U Premiu Oscar di u Turismu va à a Municipalità Metropolitana di Izmir

U Premiu Oscar di u Turismu va à a Municipalità Metropolitana di Izmir
U Premiu Oscar di u Turismu va à a Municipalità Metropolitana di Izmir

A municipalità metropolitana di Izmir, chì sustene l'attività turistica priservendu i valori storici è culturali di Izmir, hè stata premiata in l'arena internaziunale. A Federazione Internaziunale di Ghjurnalisti è Scrittori Turistici hà presentatu u premiu Golden Apple 2022, chì hè cunsideratu l'Oscar di u mondu turisticu, à a Municipalità Metropolitana di Izmir per u so travagliu in u campu di u turismu.

A Federazione Internaziunale di Ghjurnalisti è Scrittori Turistici (FIJET) hà presentatu u "Premiu Golden Apple", cunnisciutu cum'è "Oscar di u Turismu Mundiale", à a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì sustene l'attività turistica priservendu i valori storici è culturali di a cità. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà ricevutu u premiu da u presidente di a Federazione Mondiale di Ghjurnalisti è Scrittori Turistici, Tijani Haddad.

"Un grande fiertà"

Parlendu à a ceremonia in a Storia Factory Coal Gas, u presidente Tunç SoyerEllu disse chì era un grande onore è felicità. Esprimendu chì ogni premiu in realtà aumenta a rispunsabilità nantu à e spalle di u destinatariu, u presidente Tunç Soyer"Soprattuttu se stu premiu hè datu da una di e istituzioni più rispettate in u mondu ... Ma ci hè un modu per alleviare stu pesu, sta rispunsabilità. Cullaburazione cù i capi di l'industria. Purtendu a so guida à a cità ", disse.

"Intruduceremu İzmir in u mondu assai di più"

Indirizzendu quelli chì sò prisenti in u prugramma, Soyer hà dettu: "Vi dumandu, quale sò i decani di u turismu. Ùn ci lasciate micca solu à purtà i putenziali straordinarii di Izmir à a luce, à portà e bellezze straordinarie di Izmir à a luce è a rende più notevuli da l'umanità. Se ci guidate è ci guidate, sapete chì correremu dopu à voi. È prumovemu stu bellu ghjuvellu, İzmir, à u mondu sanu assai più inseme ", disse.

Cinque di 70 premii vanu à Turchia

Delal Atamdede, presidente di l'Associazione di Scrittori Turistici è Giurnalisti di Turchia (Aturjet), hà dichjaratu chì 70 premii sò stati dati finu à avà è hà dettu: "U più fieru hè chì cinque di elli sò stati dati à Turchia. Mentre presentanu l'Apple d'Oro à e belle persone di a bella Izmir, vogliu chì sperimentà a bellezza è u successu in u turismu in i ghjorni à vene. Mentre facendu questu, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Mr. Tunç SoyerAvemu vistu chì in u prucessu di introduzione di a missione, a visione, i valori è a cultura di . Mi féliciu à ellu è à a so squadra ".

Lode à Soyer da u presidente di a Fundazione di u Turismu Mediterraniu

U presidente di a Fundazione di u Turismu di u Mediterraniu, Tony Zahra, hà dichjaratu chì "avà hè u tempu di Izmir" è hà dettu: "Aghju scontru persone assai successu quì. Avete un sindaco visionariu. Quasi un milione di turisti visitanu stu locu. A sughjornu di i turisti hè di una notte è mezu. Aumentà questu à trè notti è mezzo hè assai impurtante per l'ecunumia ".

"U turisimu hè assai più cà un fattore ecunomicu"

Tijani Haddad, presidente di a Federazione Mondiale di Ghjurnalisti è Scrittori Turistici, hà dichjaratu chì u turismu hè un fattore assai forte per l'ecunumia di parechje destinazioni turistiche in u mondu è hà dettu: "Contribuisce à u 10 per centu di l'ingudu di u mondu è furnisce opportunità d'impieghi per u mondu. più di 10 per centu di a pupulazione di u mondu. U turismu hè assai più cà un fattore ecunomicu. Hè dinò un missaghju culturale per rinfurzà l'amicizia è a sulidarità trà e persone. Duverebbe esse un fattore per a preservazione di u patrimoniu culturale internaziunale è un megliu trasferimentu à e generazioni future ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*