Turchia serà inclusa in u prugramma Europa digitale

Turchia serà inclusa in u prugramma Europa digitale
Turchia serà inclusa in u prugramma Europa digitale

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dettu chì Turchia hè un cumpagnu impurtante per l'Unione Europea (UE) è chì i recenti sviluppi glubale anu aumentatu ancu l'impurtanza di Turchia.

U Ministru Varank hà fattu valutazioni à a stampa dopu a so riunione cù a Vicepresidenta Senior di a Cummissione UE Margrethe Vestager in u scopu di i so cuntatti à Bruxelles.

Dichjarà chì sò ghjunti à Bruxelles nantu à l'invitu di Mariya Gabriel, u membru di a Cummissione di l'UE Responsabile per l'Innuvazione, a Ricerca, a Cultura, l'Educazione è a Ghjuventù, Varank hà dettu: "Semu in Bruxelles per tene e riunioni di u mecanismu di Dialogu di Altu Livellu in u campu. di scienza, ricerca, tecnulugia è innuvazione, chì avemu tenutu per a prima volta in a storia ". disse.

Varank hà rimarcatu chì anu tenutu riunioni induve discutanu u mecanismu di dialogu è e relazioni trà Turchia è l'UE à un altu livellu è in dettu, è hà dettu chì i negoziati nantu à i studii tecnichi cuntinueghjanu per un pezzu.

OBIETTIVI STRATEGICI DI MEMBRU A UE

"Videmu sempre l'adesione di Turchia à l'UE cum'è un scopu strategicu". U Ministru Varank hà dichjaratu chì u travagliu necessariu hè statu fattu per migliurà e relazioni cù l'UE. Varank hà dettu: "A scienza, a tecnulugia, l'innuvazione è a ricerca sò in realtà spazii cù un altu potenziale chì l'UE è a Turchia ponu fà inseme". disse.

Rimarchendu chì i ricercatori turchi, l'imprese è l'urganisazioni affine chì beneficianu di i prugrammi di l'Unione facenu cuntributi significativi à l'UE è à a Turchia cù e tecnulugia chì sviluppanu è pruducenu, Varank hà dettu: "U Dialogu d'Altu Livellu in u campu di a scienza, a ricerca, a tecnulugia è a tecnulugia. l'innuvazione hè induve discutemu ciò chì deve fà dopu, ciò chì deve fà dopu. " "Era una reunione induve avemu discututu quali opportunità pudemu valutà inseme". disse.

SAREME INCLUSI IN U PROGRAMA DIGITAL EUROPA

U Ministru Varank hà dettu: "Seremu inclusi in u prugramma di l'Europa Digitale cum'è Türkiye in u periodu à vene. "Faremu l'opportunità quì accessibile à i circadori in Turchia". disse.

Apuntendu chì sò specificamente interessate in spazii cum'è l'intelligenza artificiale è u spaziu sottu u Programma Europa Digitale, Varank hà enfatizatu chì volenu travaglià cù l'UE in questu tema è chì Turchia hà un putenziale significativu quì.

UNA REUNIONE SIA FATTA CU 3 COMMISSIONARI

Varank hà dichjaratu ch'ellu hà scontru cù 3 cummissari diffirenti in u quadru di i so cuntatti à Bruxelles.

Dichjarà chì hà avutu una riunione cù u vicepresidentu senior di a Cummissione UE Margrethe Vestager, rispunsevule per u mondu digitale è a cumpetizione, Varank hà dettu: "Avemu avutu una discussione assai produtiva cun ella. Avemu parlatu di i tendenzi in u mondu. "Avemu avutu una riunione produtiva nantu à i trust furmati in u mondu, in particulare in u campu di l'ecunumia digitale, è ciò chì l'UE è altri paesi facenu per elli". disse.

Apuntendu chì anu avutu una riunione corta cù Janez Lenarcic, Cummissione UE Responsabile per a Gestione di Crisi, Varank hà dettu chì hà ancu avè un'altra riunione cù i dirigenti di l'Europa Digitale è ch'elli anu evaluatu u travagliu in u periodu à vene.

Türkiye hè à u puntu chjave

U Ministru Varank hà dettu: "Türkiye hè un cumpagnu impurtante per l'UE. I sviluppi glubali recenti anu aumentatu ancu l'impurtanza di a nostra partenariata. U Corridor di Granu di u Mari Neru era una suluzione chì hè ghjunta à u salvamentu di tutti in a guerra Russia-Ucraina è a crisa di granu. Türkiye era u paese chjave quì. Türkiye era ancu in u puntu chjave in u scambiu di prigiuneri trà Russia è Ucraina. disse.

Türkiye VIENE À QUELLA PRECEDU

"I sviluppi in l'industria, in particulare a crisa energetica in Europa, portanu a Turchia à u primu postu cum'è una alternativa impurtante". Varank hà dichjaratu chì a Turchia pò ghjucà un rolu impurtante in a capacità di l'UE per attirà a catena di supply à una geografia più vicina.

UNA ATTITUDE SINCERA S'ASPETTA DA L'UE

Varank hà dettu: "E relazioni efficaci trà a Turchia è l'UE beneficaranu sia à a Turchia sia à l'UE. Avemu revelatu questu in e nostre riunioni. Quantu più avemu da piglià e nostre relazioni, u megliu serà per u benefiziu di a Turchia è di l'UE. Continueremu à valutà l'alternative è evaluà l'opportunità in u periodu à vene. "Vulemu vede a stessa attitudine sincera da l'UE". disse.

Ricordendu chì hè per u benefiziu di i dui partiti chì l'UE è a Turchia aumentanu è rinfurzà e so rilazioni, Varank hà dettu: "A pusizioni chjave di a Turchia continuarà à aumentà in u periodu à vene". disse.

A TURCHIA È L'UE FOCUS IN A SCIENZA È A RICERCA

Un novu hè statu aghjuntu à i meccanismi di Dialogu d'Altu Livellu stabilitu trà Türkiye è l'UE. Turchia hà implementatu un novu mecanismu per a prima volta in u campu di "Scienza è Ricerca", induve era più successu in i so negoziati cù l'UE.

A prima riunione di Dialogu d'Altu Livellu in Scienza, Ricerca, Tecnulugia è Innuvazione hè stata tenuta in Bruxelles, a capitale di u Belgio, u 15 di nuvembre.

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà scontru cù a Cummissaria UE per l'Innuvazione, a Ricerca, a Cultura, l'Educazione è a Ghjuventù Mariya Gabriel in Bruxelles per a prima riunione di Dialogu di Altu Livellu.

A riunione tenuta à l'edificiu di a Cummissione di l'UE in Bruxelles hà assistitu u Vice Ministru di l'Affari Esteri è u Direttore per l'Affari UE Ambasciatore Faruk Kaymakcı, Vice Ministru di Industria è Tecnulugia Çetin Ali Dönmez, Rappresentante Permanente di Turchia à l'Ambasciadore di l'UE Mehmet Kemal Bozay, Presidente TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal, Vice President TÜBİTAK Prof. Dr. Ahmet Yozgatlıgil, presidente di TÜBİTAK BİLGEM Dr. Ali Görçin, Ministeru di l'Affari Esteri Direzzione per l'Affari di l'UE, u Direttore Generale di a Cooperazione Finanziaria è l'Implementazione di Prughjetti Bülent Özcan, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia Direttore Generale di l'UE è e Relazioni Estere Hande Mercan Aygen, u Direttore Generale di a Tecnulugia Naziunale Zekeriya Çoştu è parechji rapprisentanti di altu livellu di Turchia è l'UE anu participatu.

Varank hà tenutu diversi cuntatti in Bruxelles è Leuven dopu a Reunione di Dialogu d'Altu Livellu Turchia-UE, tenuta per a prima volta in i campi di a scienza, a ricerca, a tecnulugia è l'innuvazione in a Cummissione UE.

Varank hà visitatu IMEC, una urganizazione internaziunale di R&D chì opera in i campi di a nanoelettronica è di e tecnulugia digitale in Leuven, è hà tenutu una riunione cù i dirigenti IMEC chì durò circa 1 ora.

U Ministru Varank hà ricevutu infurmazioni nantu à l'attività di l'IMEC.

U Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Çetin Ali Dönmez, u Rappresentante Permanente di Turchia à l'Ambasciadore di l'UE Mehmet Kemal Bozay è parechji alti funzionari anu assistitu à a riunione.

Varank hà ancu esaminatu u Centru di Imprenditorialità è Innovazione di l'Università Bahçeşehir (BAU) in Leuven è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'attività di u centru.

Dopu, Varank hà visitatu a Rappresentanza di u Partitu AK di Bruxelles è hà scontru cù u Rappresentante Ruhi Açıkgöz.

Varank s'incontrerà cù u vicepresidentu senior di a Cummissione UE Margrethe Vestager in parte di i so cuntatti à Bruxelles.

U prugramma di Bruxelles di u Ministru Varank finisce dopu a so riunione cù a Piattaforma Digital Europe.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*