Più di 501 milioni di tunnellate di granu si sò spustate attraversu u corridor di granu da 12 navi

Più di milioni di tunnellate di granu trasportatu da nave da u corridor di granu
Più di 501 milioni di tunnellate di granu si sò spustate attraversu u corridor di granu da 12 navi

In u risultatu di l'intensi sforzi diplomatici di Turchia, u Centru di Coordinazione Cunghjunta hè statu stabilitu in u scopu di u documentu di l'iniziativa di u granu di u Maru Neru firmatu u 22 di lugliu sottu a presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u secretariu generale di l'ONU Antonio Guterres. U trasferimentu sicuru di i prudutti di granu hà cuminciatu à esse seguitu da quì.

In u risultatu di e riunioni di u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar cù i partiti pertinenti è u travagliu intensivu di u Centru di Coordinazione Joint, u primu battellu carricu di granu partì da u portu di Odessa u 1 d'aostu.

A PRIMA BARCA PORTATA 26 MIL TUNNELLATI DI CORN

A Sierra Leone hà chjamatu Razoni, chì hè a prima nave à abbandunà i porti ucraini in u scopu di l'accordu chì copre 120 ghjorni. bayraklı A nave di carica secca, chì portava 26 mila tunnellate di granu, partì per u portu di Tripoli in Libanu.

Panamà quattru ghjorni dopu à a partenza di Razoni bayraklı Navistar Irlanda, Malta bayraklı Rojen, una nave italiana è turca Polarnet hà sbarcatu per Kocaeli. I trè navi abbandunonu i porti di Odessa è Chernomorsk cù circa 60 XNUMX tunnellati di granu.

Dopu à questi, Mustafa Necati, Star Helena, Glory, Riva Wind, Sacura, Arizona, Ocean Lion, Rahmi Yağcı, Sormovskiy cuminciaru a so crociera 121, è u numeru di navi partite da u 13 d'Aostu hà righjuntu 17. A maiò parte di e navi in ​​quistione ghjunghjenu à i porti in Turchia cum'è Tekirdağ, İskenderun è İzmir.

In dui simani dopu à a partenza di a prima nave, u numeru di navi chì abbandunonu i porti ucraini hà righjuntu 25, mentre chì a quantità di granu trasportatu superava 800 mila tunnellati.

BAVI PER L'UCRAINA

L'accordu, chì hè statu ghjuntu in u risultatu di i sforzi per prevene una crisa alimentaria in u mondu, include micca solu a partenza di e navi in ​​i porti ucraini, ma ancu u trasportu di granu à i porti ucraini da i navi cuntrullati in Istanbul. .

In questu cuntestu, Barbados hè a prima nave per andà in Ucraina dopu esse cuntrullata à traversu u Bosforu. bayraklı Era Fulmar S. U bastimentu hà pigliatu 12 mila tunnellate di granu da u Portu di Chernomorsk è u trasportu à Izmir.

L'EFFETTU DI "LEADER DIPLOMACY" IN OVERCOME THE CRISIS

A Russia hà trasmissu à l'ONU è à l'autorità turche chì l'impresa di granu hè stata temporaneamente fermata per via di l'attacchi in Sebastopol u 29 d'ottobre.

Tuttavia, a surtita di i navi da i porti ucraini hè stata fermata. Turchia hà pigliatu l'azzione per impedisce un ulteriore approfondimentu di a crisa.

U presidente Erdoğan hà tenutu conversazioni telefoniche cù u presidente russu Vladimir Putin è u presidente ucrainu Volodymyr Zelenskiy in quantu à u prublema.

In cunfurmità cù l'urdinamentu di u nostru presidente, u Signore Erdogan, chì porta a "diplomazia di capu", u Ministru di a Difesa Naziunale, Hulusi Akar, hà ancu travagliatu assai per mantene u corridore di granu apertu.

U Ministru Akar, chì hè in cuntattu strettu cù u Ministru di a Difesa Russa Sergey Shoigu, u Ministru di a Difesa ucraina Aleksi Reznikov è u Ministru di l'Infrastruttura ucraina Oleksandr Kubrakov, hà enfatizatu chì "l'iniziativa di granu hè benefica per tutti i partiti, è a so disrupzione pruvucarà prublemi per tutti i partiti".

A diplomazia di a "linea rossa", chì hè stata messa in pratica in maghju in u scopu di i sforzi per risolve a crisa di granu, hè stata riattivata annantu à l'istruzzioni di u Ministru Akar in questu prucessu.

Ufficiale di u Ministeru di a Difesa Naziunale hà tenutu discussioni intensivi cù l'ufficiali militari di l'Ucraina è a Russia nantu à l'estensione di l'accordu annantu à questa linea.

Dopu à a diplomazia telefonica è à e discussioni intensi, e delegazioni militari di Turchia, Ucraina, Russia è rapprisentanti di l'ONU si sò riuniti in u Kalender Pavilion, induve sò stati posti i fundamenti di u corridor di granu.

Dopu à i negoziati pusitivi, dui ghjorni prima di a validità di l'accordu, u presidente Erdoğan hà annunziatu à u publicu chì era decisu di allargà l'accordu per 120 ghjorni.

PIÙ DI 200 VASI COMPLETE

Mentre chì u numeru di navi chì abbandunonu i porti ucraini hà righjuntu 501 da aieri, a quantità di prudutti di granu cum'è u granu, u granu è l'orzu speditu superava 12 milioni di tunnellate.

Più di 200 di e navi chì abbandunonu i porti ucraini cù a carica di granu sò stati trasferiti à i porti designati.

Di i grani spediti, 45 per centu andò in Europa, 23 per centu in Asia, 15 per centu in Turchia, 12 per centu in Africa è 5 per centu in u Mediu Oriente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*