ROKETSAN Lancerà Micro Satelliti Sviluppati da TAI

ROKETSAN hà da lancià Micro Satelliti da esse sviluppati da TUSAS
ROKETSAN Lancerà Micro Satelliti Sviluppati da TAI

A SAHA EXPO 2022 tenuta à l'Istanbul Expo Center, u General Manager TAI Temel Kotil hà annunziatu chì TUSAŞ hà un prughjettu in u campu di i microsatelliti. Basic Cotil; In a so dichjarazione à a SAHA EXPO Defense and Aerospace Fair, hà dichjaratu chì i microsatelliti in u scopu di u prugettu seranu purtati in orbita cù u Micro Satellite Launch System (MUFS) sviluppatu da ROKETSAN.

In a strada di i satelliti di Turchia publicata in a fiera, hè statu dichjaratu chì 2023 micro-satelliti è 3 satellita Small-GEO sviluppati da TAI seranu lanciati in orbita in 1. Inoltre, si vede nantu à a mappa stradale chì a data di lanciamentu di u satellitu GÖKTÜRK-1Y hè prevista cum'è 2026 è a data di lanciamentu di u GÖKTÜRK-3, chì serà u satellita SAR, hè 2028.

ROKETSAN Micro Satellite Launch System (MUFS)

U Probe Rocket, chì hè previstu per esse lanciatu in u 2023, hè previstu per esse una piattaforma induve e tecnulugia Micro Satellite Launch Vehicle (MUFA) seranu testate, capaci di elevà 300 kilogrammi di carichi utili sopra una altitudine di 100 chilometri. Per d 'altra banda, u travagliu hè statu acceleratu per una cunfigurazione MUFA cù una capacità più altu (payload è / o altitudine orbitale) in quale a prima tappa di u MUFA hè supportata da i motori laterali.

Quandu u prughjettu MUFS realizatu in u Centru di Ricerca di Sistemi Spaziali di Lanciamentu di Satelliti è Tecnologie Avanzate di Roketsan hè cumpletu, i micro-satelliti di 100 kilogrammi o menu puderanu esse piazzati in l'Orbita Terra Bassa cù una altezza di almenu 400 chilometri. Per questu, a data 2026 hè prevista. Cù u micro-satellite chì hè destinatu à esse lanciatu, Turchia avarà a capacità di lancià, pruvà, pruduce infrastruttura è stabilisce una basa, chì solu uni pochi di paesi in u mondu anu.

Utilizendu e tecnulugia chì custituiscenu i cumpunenti più impurtanti di i Sistemi di Lanciamentu Spaziale:

  • Motore di Fusile à Carburante Solidu cù Controlu Vector di Spinta,
  • U cuntrollu ibridu aerodinamicu guidatu da u sistema di propulsione di cuntrollu elettromeccanicu inseme cù u cuntrollu di vettore di spinta,
  • Ignizioni multiple in u spaziu cù u Motore di Fucile Liquidu cù Controlu Vector di Spinta,
  • Controlu di l'orientazione precisu in l'ambiente spaziale,
  • Navigazione di Precisione Inerziale cù sensori di fusu è Ricevitore Naziunale di Sistema di Posizionamentu Globale,
  • separazione di capsule in u spaziu,
  • Diversi materiali strutturali è chimichi è tecnichi di trasfurmazioni avanzati sò stati validati.

Inoltre, durante i prucessi dissi, i carichi scientifichi cum'è Star Traces è Radiation Meter sò stati trasportati à l'ambienti spaziali cum'è u payload di cohetes sonda, a storia di u spaziu hè stata guadagnata è e dati scientifichi sò stati cullati.

Sicondu l'infurmazioni ricevuti da un ufficiale ROKETSAN; Hè statu dichjaratu chì trà i tecnulugii previsti per esse sviluppati in u MUFA side-engine, i studii di sviluppu di a tecnulugia seranu realizati per a ricuperazione di i motori laterali alimentati da liquidu in una manera simile à u cohete Falcon 9 di SpaceX.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*