I Russi si sò ghjunti à Bodrum

I Russi Raid Bodrum
I Russi si sò ghjunti à Bodrum

U Sicritariu Generale di BODER è u Direttore Generale di Bodrium Hotel & SPA, Yiğit Girgin, hà dettu chì u numeru di turisti russi in Bodrum hà aumentatu da 74 per centu cumparatu cù l'annu precedente, righjunghjendu 160-170 mila.

Dichjarà chì a Turchia hà avutu una stagione turistica riescita, u Sicritariu Generale di BODER è u Direttore Generale di Bodrium Hotel & SPA Yiğit Girgin hà dettu chì sta tendenza cuntinuerà in 2023.

Esprimendu chì e dumande per Istanbul, Antalya è Bodrum, in particulare da a Russia è i paesi d'Europa cintrali, anu aumentatu, Girgin hà nutatu chì a Turchia cuntinueghja à cresce cum'è una destinazione impurtante in u settore.

Ricordendu chì i turisti stranieri anu dimustratu interessu in u nostru paese per a stagione invernale dopu a stagione estiva, Yiğit Girgin hà dettu: "Avemu lasciatu una stagione estiva riescita. Cuntinuemu à vede a dumanda da l'esteru durante i mesi d'invernu. In u risultatu di i studii realizati, sentimu l'effetti pusitivi di a ripresa post-pandemica. Questa hè una situazione piacevule per l'industria, hè sempre una stagione forte per e regioni di Istanbul è Antalya. "Ancu se i tassi di occupazione in Bodrum sò rallentati da nuvembre, pensu chì e dumande continueranu per u turismu di salute è di sport", disse.

Nutendu chì a dumanda turistica russa per Bodrum hè aumentata di 74 per centu cumparatu cù l'annu precedente, Girgin hà datu l'infurmazioni seguenti: "Turchia hè unu di i paesi preferiti di Russia. Antalya hè cum'è a so seconda casa. Stu aumentu di a dumanda di Antalya hà ancu un impattu pusitivu in altre cità turistiche cum'è Bodrum. U numaru di turisti russi in Bodrum hà aumentatu da 74 per centu paragunatu à l'annu passatu, righjunghjendu 160-170 mila. L'investimenti in Bodrum sò in crescita. Bodrum hà fattu un nome per ellu stessu in u segmentu di lussu è boutique. In u risultatu di l'eliminazione di e restrizioni è e prumuzioni di u volu internaziunale, e richieste internaziunali per Bodrum sò in crescita. 2022 ùn deve esse evaluatu cum'è u periodu prima è dopu a pandemia. Da tandu, i novi investimenti hoteli sò stati fatti; U numaru di strutture è letti hà ancu aumentatu. "Questu aumentu di a dumanda in i mercati cintrali di l'Europa è Russu continuerà in 2023".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*