Cumincia u Prughjettu di u Village Resistente à u focu

U Prughjettu di Baia Resistente à u focu principia
Cumincia u Prughjettu di u Village Resistente à u focu

A Municipalità Metropolitana di Izmir implementa u "Prughjettu di Village Resistant à u focu" cù l'Associazione Forestale Turca è a Fundazione Foresta Egea. U prugettu, chì hà da scopu di aumentà a capacità di risponde à i focu, principià in u Village Yukarı Kızılca di Kemalpaşa.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà realizatu travaglii esemplari per a Turchia in a lotta contru i incendi di u boscu, hà realizatu un altru travagliu impurtante in cuuperazione cù l'urganisazioni non governamentali. Un protokollu hè statu firmatu cù l'Associazione Foresta Turca è a Fundazione Foresta Egea in u scopu di u "Prughjettu di Village Resistant à u focu" per assicurà chì l'urganisazioni non governamentali piglianu un postu forte è efficace in a lotta contru l'incendii forestali, per aduprà u putere di risposta esistente in modu efficiente è per aumentà a capacità di risposta di a cità.

"Protegemu e fureste chì sò u nostru tesoru"

Parlendu à a cerimonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà dettu chì ci sò parechji studii chì devenu esse fatti in modu cumunu nantu à a furmazione è in u rinfurzamentu di l'equipaggiu per a risposta d'urgenza. Dichjarà chì l'incendii di furesta sò stati intervenuti prima cù i cisterna d'acqua datu à i paesi da a Municipalità Metropolitana è i fochi sò stati cuntrullati prima ch'elli crescenu, u sindaco. Tunç Soyer"Credu chì cù questi studii, risultati assai più efficaci seranu ottenuti in a lotta contr'à u focu forestale. Sò chì i protokolli sò assai preziosi. Vogliu micca solu per Izmir, ma ancu per tuttu u paese, in modu chì tutti pudemu avè l'uppurtunità di prutege i nostri boschi, chì hè u più grande tesoru di tutti noi, in una manera più forte ", disse.

"Tutti duvemu mette e mani sottu à a petra"

U Direttore Generale di u Cunsigliu di a Fundazione di a Foresta Egea Perihan Öztürk hà dettu chì anu travagliatu per a sustenibilità di e fureste dapoi 1995 anni da u 27. Spieghendu chì attribuisce una grande impurtanza à l'urganisazioni non governamentali, i cullaburazioni publichi è municipali, Öztürk hà dettu: "Questu ùn pò esse un casu speciale per una sola istituzione o gruppu. Si deve esse evaluatu holistically. Tutti duvemu mette e mani sottu à a petra. Noi, cum'è Municipalità Metropolitana di Izmir, avemu seguitu u vostru travagliu cun apprezzamentu in l'ultimu periodu. Prughjetti incredibili venenu per Izmir. Semu d'accordu cù parechji di elli. "Per esse capace di implementà un tali prughjettu inseme, in particulare, hè un travagliu chì simu fieri, è chì ci manca è aspittemu assai", disse.

"Serà un esempiu per a Turchia"

U Diputatu General Manager di a Fundazione Foresta Egea Yasemen Bilgili hà dichjaratu chì i fochi anu righjuntu grandi dimensioni cù u riscaldamentu glubale è cuntinueghjanu per ghjorni è in u risultatu, ettari di spaziu di vita sò stati distrutti. Enfatizendu chì i fochi minaccianu micca solu i boschi, ma ancu l'animali è a vita di e persone in l'insediamenti, Yasemen Bilgili hà dettu: "Stu prughjettu diventerà cusì un prughjettu induve pudemu implementà tuttu in modu integratu, sensibilizà è sensibilizà tutti. Forse darà un esempiu per Turchia. Pensu chì faremu cose assai impurtanti ".

"Una media di 8 mila ettari di fureste sò brusgiate annu"

Ricordendu l'incendiu forestale chì hà scoppiatu in Antalya u 28 di lugliu di l'annu passatu è durò 15 ghjorni, Ahmet Hüsrev Özkara, presidente di l'Associazione Turchi di Foresters, hà dettu: "Dapoi u 1937, i registri sò stati guardati. Una media di 8 mila ettari di superfici forestale hè brusgiatu annu. Ma l'annu passatu, 15 ettari di furesta brusgiati in 140 ghjorni. Hè 8 volte 15. Hè brusgiatu 15 volte in 15 ghjorni. Questu indica una situazione anormale. L'incendii di fureste ùn sò più una situazione chì solu a Direzzione Generale di Foresta pò trattà. Ci hè bisognu di cuuperazione, un cunsensu largu. A Direzzione Generale Forestale hè u principale rispunsevuli di sta struttura, ma sò ancu impurtanti i roli di e cumune metropolitane. Se pudemu creà una struttura di sucità sensibile è armoniosa, pensu chì tali grandi incendi seranu intervenuti à u principiu. L'educazione deve esse allargata per copre tutta a sucità ", disse.

"Hè una grande cuntribuzione è sustegnu"

Kenan Öztan, Rappresentante Provinciale di İzmir di l'Associazione Forestale Turca, hà dichjaratu chì l'intervenzione precoce hè impurtante in l'incendii forestali è hà dettu: "Se i paisani di u boscu anu un veiculu in manu, un grande disastru serà evitatu. U fattu chì e municipalità metropolitane mettenu sta questione nantu à a so agenda darà una grande cuntribuzione è sustegnu à a lotta contru l'incendi di furesta. Hè per quessa chì stu passu chì avemu fattu hè cusì impurtante ". İsmail Derse, u Capu di u Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà enfatizatu chì anu fattu un altru passu impurtante in a lotta contru l'incendii forestali. Derse hà enfatizatu chì u 18 per centu di i zoni boscati sò stati mantinuti sottu u cuntrollu grazia à u Sistema di Avvertimentu Intelligente, chì opera cù 72 camere in 62 torri.

Chì ghjè u prughjettu di i paesi resistenti à u focu ?

In u scopu di u Prughjettu di u Village Resistant à u focu, l'analisi di risichi seranu fatte, è i quartieri è i paesi in u boscu cù una alta probabilità di focu è vicinu à elli seranu resistenti à u focu. In u scopu di a gestione di risicu; Hè destinatu à sustene l'opere d'intervenzione, di preparazione è di migliurazione da fà prima, durante è dopu à u focu cù furmazione è pratiche. Inoltre, hè destinatu à prevene l'incendii à a so surgente, à minimizzà, à identificà u focu in i periodi sensibili, è à fà a prima risposta per mezu di una squadra furmatu è equipata da esse furmatu da a ghjente di u quartiere. U prugettu s'ampliarà partendu da u Village Yukarı Kızılca di Kemalpaşa in u primu locu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*