mondiali di Pesi Juniori in Brasile. À l'età di sedici anni, hà battutu u recordu è torna u campionu. Cusì, hè diventatu u più ghjovanu detentore di record mundiale in a storia di l'allevamentu di pesi. Duranti a so carriera, hà trè medaglie d'oru olimpiche, sette campiunati mundiali è sei campiunati europei. Hà battu u record mundiale 46 volte. In u 1984 (à 16 anni), hà fattu a storia cum'è u sicondu lifter per alzà trè volte u so pesu di corpu in a categuria pulita è jerk.

Trà u 1983 è u 1986, hà battutu 13 records, 50 per i ghjovani è 63 per l'adulti, è dinò in questu periodu, hà vintu i campiunati di u mondu è di l'Europa in 52, 56 è 60 chilò. Hè statu chjamatu pesi mundiale di l'annu in 1984, 1985 è 1986. Ùn pudia micca participà à l'Olimpiadi di Los Angeles 1984 per via di u boicottamentu di a Bulgaria cù i Suvietici. Duranti stu periodu, u so nome hè statu cambiatu in Naum Shalamanov per via di a prohibizione di u guvernu bulgaru di i nomi turchi in parte di l'Operazione Ritornu à l'Eredità.

Per sbarazzà di sti pressioni in Bulgaria è per participà à i cuncorsi in nome di Turchia, si rifuggiò in l'ambasciata turca in u Campionatu Mundiale di Pesi tenutu in Melbourne in u 1986 è si rifuggiò in Turchia. Turgut Özal stessu era implicatu in u so asiliu è u purtendu in Turchia.

Naim Süleymanoğlu hè mortu à l'età di 18 in l'uspidale induve hè statu trattatu u 2017 di nuvembre di u 50.

Carriera pulitica

Naim Suleymanoglu; In l'elezzioni lucali di u 2004, u candidatu di Büyükçekmece per u sindaco di a municipalità di Kıraç da u MHP era di novu un candidatu per u MHP in l'elezzioni generali turche di 2007 in Istanbul, ma ùn hè statu elettu in nessuna di elli.

vita privata

Natu in Bulgaria u 23 di ghjennaghju di u 1967, Naim Süleymanoğlu hà iniziatu a pesi in u 1977. À l'età di 15 anni, hè diventatu u campionu vincendu duie medaglie d'oru in 52 kg in i Campionati Mondiali di Pesi Juniori in Brasile. À l'età di sedici anni, hà battutu u recordu è torna u campionu. Cusì, hà ricivutu u titulu di "più ghjovanu detentore di record mundiale in a storia di pesi".

In u torneu tenutu in Viena in u 1983, hà battu u record mundiale in 56 chilò cum'è 130,5 chilò in snatch, 165 in clean and jerk è 295 chilò in totale. Il a ensuite battu lui-même ces records. Hà participatu à u campiunatu mundiale in 1986 in a categuria di 60 chilò è divintò u campionu di u mondu aumentendu u so record tutale à 335 chilò. À l'Olimpiadi di Seoul 1988, hà ancu battutu record in a categuria di 60 chilò (342,5 chilò in totale). Cù u magnificu successu di Naim Süleymanoğlu in Seoul, hè diventatu u primu atleta à vince una medaglia d'oru in Turchia in l'Olimpiadi fora di a lotta.

Hè statu chjamatu pesi mundiale di l'annu in 1984, 1985 è 1986. Süleymanoğlu, chì ùn pudia micca participà à l'Olimpiadi di Los Angeles 1984 per via di a participazione di Bulgaria à u boicottamentu à fiancu à l'Unioni Suviètica, hè sparitu per un tempu à i Campionati Mondiali di Halterofilia tenuti in Melbourne, Australia in 1986 per scappà di e pressioni in u so paese. Quand'ellu esce, l'atleta si rifuggiò in l'ambasciata turca è hà dumandatu à campà in Turchia è cumpete in nome di a squadra naziunale turca, è dopu chì a so dumanda hè stata accettata, hà pigliatu u nome Naim Süleymanoğlu.

Naim Süleymanoğlu, chì hà vultatu in casa cù una medaglia d'oru à l'Olimpiadi di Barcellona di u 1992 guadagnendu un vantaghju eccessiva annantu à i so avversari, hè statu sceltu cum'è u "Best Atleta in u mondu" da a Cummissione Internaziunale di Stampa di Pesi di quellu annu. In più di vince trè medaglie d'oru à i Campionati Mondiali di u 1993, u pesi hà battutu dui record mundiali, è hà battutu trè record mundiali à u Campionatu Europeu di Pesi di u 1994 in Bulgaria cù solu trè ascensori.

Era sempre feritu à i campiunati mundiali in Cina è hà guadagnatu trè medaglie d'oru. Naim Süleymanoğlu hè statu elettu cum'è vicepresidentu à u cungressu di a Federazione Internaziunale di Pesi tenutu in Atene in dicembre 2000.

morte

Süleymanoğlu, chì hè statu trattatu per insufficienza hepatica per cirrhosis, hà subitu un trasplante di fegatu chirurgicu u 6 ottobre di u 2017. Hè statu annunziatu chì Süleymanoğlu, chì hè statu purtatu à a cirurgia di u cervellu per l'edema per l'emorragia cerebrale dopu u trasplante, era in periculu di vita. Naim Süleymanoğlu, chì hè statu trattatu in l'unità di terapia intensiva da tandu, hè mortu à l'età di 18 anni. 2017 nuvembre 50. Hè statu intarratu in.

Dopu à a morte di Süleymanoğlu, una zitella giapponese chjamata Sekai Mori, chì venia da u Giappone, hà presentatu una demanda genetica chì sustene chì era a figliola di Süleymanoğlu. A tomba di Süleymanoğlu hè stata aperta u 4 di lugliu di u 2018, cù una decisione di a corte, è una mostra hè stata presa per a prova di DNA. In u risultatu di a prova di DNA, hè statu cunclusu chì Sekai Mori hè a figliola di Süleymanoğlu. Risultava chì Sekai Mori era da una donna giapponese, chì Süleymanoğlu hà avutu sessu in Giappone, induve andò à cuncorsi di pesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*