Documentarii Pomegranate Get Admiration

Documentarii Pomegranate Get Admiration
Documentarii Pomegranate Get Admiration

L'associazione di i ghjurnalisti di Izmir (IGC) hà presentatu i documentarii di u prughjettu "Focused Violence Against Communication" di "Melagranate-Donne è LGBTI+", chì hè statu implementatu cù u sustegnu di a Corona Olandese per sensibilizà à a viulenza, in a riunione di chiusura di u prugettu. 6 documentarii ricivutu assai acclamati à a riunione, chì era ancu assistitu da i direttori.

I documentarii preparati da i ghjurnalisti sò stati proiettati in u prugettu "Melagranate - Communication Against Women and LGBTI+ Focused Violence", chì hà iniziatu in settembre 2021 è hè statu implementatu per 15 mesi cù u sustegnu finanziariu di a Corona Olandese. U presidente di u Cunsigliu di Stampa, Pınar Türenç, chì hà sustinutu l'avvenimentu è u prugettu, à a riunione di chiusura tenuta in a Sala di Conferenza di u İGC Gas Center, hà dettu Köy-Koop. U presidente di l'Unione di İzmir Neptün Soyer, u presidente di u Cunsigliu di a cità di İzmir Nilay Kökkılınç, u presidente di l'Associazione di l'Organizazioni di e donne di İzmir Gülsen Çetiner Özkan, u presidente di a Federazione di l'Associazione di imprenditori imprenditoriali Huriye Serter, u presidente di l'associazione di l'avocati di İzmir Sefa Yılmaz, l'ex presidente di l'Associazione di u ghjurnalista Miszmir, l'ex-membro di l'associazione di l'Associu di l'Izmir. di Direttori è parechji ghjurnalisti.

Associazione di i ghjurnalisti di Izmir

U presidente di l'IGC, Dilek Gappi, hà dettu chì in u scopu di u prugettu, i ghjurnalisti sò stati furmati per cambià a lingua di a viulenza in i media è per prumove l'ugualità di genere, è hà ricurdatu chì i ghjurnalisti anu pruduciutu assai opere à a fine di a furmazione. Spieghendu chì questi includenu 72 nutizie, 6 documentarii, 5 annunzii di serviziu publicu, 3 radio jingles, 2 podcasts è posters / brochures, Gappi hà annunziatu chì tutti i travaglii sò stati publicati in 9 Eylül Newspaper, 9 Eylül Web TV è nar-ssindedekarsimedya.org.

À a riunione induve i documentarii publicati in u scopu di u prughjettu "Melagranate-Women è LGBTI + Focused Violence Communication" sò stati proiettati, u cunsigliu di u prugettu, i direttori è travaglia cum'è cunsultante, Celal Bayar University Faculty of Communication Radio-TV Department Head Pof. Dr. Meral Özçınar hà ancu participatu. I documentarii sò stati guardati cun admirazione da tutti i participanti. I documentarii di Hatice Bülbül- Zeliha, Cem Özer- Ank, Free Land - I Don't Regret, Reyhan Şenay - The Miracle Who Survived, Sezgin Üzen - Annunciation, Semra İğtaç -Farah pò esse vistu nantu à 9 Eylül Web TV è nar- ssindedekarsimedya.org.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*