Parchi Naziunali Storici Ospitu Circa 9 Milla Persone in 840 Mesi

Parchi Naziunali Storici Ospitati Circa Mille Persone à Mesi
Parchi Naziunali Storici Ospitu Circa 9 Milla Persone in 840 Mesi

U Ministeru di l'Agricultura è Foresta, Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è Parchi Naziunali (DKMP) cuntinueghja i so sforzi per prutege i valori storichi è trasfirìlli à e generazioni future.

In u corpu di u DKMP, u cumandante in capu (Afyonkarahisar-Kütahya-Uşak), Troia (Çanakkale), Nene Hatun (Erzurum), Sakarya Pitched Battle (Ankara), Kop Mountain Defense (Bayburt-Erzurum), Manzikert Squared Battaglia (Muş), Strada di l'Indipendenza (Kastamonu) -Çankırı), Boğazköy-Alacahöyük (Çorum), Güllük Mountain-Termessos (Antalya), Mount Nemrut (Adıyaman-Malatya), Sarıkamış-Allahuekber Mountains (Kars-Erzurum) (Şanlıurfa) parchi naziunali storichi.

Dapoi u 134, a Direzzione Generale DKMP hà investitu 379 miliardi di lire in questi parchi naziunali storichi, chì coprenu una superficie totale di 2003 mila 1,5 ettari.

Un'impurtanza particulari hè data à i siti citati in quantu sò lochi chì cuntenenu risorse storiche, archeologiche, mitologiche è culturali è documentanu avvenimenti culturali è storichi.

A maiò parte di i parchi naziunali storichi sò zoni sottumessi à a guerra. Infrastrutture è strutture di superstruttura, centri di visitatori amministrativi è musei panoramici sò custruiti in i parchi naziunali storichi di i Monti Sarıkamış-Allahuekber, Nene Hatun, Sakarya Pitched Battle, Kop Mountain Defense, Manzikert Pitched Battle è Independence Road, aumentendu cusì a cuscenza storica di i citadini è creendu un sensu di appartenenza per e generazioni future.

I parchi naziunali storichi sò inundati da i citadini è i turisti, soprattuttu prima di e vacanze naziunali. In 2020 è 2021, 1 milione 865 mila 920 persone anu visitatu i parchi naziunali storichi. A fine di settembre di questu annu, u numeru di visitori hà righjuntu 836 mila 979.

U primu Statutu di "Parcu Naziunale Storicu" hè statu datu à Gallipoli

Studi parchi naziunali in Turchia cuminciaru in u 1956. Cù a mudificazione fatta in a Legge Forestale per prutege a natura è a diversità biologica, certi spazii adattati sò stati dichjarati cum'è "parchi naziunali" da l'urganizazione forestale. U primu parcu naziunale hè statu designatu cum'è "Parcu Naziunale Yozgat Çamlığı" in u 1958.

U primu statutu di parcu naziunale storicu hè statu datu à a Peninsula di Gallipoli, induve e terre induve a vittoria di Çanakkale hè stata vinta. U Parcu Naziunale Storicu di a Peninsula di Gallipoli hè statu amministratu cù u statutu di "parcu naziunale storicu" finu à ch'ellu hè statu trasferitu à u Ministeru di a Cultura è u Turismu in u 2014. Dopu à sta data, u so statutu hà cambiatu.

"Fighjemu i parchi naziunali storichi cum'è i nostri ochji"

Facendu una valutazione di i parchi naziunali storichi, u Ministru di l'Agricultura è a Foresta, Vahit Kirişci, hà dettu chì i terreni di a patria sò terri sacri chì formanu a storia, cambianu u cursu di a storia, ridisegnanu u destinu di a nazione è sò irrigati cù u sangue di i martiri.

Dichjarà chì i zoni chì riflettenu i punti di svolta di a storia sò stati dichjarati cum'è "parchi naziunali storichi", Kirişci hà dettu: "Avemu da ricurdà à ogni occasione chì campemu liberamente in questa terra di a nostra patria, grazia à quelli eroi, è chì ogni centimetru di u nostru paese hè vintu cù u sangue. I nostri parchi naziunali, chì sò guasi un patrimoniu cù i so valori storichi, contanu cumu sti terri sò stati dichjarati patria. disse.

Enfatisant qu'en tant que ministère, ils sont très sensibles à la protection de ces zones, le ministre Kirişci a déclaré :

"Vulemu trasfiriri u nostru patrimoniu storicu à tutta l'umanità è soprattuttu à a nostra ghjuventù. A percezione curretta di stu patrimoniu hè pussibule fendu chì i campi di battaglia stessi riflettenu l'atmosfera di quellu ghjornu, è ancu l'opere scritte, disegnate o di qualchì manera create attribuite à i ditti campi di battaglia. A Direzzione Generale DKMP cuntinueghja i so investimenti per questu scopu ".

Kirişci hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, attribuisce una grande impurtanza à a storia turca è assume funzioni estremamente impurtanti in a prutezzione di i valori storichi è a so trasmissione à e generazioni future.

Dichjarà chì facenu un sforzu per pagà i so debiti di lealtà à i so antenati sia cù a dichjarazione di u parcu naziunale storicu è l'opere di rinascimentu è l'accordi per u martiriu, Vahit Kirişci hà dichjaratu chì sti spazii mostranu un grande interessu micca solu per i citadini. ma ancu à i turisti.

Sottulineendu l'impurtanza di visità i lochi induve quelli avvenimenti sò accaduti per capisce i punti di svolta storica per a nazione turca, Kirişci hà dettu: "I nostri parchi naziunali storichi sò casa di una struttura storica enorme. Per quessa, hè assai impurtante di dichjarà questi spazii cum'è parchi naziunali. Da avà, cuntinueremu à travaglià è à sforzà per prutege sti terri sacri cum'è i nostri ochji è trasmettenu à e generazioni future. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*