Tracce di l'Imperu Ottumanu in Cipru Incontru cù i Visitatori à u Museu di a Cità di Surlariçi

Tracce di l'Imperu Ottumanu in Cipru Incontru cù i Visitatori à u Museu di a Cità Murata
Tracce di l'Imperu Ottumanu in Cipru Incontru cù i Visitatori à u Museu di a Cità di Surlariçi

Surlariçi City Museum, chì riunisce a storia è a cultura di Cipru sottu un tettu; manoscritti in foglia d'oru, editti, 390 anni IV. Murat tuğralı Mülkname porta e tracce lasciate da l'Imperu Ottumanu in Cipru finu à oghje cù a so cullizzioni unica cumpostu di libri di registru civile, registri di tribunale è carte.

Accolta i so visitatori ghjustu accantu à a Porta di Kyrenia, una di e trè porte d'entrata di Nicosia circundata da mura in u Medievu, u Museu di a Cità Surlariçi riunisce a storia è a cultura di Cipru sottu un tettu cù u so edifiziu di 5 piani in u so locu in u Medievu. regione storica chì hà furmatu u centru di a cità in ogni periodu di a storia.

Fundatu da a Creazione di u Vicino Oriente, u Museu di a Cità Surlariçi porta i so visitatori in un viaghju pienu di storia è cultura cù e so cullezzione mentre riflette ogni periodu di Cipru da Venezia à Bizanziu, da l'Imperu Ottumanu à u presente cù i so dipinti unichi di u tettu.

A cullizzioni unica ottomana custituita da opere originali si trova à u Museu di a cità di Surlariçi!

Unu di i cullezzione più magnifichi di u museu hè manuscritti foglia d'oru, editti, 390-annata IV. Collezione Ottomana composta da Murad tuğralı Mülkname, registri di pupulazione, registri di tribunale è carte. Cipru, in u 1571 II. Firmava sottu u regnu di l'Imperu Ottumanu duranti u regnu di Selim I è si firmò cum'è isula ottomana per più di 300 anni.

Hè pussibule di testimunià unu di i periodi più impurtanti di Cipru cù l'artifacti originali di u periodu ottomanu esposti in u museu cù u protocolu di cooperazione firmatu trà u Dipartimentu di Musei di Formazione di u Vicino Oriente è u Dipartimentu di l'Archiviu Naziunale è di a Ricerca TRNC affiliati à a Presidenza TRNC.

In a cullizzioni, chì hè custituita da opere originali chì sò venute à a luce per a prima volta, manuscritti di tafsir è filusufìa scritti in arabu cù foglia d'oru, arabu illuminatu, carte di i seculi XVII è XVIII, documenti di u principiu di u XXmu seculu (corte). records), 17-18 U registru di pupulazione di i Turchi Ciprioti chì vivenu in u District di Kukla, a foto di i prufessori è i studienti di a scola per i sordi da u principiu di u XXu seculu, è a fotografia di i studienti è i maestri di Nicosia. Junior High School, i quaderni chì mostranu a currispundenza Evkaf in Nicosia, u pianu disegnatu à manu di a stazione di treni di Famagosta è l'Ammiragliu di l'Idrografu, hè inclusa una mappa oceanografica di Sir Wharton di u 20 chì mostra a prufundità in mare per i sottumarini in u Mediterraniu orientale.

Trà i certificati in mostra, u certificatu di appuntamentu di Yovakim (Joakim), unu di l'Arcivescu di Cipru, datatu 16 August 1821, hè ancu impurtante in quantu à u cuntenutu. U mandatu pertinente include ancu a ghjustificazione per l'esekzione di l'arcivescu Konomo Kibriyanos (Kyprianos) è di trè metropolitani, chì sò stati esercitu per l'accusazioni di esse u pianificatore di u tentativu di ribellione pianificatu in l'isula per sustene a rivolta greca chì hà fattu in u Peloponnesu in 1821. A durata di u certificatu di designazione in questione supera 1,5 metri.

Un'altra carta in mostra hè scritta in a calligrafia di Celi Divani, IV. Hè un travagliu di u periodu Murat. L'aspettu più impressiunanti di stu documentu di 390 anni hè u splendore di u so monogramma. Inoltre, u Mülkname sopra citatu hè trà i più antichi certificati di u periodu ottomanu chì sò sopravvissuti in Cipru.

In più di a cullizzioni ottomana unica, artefatti di un stilu è un periodu diversu sò esposti à ogni pianu di u Museu di a cità Surlariçi. A cullezzione di vitture di ghjoculi cumpostu di più di 3 pezzi, spade è culteddi, più di 70 sculture, pitture, ogetti ligati à a storia marittima è ripliche Karagöz in l'inventariu di u museu apre e porte di un mondu riccu à i so visitatori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*