Supportu per u Localismu in Cyber ​​​​Security da Türk Telekom

Supportu à a Località in Cyber ​​​​Security da Turk Telekom
Supportu per u Localismu in Cyber ​​​​Security da Türk Telekom

Türk Telekom cuntinueghja i so sforzi per sustene l'ecosistema domesticu è naziunale cù a so Strategia Naziunale di Cyber ​​​​Security è a visione di creà una "Cyber ​​​​Patria". Facendu una dichjarazione prima di a "Cyber ​​​​Security Week", Türk Telekom Technology Assistant General Manager Yusuf Kıraç hà dettu: "Mentre prutegemu i dati di u nostru paese cù servizii di sicurezza à 360 gradi in u più grande Centru di Cyber ​​​​Security di Turchia, avemu acceleratu a nostra localizazione. sforzi. Avanzamu i nostri sforzi per fà a Turchia un paese chì pò pruduce i so prudutti di cibersecurità è cummercializà in altri paesi ".

Türk Telekom hà da esse realizatu cù i so prudutti di cibersicurezza in a "Settimana di a Cibersicurezza" chì serà urganizata da u Cluster di Sicurezza Turca u 30 di nuvembre à u 2 di dicembre. Parechji temi nantu à a cibersecurità seranu discututi in u scopu di a settimana in quale Türk Telekom hè u sponsor principale di a "Conferenza Internaziunale di Guerra è Sicurezza Cyber ​​​​è Fiera Naziunale di Cibersicurezza".

Facendu dichjarazioni prima di a "Settimana di a Cyber ​​​​Security", Türk Telekom Technology Assistant General Manager Yusuf Kıraç hà dettu: "A Cyber ​​​​security hè diventata un cuncettu chì hè ancu indirizzatu in strategie di sicurezza naziunale. In particulare i paesi; Attualmente travaglianu duramente per prevene l'attacchi cibernetici contr'à a so infrastruttura critica, riduce e vulnerabilità di a sicurezza naziunale contr'à l'attacchi cibernetici, è minimizzà i danni è u tempu di ricuperazione da l'attacchi cibernetici. Cum'è Türk Telekom, prutegemu i dati di u nostru paese offrendu servizii di sicurezza à 360 gradi cù i nostri novi prudutti è servizii ".

"Sustemu i tecnulugii naziunali è naziunali è i pruducia à u stessu tempu"

Nutendu chì u più grande Centru di Cyber ​​​​Security di Turchia furnisce un serviziu 7/24 cù un staffu di esperti certificati à i standard mundiali, Kıraç hà dettu: "Mentre prutegemu a sicurità di i dati di u nostru paese, in particulare i nostri clienti finanziarii, di telecomunicazioni, publicu è di e-commerce. , cuntinuemu i nostri sforzi di localizazione rapidamente. . In u scopu di a visione di creà una "Cyber ​​​​Patria", cuntinuemu a nostra strategia di localizà prima i prudutti più critichi è costosi. Inoltre, credemu chì hè di grande impurtanza per sustene l'iniziativi chì sviluppanu sti tecnulugii, è ancu u sviluppu di tecnulugii domestici è naziunali. Cuntinuemu u nostru travagliu in cunfurmità cù u nostru scopu di fà a Turchia un paese chì pò pruduce i so prudutti di cibersecurità è cummercializà in altri paesi ".

L'esperti in cibersecurità di u futuru sò in crescita

Türk Telekom, cum'è l'istituzione cù u più grande centru di sicurezza cibernetica in Turchia, cuntinueghja à trasfirià a so cunniscenza profonda è a sperienza in questu campu à i ghjovani. Mentre Türk Telekom sustene u sviluppu di a carriera di i ghjovani cù a Maratona d'Idea di Sicurezza Cibernetica è u Campu di Sicurezza Cibernetica organizata in tuttu l'annu, cuntribuisce ancu à a necessità di Turchia per esperti di cibersicurezza furmati. Per d 'altra banda, Türk Telekom furnisce servizii in u campu di a cyber security à millaie di clienti cum'è parechje istituzioni pubbliche, amministrazioni lucali, cumpagnie private, banche, cumpagnie di e-commerce, cumpagnie energetiche, in particulare e più grandi imprese in Turchia.

Inoltre, Türk Telekom hà participatu ancu à u "Chì hè Devsecops?" farà u "webinar" intitulatu

Ciò chì deve esse attentu à l'istituzioni è l'utilizatori finali di fronte à e minacce cibernetiche:

  • Una password forte deve esse usata
  • L'accessu à i dati è i sistemi deve esse cuntrullati
  • I prugrammi è i sistemi anu da esse aghjurnati regularmente
  • L'impiegati anu da esse infurmati
  • A prutezzione di endpoint deve esse usata
  • Firewall deve esse usatu
  • I dati duveranu esse criptati è salvati
  • I fornitori devenu esse valutati
  • A superficia di attaccu deve esse ridutta
  • Una grande attenzione deve esse pagata à a sicurità fisica
  • Deve mette killswitch (Questu hè un tipu di strategia reattiva di prutezzione di cibersicurezza induve u vostru dipartimentu di tecnulugia di l'infurmazione chjude tutti i sistemi appena rilevanu qualcosa suspettu finu à risolve i prublemi)
  • Una pulitica di sicurezza cibernetica sicura deve esse stabilita
  • Aduprate metudi di autentificazione forte

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*