Quelli chì anu u oblicu è l'incapacità di focalizà l'attenzione

Quelli chì anu u oblicu è l'incapacità di focalizà l'attenzione
Quelli chì anu u oblicu è l'incapacità di focalizà l'attenzione

Acıbadem Ataşehir Hospital Neurology Specialist Prof. Dr. Neşe Tuncer hà dichjaratu chì a nebbia cerebrale / nebbia cerebrale, chì si manifesta cù questi è prublemi simili, hè diventata assai cumuna soprattuttu dopu à Covid-19, "A nebbia cerebrale, chì hè un prublema neurologicu, in altre parolle, a nebbia cerebrale pò esse definita brevemente cum'è fatigue mentale. A nebbia cerebrale, chì si manifesta cù sintomi cugnitivi cum'è cunfusione, sminticamentu, incapacità di fucalizza, incapacità di mantene l'attenzione è a cuncentrazione, rallentamentu di e funzioni mentali è difficultà à risolve i prublemi, ùn hè micca una malatia ma un inseme di scuperte. In altri palori, hè a disfunzione mentale chì accumpagna diverse cundizione medica o malatie.

Sicondu e ricerche, u Prof. Specialista in Neurologia hà dettu chì da ogni 19 persone chì anu avutu Covid-100, almenu 30 anu avutu nebbia cerebrale dopu a malatia, è sta rata puderia andà finu à 50. Dr. Neşe Tuncer hà spiegatu 4 punti impurtanti per sapè nantu à a nebbia cerebrale / a nebbia cerebrale, è hà fattu avvirtimenti è suggerimenti impurtanti.

A nebbia cerebrale hè più evidenti cù questi risultati!

In particulare poca energia o fatigue, inquietudine, ansietà, irritabilità, depressione, disturbi di u sonnu (insomnia o sonnolenza eccessiva), mal di testa, cunfusione, oblicu, difficultà di cuncentrazione, mancanza d'attenzione, difficultà di cuncentrazione, perdita di motivazione, inquietudine è cunfusione nebbia cerebrale / sò i segni più cumuni di nebbia cerebrale.

Perchè a nebbia cerebrale ùn sia micca permanente !

Dichjarà chì u trattamentu di a nebbia cerebrale hè fatta secondu a causa, u Prof. Dr. Neşe Tuncer hà dettu: "Prima di tuttu, hè necessariu investigà e cundizioni chì causanu a nebbia cerebrale, è trattà i disordini di l'hormone è e carenze di vitamini, s'ellu ci hè. L'unicu modu per prevene a nebbia cerebrale dopu l'infezione da Covid-19 hè di esse prutetti da Covid-19 è di furnisce l'immunità cù i vaccini! Inoltre, alimentazione sana, almenu 7-8 ore di sonnu ininterrottu à ghjornu, pensamentu pusitivu, riducendu u stress, trattamentu di a depressione, s'ellu ci hè, eserciziu regularmente ogni ghjornu, camminendu in l'aria aperta, fà attività chì esercitanu a mente, ma ancu dà piacè, aduprà l'urdinatore è u telefuninu di menu freti. Passà u tempu è ùn trascuratà di piglià pause durante a ghjurnata sò i modi principali per acquistà clarità mentale. Se Covid-19 ùn hè micca severu è ùn provoca micca danni strutturali permanenti à u cervellu o ùn ci hè micca una malatia neurologica sottostante, a nebbia cerebrale hè temporanea. Tuttavia, u deterioramentu mentale in i nostri pazienti cù età avanzata è demenza preesistente pò ancu esse permanente ".

Questi fattori ponu causà nebbia cerebrale!

nebbia di u cervellu; Dichjarà chì hè una cundizione clinica vistu cum'è un effettu secundariu di alcune droghe, in particulare di depressione, disordine d'ansietà, sindromu di fatigue crònica, insomnia, vita stressante, malatie di tiroide, carenza di vitamina B12, disordini hormonali, menopause, malatie cardiache, pulmonari è sistemiche gravi. , Prof. Dr. Neşe Tuncer hà dettu chì l'incidenza hè aumentata significativamente in l'ultimi anni, in particulare cù a pandemia di Covid-19 è u Sindrome Covid Prolungatu. prof. Dr. Nese Tuncer; Sicondu e ricerche, hà dichjaratu chì da ogni 19 persone chì avianu Covid-100, almenu 30 anu avutu nebbia cerebrale dopu a malatia, è sta rata puderia ghjunghje à 50s.

Un indicatore impurtante di u sindromu Covid prolongatu!

In a furmazione di nebbia cerebrale; Dichjarà chì parechji mutivi cum'è a risposta di i meccanismi immune di a persona à u virus, u statu inflammatory causatu da a malatia, i fatturi vascular è a rottura di i sistemi protettivi di u cervellu sò enfatizzati, Prof. Dr. Neşe Tuncer hà dettu: "E persone chì anu sopravvissutu à Covid-19 cù sintomi ligeri ponu ancu sperimentà a nebbia cerebrale, è alcune lagnanze ponu persiste per mesi. A nebbia cerebrale hè unu di i principali risultati di u Sindrome Covid Prolongatu, chì hè definitu da a definizione di l'Organizazione Mondiale di a Salute di i sintomi chì si verificanu in i primi trè mesi dopu una infezione da Sars CoV-2 è duranu almenu dui mesi è chì ùn pò micca esse spiegatu. per ogni altra ragione. In u Sindrome Covid Prolongatu, hè statu dimustratu chì i risultati ponu durà per 4-12 settimane è ancu allargà finu à sei mesi. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*