Operazione nantu à i Scams di i Social Media: 47 Detenzioni

Operazione Detention per i Fraudsters di Social Media
Operazione 47 Detention of Social Media Fraudsters

In l'operazione simultanea realizata in 11 pruvince di Ankara, 58 di i 47 suspettati sò stati arrestati.

In l'operazione realizata in 11 pruvince basate in Ankara, 58 di i 47 suspettati chì presuntamente anu defraudatu un gran numaru di persone dirottandu i cunti di e social media di i citadini è affinchendu posti promettenti d'altu rendimentu à i so gruppi d'amici, sò stati arrestati.

Sicondu l'infurmazioni ottenute, i squadre di u Dipartimentu di Pulizia di Ankara Anti-Cyber ​​​​Crime Branch, coordinati da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Ankara West, anu realizatu una operazione simultanea per arrestà 11 suspettati in 58 pruvince per i crimini di "fraude qualificata". à travers l'informatique" et "le blanchiment des biens résultant de la criminalité".

Mentre 58 di i 47 suspettati sò stati arrestati in l'operazione, parechji telefunini, sim cards è computer sò stati cunfiscati.

Hè statu determinatu chì i suspettati anu pigliatu i cunti di e social media di i citadini cù i ligami chì anu mandatu dopu avè creatu a percepzione di "cum'è s'ellu ci era una lagnanza per elli", è poi defrauded un gran numaru di persone facennu posti d'altu prufittu da questi. cunti à i so gruppi di amici. In l'investigazioni, hè statu determinatu chì i suspettati anu defraudatu assai persone in questu modu, per un totale di 79 milioni di lire.

Hè statu amparatu chì l'interrogatori di i suspettati purtati à Ankara cuntinueghja à a Direzzione di a Branca Anti-Cyber ​​Crime.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*