A strada Gebze di TEM diventa verde

TEMin Gebze Guzergahi sembra verde
A strada Gebze di TEM diventa verde

A municipalità metropolitana di Kocaeli, chì hà datu un soffiu d'aria fresca à u trafficu di Gebze cù u "Gebze TEM Highway Bridges Connection Roads 1st Stage Project", chì hè statu messu in serviziu qualchì tempu fà, hà avà cuminciatu à travaglià per plantà a strada TEM Highway Gebze. In parte di i travaglii di riforestazione iniziati da a Municipalità Metropolitana in nome di un Kocaeli più verde, i lati di e strade laterali di l'Autostrada Gebze TEM è e strade di cunnessione diventeranu verdi.

Hè custruita in 72 mila metri quatratu

A municipalità metropolitana di Kocaeli, chì porta studii sensibili à l'ambiente, cuntinueghja u so prughjettu di riforestazione longu l'autostrada TEM. I travaglii di forestazione è di greening realizati in questu cuntestu anu cuminciatu nantu à a strada di Gebze TEM Highway Bridges Connection Roads, chì a Metropolitana hà finitu è ​​messu in serviziu pocu tempu fà. In cunseguenza, i squadre anu realizatu u travagliu di riforestazione in una zona di circa 72 mila metri quadrati in a 5ª è a 150ª tappa, induve 1 camioni di terra sò stati posti, in a campagna di riforestazione custituita da 2 mila metri quadrati è 23 tappe.

MILLA 49 ARBURI PIANTATI

In i travaglii realizati da u Dipartimentu di Parchi è Giardini, un totale di 835 arburi, cumprese 37 Taurus Cedars, 67 Ash Trees, 110 Ornamental Apples è 49 Sugar Maple Trees, sò stati piantati à i lati di a strada TEM Highway Gebze. , è l'autostrada era circundatu di verde.

STUDIU GERDING

A traversata di Gebze di l'Autostrada TEM diventerà un cinturione verde cù travaglii di furesta. U Metropolitanu hà stallatu una linea di irrigazione per chì l'arbureti piantati ùn si seccanu micca in a staghjoni di l'estiu. In questu cuntestu, e squadre metropolitane, chì anu stallatu una linea di irrigazione di 5 mila metri à u latu di a strada TEM Highway Gebze, prestu principià u travagliu di germinazione in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*