WhatsApp hà introduttu una funzione chì impedisce di piglià screenshots

WhatsApp hà introduttu una funzione chì impedisce di piglià screenshots
WhatsApp hà introduttu una funzione chì impedisce di piglià screenshots

WhatsApp hà recentemente introduttu duie funzioni novi chì l'utilizatori anu aspittatu per un bellu pezzu per tutti i so utilizatori. Queste caratteristiche includenu ammuccià u statutu in linea è impediscenu screenshots per i missaghji una volta visti. In precedenza, ci era una opzione induve pudete cambià u statutu di l'ultima vista, chì era accessu da a tabulazione di paràmetri. Cù a nova funzione, hè avà pussibule di cambià u statutu "in linea".

Nantu à l 'ultimu latu vistu, ci era ozzione per tutti, i mo cuntatti, i mo cuntatti eccettu, è nimu. Avà a frasa "quale pò vede s'ellu sò in linea" hè stata aghjunta à u fondu è sò presentate duie opzioni: Tutti è u listessu cum'è l'ultima infurmazione vista. In questu modu, a ghjente pò ammuccià u so statutu in linea.

Per d 'altra banda, una altra funzione orientata à a privacy era a prevenzione di piglià screenshots. A funzione chì impedisce di piglià screenshots per i missaghji chì sò visti una volta, impedisce micca solu di piglià screenshots, ma ancu di registrazione di u screnu.

Quandu l'utilizatori pruvate à piglià una screenshot o un registru di u cuntenutu media chì hè vistu una volta, sò cunfunditi cù l'avvertimentu.

U sistema, chì opera in modu diversu nantu à i lati Android è iOS, impedisce chì l'imaghjini sia registratu in i dui casi. Mentre dà un avvisu quandu prova à piglià una screenshot da u latu Android, un missaghju apparisce dicendu "screenshot hè bluccatu, sta screenshot hè bluccatu per più privacy" in iOS. In u listessu modu, ci hè un missaghju chì riempia u screnu per a registrazione di u screnu in iOS, mentre chì a pantalla di l'utilizatori di Android hè scurita è ùn pò micca riceve a registrazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*