U Cumandamentu di e Forze Armate Turche conduce l'operazione "Claw-Sword Air"!

Cumandamentu di e Forze Armate Turche Pence Kilic Operazione Aerea Gestionata
U Cumandamentu di e Forze Armate Turche conduce l'operazione "Claw-Sword Air"!

Hà annunziatu chì l'operazione "Claw-Sword Air Operation" hè stata realizata in e regioni in u nordu di l'Iraq è a Siria, chì sò usati com'è basi da i terroristi.

In l'operazione, chì hè stata realizata in cunfurmità cù i diritti di l'autodifesa derivanti da l'articulu 51 di a Carta di e Nazioni Unite per eliminà l'attacchi terroristi da u nordu di l'Iraq è di a Siria, per assicurà a sicurità di e fruntiere è per distrughje u terrurismu in u so paese. Surghjente, una grande cura hè stata presa in e fasi di pianificazione è di esecuzione.

Prima di l'esekzione di l'operazione, u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hè ghjuntu à u Comandante di a Forza Aerea cù u Capu di Staff Generale Generale Yaşar Güler, u Comandante di e Forze Terrestri General Musa Avsever è u Cumandante di e Forze Navali Ammiragliu Ercüment Tatlıoğlu.

Salutatu da u Comandante di l'Air Force General Atilla Gülan, u Ministru Akar sbarcò à u Centru di Operazioni di l'Air Force cù u Livellu di Command TAF.

Dopu avè ricevutu un briefing nantu à l'operazione da u Capu di Staff di e Forze Aeree, u Tenente Generale Rafet Dalkıran, u Ministru Akar hà dettu: "Da avà, lancemu l'Operazione Claw Sword". Dopu à e so struzzioni, l'aviò partianu da e so basi.

Dopu chì i miri sò stati culpiti cù una precisione completa, l'aviò tornanu in modu sicuru à e so basi. À a fine di l'operazione, u Ministru Akar s'hè indirizzatu à u Centru di Operazioni di Comandamentu di l'Air Force per a radio cù i piloti chì anu participatu à Pençe Kılıç.

Felicitando u persunale per l'operazione aerea di successu, u Ministru Akar hà dettu: "Avete finitu cù successu l'Operazione Claw-Sword. U menu lodemu. Tutti i nostri camaradi, in particulare i nostri eroi è piloti, anu realizatu i travaglii assignati cun grande successu. Semu fieri di voi. Vi felicitamu cordialmente. Vulemu chì u successu continuu ". disse.

"U nostru scopu hè di assicurà a sicurità di i nostri 85 milioni di citadini è di e nostre fruntiere, è di risponde à qualsiasi attaccu traditore à u nostru paese". U Ministru Akar hà enfatizatu chì l'operazione realizata contr'à l'obiettivi terroristi in u nordu di l'Iraq è a Siria da mezzanotte hè stata pianificata currettamente è realizata cun successu.

L'ARTIGRA DI E NOSTRE FORZE ARMATE TURCHE...

U Ministru Akar hà dichjaratu chì, cum'è in tutte l'attività di e Forze Armate Turche, anu pigliatu tutte e precauzioni necessarie per evità di dannà e persone innocenti è l'ambiente sia in a pianificazione è l'esekzione di sta operazione è hà realizatu l'operazione in cunseguenza.

"Rifugi, bunker, grotte, tunnel è magazzini appartenenti à i terroristi sò stati distrutti cun grande successu. I seguitemu da vicinu. I cosiddetti quartier generale di l'urganisazione terrorista sò stati ancu colpiti è distrutti. Solu i terroristi è e strutture chì appartenenu à i terroristi sò stati mirati. I refugghi di i terroristi, bunkers, tane è grotte sò stati distrutti nantu à i so capi. L'artiglia di e nostre Forze Armate Turche era torna una volta in cima à i terroristi. Semu determinati, determinati è capaci di salvà u nostru paese è a nostra nazione da u flagellu di u terrore chì hà afflittu u nostru paese è a nostra nazione per 40 anni. Ùn avemu mai lasciatu u sangue di i nostri martiri è di i nostri innocenti in terra, ùn avemu micca, ùn avemu micca ! Finu à oghje, avemu dumandatu è continueremu à dumandà ciò chì anu fattu da quelli chì miranu à a sicurità di u nostru paese è di a nostra nazione da e nostre Forze Armate Turche, chì sò sorti da u penu di a nostra nobile nazione ".

Ministru Akar hà dichjaratu chì a lotta cuntinueghja cù a cunniscenza di "se mi mori, se diventeraghju un martire, veteranu" finu à chì l'ultimu terrorista hè neutralizatu.

Dopu à e parolle di u Ministru Akar, i piloti chì participanu à l'operazione anu dettu nantu à a radiu: "Fin chì simu quì, u spaziu aereu turcu è e fruntiere di Turchia seranu sempre sicuru". usatu e frasi.

U Ministru Akar hà felicitatu i piloti una volta di più è hà desideratu un volu sicuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*