Opel celebra u so 160 anniversariu

Opel celebra l'anniversariu
Opel celebra u so 160 anniversariu

Quandu Adam Opel hà fundatu Opel 160 anni fà in Rüsselsheim, hà ancu pusatu i fundamenti di una cumpagnia attiva in diversi settori in u mondu internaziunale. Dopu avè principiatu à fabricà macchine per cucire in u 1862, Opel hè diventatu u più grande fabricatore di biciclette in u mondu è dopu una marca d'automobile di fama internaziunale. A marca integra l'innuvazioni di a so era è i tecnulugii muderni tedeschi in i so prudutti, rendendu accessibile à tutti.

A filusufìa di "Made by Opel" face tutti i prudutti di a marca diffirenti è sta filusufìa hè sempre valida oghje. Opel s'impegna pienamente à l'elettrificazione per u 2022. In questu cuntestu, a marca tedesca prepara una larga gamma di mudelli cù diverse varianti di trasmissione di energia elettrica per u futuru.

Dopu à stà in Liege, Bruxelles è Londra, hà pigliatu a decisione cruciale di entre in l'affari di e macchine di cucire. Adam hà tornatu in a so cità nativa di Rüsselsheim in l'aostu di u 1862, à l'età di 25 anni, è hà stallatu u so propiu attellu umile in a casa di a so famiglia. Si n'andò contr'à a vuluntà di u babbu, chì ùn avia micca interessu à e macchine di cuci. Riturnà à u so locu di nascita dopu avè passatu u tempu in cità cosmopolitani significava un grande cambiamentu è cambiamentu per u ghjovanu maestru. Ma Adam hà stabilitu i fundamenti di a cumpagnia globale Opel quì, in u paese di Rüsselsheim, allora 2 abitanti.

m festighjendu l'annu di l'opel

I primi passi di "Trusted Brand" Opel

Hummel, un maestru sartore in Rüsselsheim, hà compru a prima macchina di cucire è hà utilizatu a stessa macchina per 40 anni. Ancu allora, u mottu di a marca era "Opel, affidabile". Adam Opel hà custruitu u so primu stabilimentu di fabricazione propria in a stalla disusu di u so ziu in u 1863. In l'anni dopu, l'affari di e macchine di cucitura fiuriscenu è Opel criscenu.

In u 1868 hà custruitu un novu edifiziu di fabbrica cù una sala di produzzione di dui piani, un mutore di vapore è un edifiziu residenziale è uffiziu. Quandu si trasfirìu, 40 persone travagliavanu in a cumpagnia. In u stessu annu, si maritò cù a so moglia, Sophie, chì hà cura di micca solu i travaglii di casa, ma ancu di a cuntabilità di a cumpagnia. I numeri di pruduzzione di Opel anu aumentatu rapidamente cum'è risponde à e richieste individuali è cuncepì macchine di cuci speciali per esigenze specifiche. A fabbrica hà pruduttu 1886 18 machini in u XNUMX. A cumpagnia hè diventata unu di i più grandi produttori di macchine per cuci in Germania è hà cuminciatu à esportà prudutti in Europa.

1887 : Un viaghju da a machina di cuciri à a bicicletta

L'industrializazione offre più opportunità di travagliu à a famiglia Opel in l'anni 1880. Adam Opel hè statu introduttu à a bicicletta di alta rota in un viaghju in Parigi in u 1884. A bicicletta era digià un modu di trasportu cumuni in a capitale francese. U vaghjimu di u 1887 hà marcatu u principiu ufficiale di una nova era in a storia di a cumpagnia.

Cum'è cù e macchine di cucitura prima, Opel era prestu à aduttà a tecnulugia muderna in e so biciclette. In u 1888, a bicicletta di alta rota, chì hà marcatu l'iniziu di a pruduzzione di bicicletta in Rüsselsheim, hè stata rimpiazzata da a moderna bicicletta di roti chjuchi.

In u 1890, 2 dui roti sò stati venduti. I cinque figlioli d'Adam è Sophie sò diventati i più grandi ambasciatori per a so causa, cù più di 200 vittorie in e corse di bicicletta. In l'anni 550, Opel divintò u più grande fabricatore di bicicletta in u mondu. Ddu annu, 1920 mila venditori di biciclette vendenu biciclette di marca Opel prodotte in Rüsselsheim. Cù a cumissioni di a linea di assemblea in u 15, una bicicletta hà cuminciatu à esse pruduciutu da a linea di produzzione ogni sette seconde.

1899: Opel principia a fabricazione di vitture

Dopu à a morte di Adam Opel in u 1895, i so cinque figlioli anu fattu u passu decisivu in a storia di a cumpagnia per prumove a cumpagnia, è in u 1899 hà iniziatu a produzzione di l'automobile. Opel diventò prestu unu di i pionieri di l'industria. Attualmente, hè unu di i pruduttori di l'automobile più ricchi è ben stabiliti in u mondu in quantu à a tradizione.

A marca tedesca compru "Anhaltische Motorwagenfabrik" in Dessau da Friedrich Lutzmann u 21 di ghjennaghju di u 1899. In u stessu annu, hà cuminciatu à pruduce vitture in Rüsselsheim cù u "Patent-Motorwagen System Lutzmann". In u 1906, u millesimu veiculu hè statu pruduttu. A cumpagnia hè stata numinata à a corte imperiale l'annu dopu, fendu cusì u so prossimu avanzu. Tuttavia, Opel hà fattu u so veru scuperta in u 1909 cù u picculu 4/8 hp "Doktorwagen" è hà ghjucatu un rolu in a popularisazione di a vittura.

Modelli muderni, innovatori è accessibili per tutti

Opel hè diventatu una marca chì hà marcatu i tendenzi in l'anni dopu. A cunfortu, a sicurità è l'ultime tecnulugia sò sempre stati a priorità di a marca. In questu prucessu, a marca hà cuntinuatu à sviluppà senza compromette a so filusufìa di basa di fà u trasportu accessibile à tutti. Adam Opel hà piacè à i so clienti cù e macchine di cucire chì hà pruduciutu prima 160 anni fà.Oghje, Opel offre soluzioni di trasportu muderni è innovatori à i so clienti in u mercatu.

A marca hà diverse soluzioni di veiculi elettrici oghje. Outre les best-sellers tels que l'Opel Corsa et Mokka, le trio commercial léger Combo, Vivaro et Movano ont également une version électrique. Versioni ibridi di i mudelli Opel Grandland è Opel Astra sò dispunibili in a famiglia di prudutti. Opel Vivaro-e Hydrogen cumpleta i mudelli elettrici di a marca. I ghjovani cunduttori di 15 anni è più ponu inizià u so viaghju di trasportu elettricu dighjà grazia à l'Opel Rocks-e, chì hè in u statutu di un quad bike.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*