Ucrania Rumania I servizii di treni regiunale riavviaranu

I servizii di treni regiunale di l'Ucraina in Romania per cumincià à novu
Ucrania Rumania I servizii di treni regiunale riavviaranu

L'Ucraina è a Romania ripiglianu e cunnessione ferroviaria in a sezione Rakhiv - Dilove - Valia-Višeului. U tempu di viaghju netu da Rakhiv à u Rumeno Vali-Višeului serà di circa 40 minuti. U passaportu è u cuntrollu doganale serà fattu durante l'imbarcu in u trenu.
Comu informatu da u Ministeru di l'Infrastruttura di l'Ucraina, "Ukrzaliznytsia" hà fattu u primu prucessu longu u percorsu è prestu a strada serà cumpletamente operativa.

U Ministru di l'Infrastruttura Aleksandr Kubrakov hà dettu: "U serviziu di passageri ferroviari à a fruntiera trà l'Ucraina è a Romania hè previstu di apre à principiu di dicembre. Un trenu regiunale cunfortu DPKR-3 custruitu in Ucraina scorrerà longu a strada ", disse.

Sicondu ellu, u tempu di viaghju netu da Rakhiv à Vala-Višeului rumeno hè di circa 40 minuti, senza sdoganale. U cuntrollu di e fruntiere è doganale serà realizatu durante l'imbarcu in u trenu.

UZ prevede di operare 2 viaghji per ghjornu cù a pussibilità di trasferimentu di passageri à i treni CFR Romanian Railways. Ci sò servizii di treni ogni ghjornu da Vala-Višeului à e stazioni di Sziget, Cluj è Bucarest.

source: ukrhaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*