"Giornate Internaziunali di Turchia è Letteratura" da NEU è GU

Giornate Internaziunali di Turchia è Letteratura da YDU è GU
"Giornate Internaziunali di Turchia è Letteratura" da NEU è GU

In u scopu di e "Giornate Internaziunali di Turchia è Letteratura" urganizati in cuuperazione cù i Dipartimenti di Insegnamentu di Lingua Turca è Lingua è Literatura Turca di l'Università di u Vicino Oriente è l'Università di Kyrenia, una seria di prugrammi si terrà in e duie università trà 21-23. nuvembre 2022. Cum'è parte di u prugramma di 2,5 ghjorni, si terrà pannelli in faccia è in linea.

I discorsi di apertura di l'avvenimentu, chì seranu aperti à i studienti è u publicu, sò stati fatti da u Vice Rettore di l'Università di Kyrenia Prof. Dr. Gökmen Dağlı è u Decanu di a Facultà di Arti è Scienze di l'Università di u Vicino Oriente Prof. Dr. Ali Efdal Özkul farà. Inoltre, u presidente di l'Associazione di lingua turca Prof. Dr. Gürer Gülsevin, Assoc. Dr. Filiz Mete da Muğla Sıtkı Koçman University, Assoc. Dr. Gülsine Uzun assisterà ancu à l'avvenimentu in linea è dà un discorsu.

Sarà ancu annunziatu i vincitori di u cuncorsu interuniversitariu di puesia.

Presidenti di u Cumitatu d'Organizazione di i Ghjorni Internaziunali di a Turchia è di a Letteratura Prof. Dr. Sevket Oznur è Assoc. Dr. Mustafa Yeniasır hà enfatizatu chì u prugramma in linea è in faccia chì serà urganizatu da a cooperazione di l'Università di u Vicino Oriente è l'Università di Kyrenia trà u 21 u 23 di nuvembre 2022 darà un cuntributu significativu à e cumpetenze persunale è prufessiunale di i studienti è di e persone interessate. in literatura.

Dichjarà chì cinque pannelli seranu tenuti per 2,5 ghjorni dopu à a ceremonia d'apertura, i Presidenti di u Cumitatu d'Organizazione anu dettu chì à a fine di a Sessione Speciale Kamil Özay chì si terrà cum'è parte di a serie di eventi, i studienti chì anu participatu à u "Inter -Concursu di Puesia Università" seranu presentati cù i so premii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*