I logistichi di Novosibirsk anu presentatu soluzioni cumplesse LogiTrans per u trasportu in 2022

Logitrans

L'imprese logistiche di a regione di Novosibirsk anu participatu à a Fiera Internaziunale di Trasportu è Logistica "LogiTrans 2022" tenuta in Istanbul (Repubblica di Turchia) u Novembre 2022. A delegazione di a Regione di Novosibirsk era guidata da Anna Pavlova, Vice Ministru di Sviluppu Economicu di a Regione di Novosibirsk.

Duranti i trè ghjorni di a fiera, più di 70 riunioni B2B di cumpagnie russe cù partenarii stranieri sò stati. In u scopu di a fiera, 3 memorandums di cooperazione sò stati firmati cù cumpagnie turche.

Logitrans

Durante l'avvenimenti di u campu, l'imprese exportatrici anu visitatu u portu cù un prugramma promozionale.

L'esportatori di Novosibirsk offrenu suluzioni integrate per u trasportu di merchenzie in tutte e direzzione di i paesi di a Federazione Russa, l'Estremo Oriente, a Cina, l'Asia Sudueste in diversi formati: treni di container d'alta velocità, camion euro, trasportu marittimu, servizii supplementari per l'esportazione. import, outsourcing attività ecunomica straniera.

A delegazione di a Regione di Novosibirsk includeva rapprisentanti di e seguenti cumpagnie: AllianceTransTorg LLC, Scientificcoin LLC, VED Agent JSC, Eurosib Terminal Novosibirsk, Customs Consulting JSC, SibirTrans LLC, SASKO Logistic LLC, LLC " Lugros ", Union Transport Workers, Forwarders è Siberian. Logistica (STELS).

U stand d'esposizione di a regione di Novosibirsk hà attiratu una grande attenzione da i visitori. A participazione à a mostra hà permessu à i logisticisti di a regione di Novosibirsk dimustrà suluzioni logistiche adatte à a cumunità mundiale, scuntrà cumpratori è investitori potenziali, è stabilisce cuntatti persunali cù i partenarii.

Logitrans

U Ministeru di u Sviluppu Economicu di l'Oblast di Novosibirsk hà urganizatu un tour di cumpagnie di Novosibirsk in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*