I dettagli di Dar-ül Mulk, u più grande prughjettu di rinascita di Turchia, annunziati

I dettagli di u più grande prughjettu di rivitalizazione di Turchia Dar ul Mulkun anu annunziatu
I dettagli di Dar-ül Mulk, u più grande prughjettu di rinascita di Turchia, annunziati

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà lanciatu u più grande prughjettu di rinascita di Dar-ül Mülk / Turchia. Dichjarà chì portaranu Konya à un futuru assai megliu in unità è sulidarità, u sindaco Altay hà dettu: "Oghje hè un ghjornu storicu per u nostru Konya. Cù i nostri Prughjetti di Trasformazione Urbana di u Centru Storicu; Scupriremu Dar-ül Mulk, rinvivisce a capitale Seljuk è aghjunghje un valore unicu à u nostru patrimoniu di civilizazione. disse. Dichjarà chì travaglianu cù l'architetti più impurtanti di Turchia, u sindaco Altay hà dichjaratu chì u costu tutale di 20 diverse opere di rinnuvamentu urbanu, trasfurmazioni è risturazione chì implementanu in u centru storicu di a cità righjunghji 7 Billion 321 Million 800 Thousand TL. U Vicepresidente di u Partitu AK è u Deputatu di Konya, Leyla Şahin Usta, hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu à queste opere, chì daranu vita à e visioni 2023 è 2053 dopu chì i fundamenti di a visione 2071 per a Turchia sò stati posti.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà annunziatu i dettagli di u più grande prughjettu di rinascita di Turchia, chì hè custituitu da 20 opere di rinnuvamentu, trasfurmazioni è restaurazione urbane diverse in u centru storicu di a cità.

A storia di Dar-ül Mülk Konya hè stata prima spiegata da u storicu è u scrittore medievale turcu Erkan Göksu in u prugramma tenutu à u Centru di Cungressu Selçuklu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì l'avventura di urbanizazione chì hà iniziatu cù Çatalhöyük hà cuntinuatu per 10 mila anni; Cuminciò u so discorsu dicendu ch'elli campavanu in una cità chì s'assumiglia à un museu à l'aria aperta, nascendu cù una ricchezza di cunniscenze chì varieghja da l'Hittiti à Roma, da Roma à i Seljuks, da i Seljuks à l'Imperu Ottumanu è a Republica di Turchia. .

"Cù KONYA MODEL MUNICIPALITY, A NOSTRA KONYA OTTENU GRANDI GAGNI IN OGNI CAMPI"

"Prutegà sta cità antica è e ricchezze uniche eredite da i nostri antenati in u megliu modu pussibule hè un duvere di lealtà per noi". Cuntinuendu e so parolle, u presidente Altay hà dettu: "Da u primu ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, avemu travagliatu senza stanca, ghjornu è notte, per rimborsà stu debitu di lealtà è per furnisce i nostri concittadini i migliori servizii, è avemu pruduttu servizii. Tutte e nostre opere, chì chjamemu "Konya Model Municipality", sò furmatu da a storia di u nostru Konya, i so piani è i so sogni per u futuru; Avemu cuntinuatu cù u nostru approcciu di serviziu basatu annantu à l'approcciu orientatu à e persone è u sviluppu stabile. Grazie à a nostra cunniscenza di "Konya Model Municipality", a nostra bella cità Konya hà ottenutu grandi guadagni in ogni campu. Avemu implementatu parechji prughjetti, unu à unu, riflettendu l'antiche tracce di l'architettura Seljuk è ottomana, degne di u titulu di Konya di "Dâr-ül Mülk", soprattuttu in quantu à l'attività di zonificazione è i travaglii di restaurazione ". disse.

"OGGI HÈ UN GIORNU STORICO PER A NOSTRA KONYA"

Esprimendu chì esse natu in Konya è vive cù e belle persone di Konya hè un valore inestimabile per tutti, u sindaco Altay hà dettu: "Spergu chì purteremu u nostru Konya in un futuru assai megliu in unità è sulidarità è uttene assai belli successi inseme. . Oghje hè un ghjornu storicu per u nostru Konya. Cù i nostri Prughjetti di Trasformazione Urbana di u Centru Storicu; Scupriremu Dar-ül Mük, rinasceremu a capitale Seljuk è aghjunghje un valore unicu à u nostru patrimoniu di civiltà. In u scopu di Dar-ül Mülk Project, induve travagliammu cù l'architetti più impurtanti di Turchia; Facemu 20 opere di rinnuvamentu, trasfurmazioni è risturazione urbani diffirenti in u nostru centru storicu. Prima di tutti sti prughjetti, tuttu principia cù un sognu per noi. Ma questu ùn era micca un sognu chì di colpu hè vinutu in mente o lampò in mente cum'è lampi. Era un sognu chì nasce da i centu anni di avventura di a nostra cità, a so appartenenza, a so vitalità è tutti i valori chì facenu u nostru Konya Konya. Oghje, simu felici d'avè realizatu una parte impurtante di questi sogni chì avemu stabilitu per u nostru Konya. U nostru travagliu cuntinueghja senza interruzzione per e parti rimanenti ". disse.

U presidente Altay dopu in u centru storicu di a cità; Prughjettu di Rinnuvamentu Urbanu di u Fronte di Tomba, Prughjettu di Migliuramentu di a Facciata di Alaaddin Street, Zona d'Esposizione Dar-ül Mülk, Prughjettu di Restaurazione di l'Edificiu Storicu in Pietra, Progettu di Restaurazione di u Magazzinu N ° 4 (Edificiu di Monopoli Storicu), Prughjettu di Restaurazione di u Conservatoriu di a cità (Edificiu Torans), Prughjettu di Restaurazione di Alaaddin Hill 2. Kılıçarslan Mansion and Excavation Site Project, Square Houses Restoration Project, Mevlana and Şems House Reconstruction Project, Mevlana Street Renovation Project, Sarraflar Underground Bazaar Renovation Project, City Library Reconstruction Project, Old Industrial School Restauration Project, Urban Transformation Project Around Piri Mehmet Paşa Mosque , Prughjettu di Trasformazione Urbana di Cheese Bazaar, Prughjettu di Rinnovazione di Gevraki Han, Prughjettu di Rinnuvamentu Urbanu di Strada Larende è Muri Storici, Sırçalı Madrasa Around - Prughjettu di Trasformazione Urbana di Sahibindenata, Prughjettu di Trasformazione Urbana di u Quartiere Şükran, Progettu di Rinnuvamentu Urbanu Dietro a Tomba, chì si compone di 20 opere diverse. spiegò i ditaglii di u grande prughjettu di rinascita.

Dichjarà chì 7 Billion 321 Million 800 Thousand TL seranu spesi quandu tutti i prughjetti sò implementati, u sindaco Altay hà dichjaratu ch'elli resuscitaranu Konya cù i prughjetti chì implementanu finu à a fine di u 2027.

PRESIDENTE ALTAY GRAZIE À PRESIDENTE ERDOĞAN

Nutendu chì tutti questi prughjetti chì anu implementatu per Konya seranu un indicatore di a so direzzione futura è di tutti i servizii chì facenu, u sindaco Altay hà cuntinuatu cusì: "Spergu chì continueremu à aghjunghje bellezza à a bellezza di Konya è à rializà a nostra i sogni unu à unu, cum'è avemu fattu finu à avà. Credu chì noi, cum'è Konya, faremu una grande cuntribuzione à u "Seculu di Turchia" cù tutti i travaglii chì faremu. Finu à quandu avemu stu amore di serviziu in i nostri cori è a fiducia di a nostra nazione in noi, ùn ci hè nunda chì ùn pudemu micca rializà cù u permessu di Allah. Vogliu sprime a mo gratitùdine à u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, chì esprime u so amore per a nostra cità à ogni opportunità è hè sempre statu u nostru più grande sustenitore in u nostru travagliu. Spergu chì ghjunghjeremu assai più belle rializazioni sottu a guida è a guida di u nostru presidente ".

À a fine di u so discorsu, u presidente Altay hà dettu chì u Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Murat Kurum, u Ministru di a Salute Fahrettin Koca, u Vicepresidente di u Partitu AK è u Diputatu di Konya Leyla Şahin Usta è i deputati, tutte l'istituzioni, in particulare l'urganisazioni di u partitu, anu cuntribuitu. assai à a realizazione di i sogni di Konya è l'urganisazioni ti ringraziu.

"Avemu travagliatu 365 ghjorni per pagà a nostra lealtà à DAR-UL MÜLK"

U sindaco di Meram, Mustafa Kavuş, hà datu infurmazioni nantu à u Prughjettu di Quartiere Şükran, chì hè realizatu in partenariatu cù a Municipalità Metropolitana. Kavuş hà dettu: "Alhumdulillah, u nostru presidente hà spiegatu a visione è l'orizzonte in carne è ossa quì. Parlemu di una cità chì hè stata una capitale dapoi più di 200 anni. Cum'è sindaci, cuntinuemu à travaglià 7/24, 365 ghjorni è in tuttu u nostru duvere, per pagà u nostru debitu è ​​a nostra lealtà à Dar-ül Mulk è à a ghjente di Dar-ül Mulk ". usatu e frasi.

"UN PROGETTU ASSOLUTAMENTE BELLISSIMA RISULTATA"

U sindaco di Karatay Hasan Kılca hà ancu datu infurmazioni nantu à u travagliu di rinnuvamentu urbanu daretu à a Tomba, chì anu realizatu inseme cù a municipalità metropolitana. Dichjarà chì anu travagliatu cù parechji architetti famosi è hè ghjuntu un prughjettu assai bonu, Kılca hà dettu: "Grazie à Diu, l'espropriazioni sò appena finite per 3 anni in u nostru periodu. U nostru prughjettu hè appena finitu. U nostru Cunsigliu hà ancu appruvatu stu prughjettu. Spergu chì inizieremu i prucessi di licitazione in pocu tempu è mettemu e fundazioni ". disse.

"Che u mo Signore ci conceda di vede i nostri OBIETTIVI 2027-2028 REALIZZATI"

Infine, u Vicepresidente di u Partitu AK è u Deputatu di Konya Leyla Şahin Usta hà dettu: "Vedi un periodu di quasi 4 anni in u quale l'uppusizione hà passatu senza mette petre in cima à e municipalità metropolitane. A municipalità metropolitana di Konya è e municipalità di u distrittu cintrali di Konya anu cumpletu stu periodu rendendu grandi servizii, producendu è producendu opere. Hè per quessa chì fà pulitica significa micca solu fà cù e parolle ; à u cuntrariu, travaglia cù pruducia, serve è crea opere. Noi, cù u nostru impegnu à sta causa, i nostri travagli è a nostra capiscitura di a pulitica, in ogni puntu, in ogni campu, micca solu in l'amministrazioni lucali ; Avemu sforzu di diventà una Turchia forte in ogni campu, à sente a voce di i nostri citadini chì dicenu "iè", avete u dirittu di guvernà stu paese, dendu un votu di fiducia, sia in l'amministrazione di u paese. è cum'è u guvernu. Vulemu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à sti travaglii, cumpresi l'architetti, l'ingegneri, i travagliadori, i diseggiani è i sindaci, chì anu cuntribuitu à questi travaglii, induve sò stati posti i fundamenti di a visione 2023 di Turchia è e visioni di 2053 è 2071. esse messu in pratica. Diu vuluntà, chì Diu ci cunceda tutti a grazia per esse inseme in parechji più prugrammi è aperture, per vede a realizazione di prughjetti è a realizazione di i nostri scopi 2027-2028 in tutti i campi, inseme cun voi. usava e so parolle.

À u prugramma; Deputati di u Partitu AK Konya Ahmet Sorgun, Ziya Altunyaldız, Selman Özboyacı, Hacı Ahmet Özdemir, Gülay Samancı, u presidente provinciale di Konya di u partitu AK Hasan Angı, u presidente provinciale di MHP Konya Remzi Karaarslan, u presidente provinciale di BBP Konya Osman Seççul Sindaco di u publicu, u sindaco di u publicu di Halçul Seklul. Ahmet Pekyatımcı, sindaci, rettori, capi di camere è invitati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*