Ambiente di Pace è Sicurezza Furnitu in Şırnak, 47 di 40 Villages sò Aperti à Insediamentu

L'ambiente di pace è di sicurezza furnitu in Sirnak Sheep Business hè apertu à u stabilimentu
Ambiente di Pace è Sicurezza Furnitu in Şırnak, 47 di 40 Villages sò Aperti à Insediamentu

I citadini chì avianu da evacuà i so paesi è migrà in altre pruvince in l'anni 1990 per via di incidenti terroristi in Şırnak cuminciaru à vultà anni dopu, cù l'ambiente di pace è di sicurità furnitu da u statu in a regione.

Dopu avè assicuratu a pace è a sicurità in 1990 paesi in Şırnak, chì sò stati evacuati in tutta a cità per via di l'attacchi di l'urganisazione terrorista separatista PKK in l'anni 47, u Guvernu di Şırnak hà iniziatu u telefunu, l'electricità, l'acqua, i fognari è i travaglii stradali in i paesi. A causa di e pressioni di i terroristi PKK in Şırnak è i so 6 distretti, ci sò stati migrazioni è evacuazioni da 1990 paesi, soprattuttu in Gabar Mountain, in l'anni 47. Dopu chì a regione hè stata liberata da u terrurismu è e strade di u paese è l'infrastruttura sò state custruite, i ritorni cuminciaru.

I paisani, chì ùn anu pussutu truvà a pace ch'elli cercavanu in i lochi in cui si sò migrati, cultivanu e so terre in i paesi chì sò tornati dopu à anni, è in più di trattà cù l'allevamentu di l'animali, pruducenu verdura è frutti in i so orti. .

Dichjarà chì u travagliu cuntinueghja, u guvernatore di Şırnak, Osman Bilgin, hà dettu: "In l'anni 90, ci sò stati paesi in Şırnak evacuati per paura di u terrurismu o a minaccia di u terrurismu. U numeru di sti paesi in Şırnak era 47. 47 di i nostri paesi sò stati evacuati per diverse ragioni. Da quella data, noi, cum'è u Ministeru di l'Affari Interni, avemu regulatu sti danni per elli per i danni chì anu patitu da u terrurismu in u scopu di a lege è perchè ùn anu pussutu cultivà è cugliera i so paesi. Tuttavia, in u periodu ricenti, vedemu chì cose assai boni sò accadute in questu ambiente pacificu di a nostra cità, inseme cù l'ambiente di fiducia chì u nostru paese hà righjuntu è a sicurità furnita. In questu cuntestu, apremu 47 di 40 paesi in tutta a nostra pruvincia à u stabilimentu subitu. I nostri citadini chì vulianu puderanu vene in i so paesi, custruì e so case, è cultivà quì i so campi, vigna è ortu. In questu cuntestu, avemu subitu licitatu 120 chilometri di strade è 30 chilometri di elli, è cuntinuemu à fà. Travagliemu ancu nantu à a parte restante. À u listessu tempu, l'istituzioni pertinenti cuminciaru à travaglià nantu à tematiche cum'è l'electricità, l'acqua potabile, a fognaria, l'acqua potabile, l'irrigazione di i giardini è i servizii di telefonia. Ci face felici chì i nostri citadini sò soddisfatti. "Avemu riazzioni pusitivi", disse.

Dichjarà ch'elli sò tornati in u paese dopu à quasi 30 anni di bramosu è hà cuminciatu di novu à l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, Ali Meşe, di 80 anni, hà dettu: "Avemu campatu in u paese di Kayaboyun dapoi i nostri missiavu. Avemu avutu à lascià u nostru paese per via di u terrurismu. Avemu alluntanatu da u nostru paese in Akçay per circa 20 anni. Avemu dumandatu à l'uffiziu di u guvernatore è vultò in u nostru paese 3 anni fà. Piantamu i nostri vignaghjoli è orti in paese, avemu l’animali è li nutremu, nimu ùn pò esse cum’è u locu ch’ellu campa. A ghjente hè più còmode in u so paese. À ringrazià à u nostru guvernu, hà messu petre in u nostru paese è e nostre strade sò asfaltate. "Che Diu ùn dannu micca u nostru statu", disse.

Osman Meşe hà dettu: "Avemu evacuatu u nostru paese in 1993 per via di attacchi terroristi. Dopu à quasi 30 anni, avemu tornatu di novu, grazia à u nostru guvernu. Semu in u nostru paese avà, avemu ricustruitu a nostra casa in paese. U guvernu hà custruitu e nostre strade, avemu l'electricità è l'acqua. Avemu a pace in paese, ùn avemu micca prublemi. Ùn avemu micca strade prima, ma ùn pudemu micca vene solu cù un trattore. Avà e nostre strade sò asfaltate è ogni tipu di veiculi ponu andà in paese. Ringraziemu assai i nostri ufficiali di u guvernu. "U nostru solu prublema hè chì i nostri figlioli vanu à a scola è anu bisognu di Internet, ùn avemu micca internet, è chì serà risoltu in pocu tempu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*