Duzce Earthquake Statement da Turchia IMSAD

Duzce Earthquake Statement da Turchia IMSAD
Dichjarazione di u Terramotu di Duzce da Turchia IMSAD

Tayfun Küçükoğlu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Türkiye İMSAD, hà fattu una dichjarazione dopu à u terrimotu chì hè accadutu in Düzce u 23 di nuvembre è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì e lezioni deve esse amparate evaluendu i so risultati da parechje prospettive.

Tayfun Küçükoğlu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Türkiye İMSAD, hà dettu: "Considerendu u risicu di u terremotu di u nostru paese, duverebbe esse a nostra priorità per rende i nostri edifici forti è sicuri. Stu terrimotu ci dice chì u materiale ghjustu hè statu fattu in u locu ghjustu cù u prughjettu ghjustu è in e mani dritte; Ci hà ricurdatu l'impurtanza di assicurà u viaghju documentatu di i materiali documentati ".

Facendu una valutazione dopu à u terrimotu chì hè accadutu in Düzce u 23 di nuvembre è si sentia assai in e pruvince circundanti, Tayfun Küçükoğlu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Turca di l'Industriali di Materiale di Custruzzione, hà attiratu l'attenzione à a necessità di valutà i risultati di u terrimotu da parechji aspetti. Tayfun Küçükoğlu hà dettu: "Uni pochi di ghjorni dopu à l'anniversariu di u terrimotu di Düzce di u 12 di nuvembre, quandu avemu parlatu di l'effetti di u terrimotu, avemu statu scuzzulati da un altru terrimotu di Düzce. Prima di tuttu, vulemu guarisce prestu, vulemu a misericòrdia di Diu à i nostri citadini chì sò morti, è una pronta guariscenza à i nostri feriti. Dopu à un disastru chì avemu avutu 23 anni fà, Düzce, chì a so custruzzione hè stata rinnuvata è trasfurmata in una prova di terramotu, hà datu una prova maiò in u terrimotu chì hà fattu a notte di u 23 di nuvembre. In cunsiderà a gravità di u terrimotu, fora di vechji edifizii è edifizii cù qualchì errore d'applicazione, u dannu in a cità era ancu limitatu. Questa hè a nostra più grande cunsulazione ", disse.

Tayfun Küçükoğlu hà dichjaratu chì, cum'è Türkiye İMSAD, cercanu di attirà l'attenzione à l'impurtanza di a trasfurmazioni urbane, di rinnuvamentu è di rinfurzà à quasi ogni opportunità, è hà dettu: "Quandu creanu e cità di u futuru, duvemu agisce cun a cuscenza chì u risicu hè micca causatu da terrimoti, ma da strutture insicure, è duvemu custruisce e nostre cità in u quadru di sta realità. Avemu da fucalizza nantu à l'edifizii sostenibili per aumentà u numeru di edifici resistenti à i terremoti è efficienti in energia in tutte e nostre cità. Hè necessariu di custruisce strutturi di 20 anni è spazi viventi, micca strutture chì seranu trasfurmate di novu in 30-100 anni. A preparazione per u terrimotu duveria esse u primu passu chì facemu per e nostre cità avà ".

"U terrimotu hà ricurdatu l'impurtanza di u materiale ghjustu è l'applicazione ghjusta"

Tayfun Küçükoğlu cuntinuò e so parolle cusì: "L'ultimu terrimotu chì avemu avutu ci hà dettu chì u materiale ghjustu hè statu fattu in u locu ghjustu cù u prughjettu ghjustu è in e mani dritte; ci hà ricurdatu l'impurtanza di assicurà u viaghju documentatu di i materiali documentati. Dichjaremu enfatizendu una volta è una volta chì; A produzzione è a qualità di u materiale, è a so applicazione in l'area di u prughjettu affettanu l'efficienza di i prudutti. In i custruzzioni, i prudutti selezziunati currettamente secondu e caratteristiche di u prugettu in mani competenti deve esse usatu in cunfurmità cù e cundizioni. Errori o carenze chì ponu accade durante a custruzzione è u prucessu di l'applicazione in a custruzzione pò causà serii risultati irreversibili. U materiale missing ti face sente a so assenza è ùn hè micca pussibule di chjude sta assenza. I materiali giusti è l'applicazioni ghjustificate facenu i palazzi forti. Una di e lezioni chì imparemu per u futuru da stu terrimotu hè l'usu currettu di materiali è a necessità di seguità u viaghju documentatu da l'autorità ".

"U tema di u terrimotu hè sempre nantu à a nostra agenda"

Tayfun Küçükoğlu hà dichjaratu chì mantenenu sempre a questione di u terrimotu in l'agenda cum'è Türkiye İMSAD è hà dettu: "In l'anniversariu di u 17 d'Aostu Marmara Earthquake, Türkiye İMSAD è e so associazioni membri anu firmatu una dichjarazione cumuna. Mentre attirà l'attenzione à a preparazione di u terremotu di e nostre cità in a chjama cumuna, "Preparemu i nostri edifici contr'à i terremoti cù i materiali ghjusti è e pratiche currette", ogni membru di a nostra associazione hà mintuatu l'impurtanza di materiali di qualità è applicazioni in quantu à e so attività. In novu, in u 51st di "Incontri di l'agenda" urganizemu ogni mese, Prof. da l'Università Boğaziçi. Dr. Cù Mustafa Erdik è u presidente DEGÜDER di u Cunsigliu di Sinan Türkkan, avemu spartutu cù u publicu i prublemi di preparazione per u terrimotu, rinnuvamentu, rinnuvamentu prufondu è rinfurzamentu cù esempi impressiunanti. Cum'è Türkiye İMSAD, chì rapprisenta l'industria turca di i materiali di custruzzione, continueremu à pruduce suluzioni è piglià a rispunsabilità per un prublema vitale cum'è i terrimoti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*