Regolamentu per i Gestori di Cantiere di Custruzzione Publicatu in u Gazzetta Ufficiale

Regolamentu per i capi di custruzzione publicatu in u Gazzetta Ufficiale
Regolamentu per i Gestori di Cantiere di Custruzzione Publicatu in u Gazzetta Ufficiale

U "Regolamentu chì modifica u Regolamentu nantu à i Gestori di Cantieri di Custruzzione" publicatu da u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale di u 18 di nuvembre 2022. In a dichjarazione fatta da u Ministeru, hè statu dichjaratu chì u numeru di impieghi era regulatu secondu a dimensione di u travagliu è u requisitu di sperienza hè statu introduttu per i supervisori di u situ di custruzzione. Inoltre, hè stata annunziata chì l'accordu cuntribuisce à l'impiegazione di circa 10 mila architetti è ingegneri.

U "Regolamentu chì Modifica u Regolamentu nantu à i Gestori di Cantiere di Custruzzione" publicatu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale di u 18 di nuvembre 2022 è hà pigliatu u so postu.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru, hè statu dichjaratu chì cù a mudificazione fatta, una migliione generale hè stata fatta in i servizii di gestione di u situ di custruzzione cum'è a pianificazione, l'ispezione è l'urganizazione in e custruzzioni di custruzzione.

"A quantità di travagliu chì i supervisori di u situ ponu esse realizatu à u stessu tempu hè stata disposta secondu a dimensione di u travagliu"

Cù l'arrangiamentu fattu, un capu di u situ di custruzzione hà da fà u travagliu di finu à 30 mila metri quadrati è fà 5 opere à u stessu tempu; U numaru di impieghi hè statu dispostu secondu a dimensione di u travagliu. Cù stu regulamentu, si tratta di riduce u numeru di l'impieghi secondu a dimensione di u travagliu ricevutu, è di dispaccià, gestisce è surviglià e custruzzioni più efficace.

"Seranu u supervisore di u situ per a prima volta, è puderanu travaglià in edifici cù una superficie di custruzzione finu à 1.500 metri quadrati"

In a dichjarazione di u Ministeru, chì hà dichjaratu chì a cumplessità di i sistemi di custruzzione è a dimensione di l'edifizii sò stati cunsiderati inseme cù l'esperienza prufessiunale in u novu regulamentu, hè statu dichjaratu chì a quota di serviziu di u supervisore di u situ di custruzzione hè stata raccolta. in trè gruppi. Sicondu questu; Un massimu di 1.500 opere cù una superficie di custruzzione chì ùn supera micca 4 metri quadrati, 4 opere chì ùn superanu micca 500 mila 3 metri quadrati è 7 opere chì ùn superanu micca 500 mila 2 metri quadrati ponu esse realizati à u stessu tempu. Inoltre, solu un travagliu pò esse pigliatu in opere è investimenti publichi chì superanu 7 mila 500 metri quadrati.

"U requisitu di sperienza hè statu introduttu per i supervisori di cantiere"

In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì un requisitu di sperienza hè statu introduttu per i supervisori di u situ di custruzzione, è hè statu annunziatu chì quelli chì saranu i supervisori di u situ per a prima volta ponu travaglià in edifici cù una superficie di custruzzione finu à 1.500 quadrati. metri, è u supervisore di u situ di custruzzione chì compie un travagliu in questu modu pò uttene un travagliu da un gruppu più altu.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì e disposizioni dettagliate sò state fatte in quantu à e discipline occupazionali chì ponu esse u supervisore di u situ secondu i diversi tipi di edifici è tippi di fabricazione, è hà dettu: "In parallelu cù l'ultime regulazioni in quantu à e restrizioni di travagliu di l'ispettori di l'edificazione. , quelli chì anu cumpletu l'età di 75 anni o chì anu una situazione chì impediscenu di travaglià in modu cuntinuu in u situ di custruzzione, ùn hè micca adattatu per elli à fà. infurmazione hè stata inclusa.

"Circa 10 mila opportunità di travagliu sò stati creati"

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì i novi supervisori di u cantiere di custruzzione seranu necessarii postu chì l'area chì un supervisore hà da curà serà ridutta cù l'arrangiamentu, è hè statu annunziatu chì circa 10 mila architetti è ingegneri seranu impiegati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*