Tariş annuncia u prezzu di compra di l'oliu d'oliva extra vergine

Taris hà annunziatu u prezzu di compra di l'oliu d'oliva extra vergine
Tariş annuncia u prezzu di compra di l'oliu d'oliva extra vergine

Hilmi Sürek, presidente di Tariş Olive and Oil Union, hà nutatu chì u prezzu di 81 TL chì anu annunziatu era una figura chì ùn ferà micca soffrenu i pruduttori, è hà dettu: "A nostra Associazione hà apertu una campagna di compra cù prezzi chì ùn feranu micca. i pruduttori soffrenu ".

Hilmi Sürek, presidente di l'Associazione Tariş d'Oliva è di Oliu d'Oliva, hà enfatizatu chì l'Unione hè una putenza impurtante per u paese, a regione è i pruduttori d'oliu d'oliva, è aduprà sta struttura forte di l'Istituzione per i so partenarii, è l'utilizarà per fà u u megliu usu di u pruduttu di u pruduttore sta stagione, cum'è ogni annu.

Dichjarà chì anu stabilitu un prezzu di 2022 TL per l'olii extra vergine in a campagna di compra di l'Associazione Tariş d'Oliva è di Oliu d'Oliva per u periodu 2023-81, Sürek hà dettu chì sta cifra hè una quantità chì ùn ferà micca soffrenu i pruduttori.

U presidente Sürek hà sottolineatu chì ùn anu micca scopu di vittime u fabricatore priservendu u valore di u pruduttu, è hà dettu:

"L'Associazione Taris d'Oliva è di Oliu d'Oliva crea e so pulitiche esaminendu attentamente i mercati di u paese è di u mondu à l'iniziu di ogni stagione, in linea cù u scopu di fà u megliu usu di u pruduttu di u pruduttore.

Avemu fattu una campagna di successu cum'è u risultatu di i nostri sforzi meticulosi l'ultima temporada. Avemu finitu u periodu di a campagna 2021-2022, spalla à spalla cù i nostri partenarii pruduttori, in modu soddisfacente in quantu à compra è vendita. Quist'annu, avemu apertu una campagna di compra per determinà un prezzu di 81 TL per l'oliu d'oliva extra virgin com'è u risultatu di valutazioni sensibili, tenendu in contu a regione, u paese è a produzzione mundiale è e furmazione di prezzi.

U presidente di l'Unione, Hilmi Sürek, hà valutatu chì a stagione 2022-2023 serà una stagione sfarente per a Turchia è l'altri paesi pruduttori, è hà cunclusu e so parolle cusì:

"Basatu nantu à i studii di u campu, u nostru paese hà da realizà u più altu rendiment in a so storia in questa stagione di pruduzzione. Per d 'altra banda, hè cunnisciutu chì ci hè una seria perdita di rendiment per via di a siccità in Spagna, u più grande pruduttore di u mondu. In più di a Spagna, una situazione simile pò esse vistu in Italia è in Portugallu. Sta situazione furnisce una opportunità impurtante per a valutazione di l'oliu d'aliva in u nostru paese. Inseme, duvemu turnà sta opportunità in prufittu. Pregu una stagione riescita è fruttuosa à tutti quelli chì s'impegnanu à a pruduzzione d'aliva è d'oliu d'aliva.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*