U Cummerciu Ferroviariu Turchia-Bulgaria riviverà

A capacità per esse aumentata in u Trasportu Ferroviario Turchia-Bulgaria
A capacità per esse aumentata in u Trasportu Ferroviariu Turchia-Bulgaria

U Ministru di i Trasporti è di l'Infrastruttura Adil Karaismailoğlu è u Vice Primu Ministru bulgaru per l'Ecunumia è u Ministru di i Trasporti è e Comunicazioni Hristo Aleksiev anu assistitu à riunioni bilaterali è interdelegazioni à a Porta di a fruntiera Kapıkule. Un cunsensu hè statu ghjuntu trà Turchia è Bulgaria per accelerà è aumentà a capacità di trasportu, in particulare in a ferrovia.

Dopu à e discussioni, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u Vice Primu Ministru bulgaru per l'Affari Ecunomichi è u Ministru di Trasporti è Comunicazioni Hristo Aleksiev anu tenutu una cunferenza di stampa. U Ministru Karaismaioğlu hà dettu chì anu tenutu una riunione impurtante è produttiva, u sughjettu di quale era i passaghji di e fruntiere. Indittendu chì l'esportazioni anu aumentatu assai rapidamente dopu l'epidemie di Kovid-19, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in questu sensu, un grande pesu hè statu postu nantu à e porte doganali.

Sottulineendu chì a parte bulgara hà fattu cuntributi assai impurtanti per alleggerisce a carica, accelerà e transizioni, è eliminà i prublemi sperimentati à a Porta di a fruntiera di Kapıkule, chì si estende da l'Estremo Oriente à l'Europa, Karaismailoğlu hà dettu: "A longa fila à e porte i ghjorni passati anu diminuitu assai per via di i so sforzi dedicati, ma di sicuru, per via di l'aumentu di l'espurtazioni, ci sarà più pesu in i ghjorni à vene. Avemu dinò discussioni impurtanti per aumentà a capacità di l'autostrada à e porte è per accelerà e transizioni ". disse.

Karaismailoğlu hà sottolineatu chì e ferrovie sò ancu assai impurtanti in u trasportu per via di u fattu chì a capacità di u trasportu stradale hè certa.

Aumenteremu assai più e transizioni nantu à e ferrovie

Enfatizendu a necessità di aumentà a capacità di u trasportu ferroviariu, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì: "(Trasportu internaziunale) U trasferimentu di merci à e ferrovie hè unu di i nostri più grandi agende. Avemu negoziati impurtanti per u rapidu aumentu di a capacità di e ferrovie turche è bulgare. Spergu chì, in i ghjorni à vene, aumenteremu e transizioni nantu à e ferrovie assai, assai di più. Inoltre, avemu bisognu di sustene a strada marittima è i trasporti di roro. Hè per quessa chì noi, cum'è u Ministeru, rializemu pulitiche impurtanti per sviluppà voli turchi roro cù cunnessione Burgas, Varna è Romania. Avemu avutu publicatu i regulamenti necessarii per incuragisce u roro. Spergu chì sia u nostru cummerciu aumenterà è i nostri prublemi à e porte diminuiranu. Bulgaria hè a porta di Turchia à l'Europa. E nostre relazioni amichevuli di longu tempu sò ancu riflesse in u nostru cummerciu, è avemu da esse in cunsultazione constante per sviluppà più u cummerciu. Tuttavia, cum'è Bulgaria, Serbia è Ungheria, avemu studii impurtanti nantu à cumu pudemu sviluppà u trasportu ferroviariu. Teneremu di novu e nostre riunioni di quartet in i ghjorni à vene. A riunione d'oghje hè stata assai produttiva in quantu à truvà suluzioni à u crescente volume di cummerciu di Turchia è à migliurà e relazioni cù i paesi fraterni amici ".

AMU DECISIONE DI UTILIZZA SERIE STRADE FERROVIA è MARI

Aleksiev hà dettu chì oghje anu parlatu di u travagliu da fà è di e misure da piglià per fà e transizioni più veloce à a dogana. Espristendu chì a logistica hè stata furnita à l'Europa via Bulgaria per via di a guerra Russia-Ucraina, Aleksiev hà dichjaratu chì per questu causa, a densità di veiculi si trova da u tempu à u tempu.

Spieghendu chì l'autostrade solu ùn serà micca abbastanza per un flussu di trafficu cusì pesante, Aleksiev enfatizatu chì e ferrovie è e strade maritime anu da esse ancu incluse in stu trafficu. Nutendu chì più di 100 mila camioni sò passati per a dogana da uttrovi scorsu à uttrovi di questu annu, Aleksiev hà dettu: "Naturalmente, un grande afflussu di veiculi hè statu trattatu da l'impiegati di i dui paesi. Tutti sapemu chì sta tendenza da l'Asia à l'Europa aumenterà ancu di più. Hè per quessa chì avemu decisu di utilizà e rotte ferroviarie è maritime seriu. I trasportatori in Bulgaria appruvanu i so camioni per passà per e ferrovie statali. In questu modu, i carichi duveranu esse spustati à a ferrovia da Turchia ". disse.

Alexiev; Ellu disse chì e ferrovie esistenti sò piene, è chì un'altra dogana ferroviaria deve esse aperta cum'è alternativa. Esprimendu chì anu ancu pigliatu alcune decisioni per accelerà e transizioni attraversu a dogana, Aleksiev hà ringraziatu u Ministru Karaismailoğlu.

Durante a riunione trà e delegazioni, l'aumentu di a capacità è a velocità in i modi di trasportu trà i dui paesi hè statu discutitu. L'impurtanza di a capacità di trasportu trà i dui paesi, in particulare a ferrovia, hè stata enfatizzata. U direttore generale di TCDD Hasan Pezük hà datu infurmazioni nantu à u travagliu fattu.

L'ambasciadore di Turchia à Sofia Aylin Eightkök, u guvernatore di Edirne H. Kürşat Kırbıyık, u vice-ministru di u trasportu è l'infrastruttura Enver İskurt, u vice-ministru di u cummerciu Rıza Tuna Turagay, u direttore generale di TCDD Hasan Pezük, u direttore generale di TCDD Taşımacılık, u bulgaria Angossa Tâşılıfuk, l'Ambasciatore Generale di TCDD UŞkara Ušalılık , Consul Generale di Bulgaria in Edirne Borislav Dimitrov, Vice Ministri di Trasporti è Comunicazioni Diliana Doichinova è Krasimir Papukchiyki, Vice Ministru di Finanzi Bulgarian Aleksander Svrakov è altre parti interessate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*