Arma Laser Montata in Veiculu 'JARMOL' Sviluppata da TÜBİTAK Introduce

JARMOL, Arma Laser Montata in Veiculu Sviluppata da TUBITAK, Introduce
Arma Laser Montata in Veiculu 'JARMOL' Sviluppata da TÜBİTAK Introduce

Sviluppatu da ingegneri TÜBİTAK BİLGEM cù opportunità tecnologiche naziunali è naziunali, l'Arma Laser Montata in Veiculu JARMOL hè stata presentata in una riunione tenuta in u campus TÜBİTAK Gebze cù a participazione di u Cumandante Generale di Gendarmeria è di i funzionari TÜBİTAK.

JARMOL, sviluppatu da l'ingegneri TÜBİTAK BİLGEM per u Comandante Generale di Gendarmeria, hè un Sistema Laser 1kW Single Mode (SM) integratu in u veiculu militare Kirpi5. Hè un sistema di difesa laser unicu chì hè u più avanzatu in termini di prestazioni è dimensione trà i sistemi sviluppati da uni pochi di paesi cù sta tecnulugia.

In i testi realizati, hè statu osservatu chì i droni è i UAV à ala fissa, chì sò diventati una minaccia impurtante per e nostre unità militari, soprattuttu in i zoni di l'operazione, sò abbastanza riesciuti à neutralizà elli abbandunendu cù u focu laser.

JARMOL hà 5kW SM Fiber Laser System, Stabilized Laser Focuser, Adaptive Command Control System, Intelligent Power Management System sviluppatu da TÜBİTAK BİLGEM. Funziona in integrazione cù u Sistema ASELSAN İHTAR (Radar, Jammer, EO Suit).

JARMOL hè una versione avanzata di u Sistema ARMOL, chì hè stata in l'inventariu TAF da ghjugnu 2020 è hè sempre aduprata in u campu tatticu, in termini di putenza laser, cumpunenti ottici, sistema di seguimentu di mira è gamma efficace. ARMOL era u primu sistema laser naziunale di Turchia in cunfurmità cù i normi militari, chì hè stata messa in serviziu di u TAF.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*