Eserciziu "Collapse and Hold" in Turchia

Tenite Troppu Esercizii sò stati tenuti in Turchia
Eserciziu "Collapse and Hold" in Turchia

In Turchia è in a Republica Turca di Cipru di u Nordu (TRNC), à l'occasione di l'anniversariu di u 12 di nuvembre 1999 Düzce Earthquake, un eserciziu "grab a trap" hè statu fattu à 18.57:XNUMX.

In u scopu di l'eserciziu, chì hè statu implementatu per a prima volta in tuttu u paese, una "Vital Warning Notification" mandata à i telefoni cellulari di tutti i citadini à 18.57, un sonu avvertimentu hè statu fattu in turcu è inglese.

I missaghji sò stati trasmessi nantu à i televisioni è i canali di radiu, è i citadini anu fattu u muvimentu "hold the snatch trap" in l'area solida è affidabile predeterminata durante l'esercitu.

L'annunzii da u Sistema di Recuperazione è Disseminazione di l'Informazione (HAY) sò stati trasmessi nantu à i parlanti di a moschea è di a municipalità. Durante l'eserciziu, i sireni ùn sò micca sonati per chì i citadini ùn anu micca panicu.

Prima di l'eserciziu, u nostru Ministru, Mr. Süleyman Soylu hà participatu à u ligame di trasmissione in diretta da Düzce, İstanbul, İzmir, Elazığ, Kahramanmaraş, Erzurum è TRNC per l'eserciziu gestitu da u Centru di Gestione di Disastri è Emergenza (AFAD) è hà ricevutu informazioni da u guvernatore è amministratori provinciali AFAD.

In a cunnessione diretta cù Düzce, u Mufti Provinciale Rüstem Can hà pricatu per quelli chì anu persu a vita in u terrimotu di u 12 di nuvembre 1999.

Prima di l'esercitu, u presidente di l'AFAD Yunus Sezer hà datu infurmazioni nantu à l'esercitu.

Quandu l'avvertimentu di u terrimotu hè statu emessu à 18.57, i participanti sia in u centru di l'AFAD sia in e pruvince à quale hè stata fatta a cunnessione, anu fattu u muvimentu di a trappula di colapsu. Intantu, in u scopu di l'eserciziu, l'infurmazioni nantu à ciò chì fà durante è dopu à u disastru hè stata sparta in i stands è i veiculi induve l'infurmazione hè stata data nantu à a gestione di disastru in u giardinu di u Centru AFAD.

Un drill hè statu fattu in Düzce, l'epicentre di u terrimotu di u 12 Novembre 1999.

In l'annu 12rd di u 23 Nuvembre Düzce Earthquake, u "Earthquake Moment Country Drill" hè statu realizatu da a Presidenza di Disaster è Emergency Management (AFAD) in Düzce, l'epicentre di u terrimotu.

A causa di u 23u anniversariu di u terrimotu, infurmazione hè stata data nantu à l'eserciziu in a zona preparata da l'Uffiziu di u Guvernatore di Düzce in Piazza Anıtpark.

In l'eventu induve a cunnessione diretta hè stata fatta à 6 pruvince cumpresi Düzce è a Republica Turca di Cipru di u Nordu (TRNC), u nostru Ministru Mr. Süleyman Soylu hà indirizzatu i citadini via videoconferenza.

U nostru Ministru Mr. U guvernatore di Duzce, Cevdet Atay, chì Soylu hà prumessu, hà dettu chì commemoranu quelli chì anu persu a so vita in u terrimotu chì passava 23 anni fà.

Dichjarà chì hè impurtante per elli à fà l'eserciziu in tutta a Turchia à u mumentu di u terrimotu di Düzce, Atay hà dettu: "Tuttu Düzce hè prontu per l'eserciziu tenutu à u mumentu di u terrimotu". disse.

U presidente di a succursale di a donna di a sede di u Partitu AK è u deputatu di Düzce Ayşe Keşir anu nutatu chì, malgradu l'anni da u terrimotu, u dulore hè sempre frescu.

L'avvenimentu hà cuntinuatu cù a preghiera di u Mufti Pruvinciale Rüstem Can. U messagiu video di Recep Tayyip Erdogan hè statu publicatu nantu à a piattaforma.

U deputatu di u Partitu AK Düzce Fahri Çakır, u deputatu di MHP Düzce Ümit Yılmaz, u sindaco Faruk Özlü, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, parenti di quelli chì anu persu a vita in u terrimotu è i citadini anu assistitu à l'avvenimentu.

Per d 'altra banda, i citadini in tutta a cità anu participatu à l'eserciziu in spazii cum'è moschee, case, centri commerciali è case di tè.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*