U 10u Premiu di Informatica di l'Università Boğaziçi hà trovu i so pruprietarii

I Premii di l'informatica di l'Università Bogazici anu trovu i so prupietari
U 10u Premiu di Informatica di l'Università Boğaziçi hà trovu i so pruprietarii

U 10e Premiu di l'Informatica di u Bosforu, sponsorizatu da PeP, a cumpagnia di tecnulugia finanziaria leader in Turchia, hè finitu. I famosi pruduttori di cuntenutu di e social media Mehtap Algül è Berk Keklik anu ospitu a ceremonia di premiazione, in a quale i vincitori sò stati determinati in u risultatu di 15 ghjorni di votu publicu è valutazione di u ghjuridicu.

U "megliu" di u digitale hè statu sceltu

À a notte di premiazione, u megliu di 16 categurie, cumprese cumpagnie da industrii cum'è intelligenza artificiale, e-commerce, trasportu, cibersecurità, tecnulugia, criptu, è ancu e plataforme di trasmissione in linea, sò stati scelti. I startups di tecnulugia, i sviluppatori di ghjoculi è di l'applicazioni, i pruduttori di cuntenutu sò stati scelti per votu nantu à u situ web di l'avvenimentu, è i premii sò stati dati à i so patroni.

Mentre chì parechji grandi marchi cum'è Trendyol, Yemeksepeti, Amazon, Hepsiburada, Trendyol, sahibinden è Getir sò stati numinati in i so rispettivi categurie, Gain, Exxen, BluTv, PuhuTv è Mubi cumpetenu in a megliu categuria di piattaforma digitale domestica.

Nomi di successu cum'è Oğuzhan Uğur, İbrahim Selim, Hasancan Kaya, Sibel Çetinkaya, Damla Altun è Şeyda Erdoğan, chì sò trà e piattaforme in linea più seguite è seguite, anu ancu votatu secondu i so campi di travagliu.

L'imprese è i pruduttori di cuntenutu di e social media chì sò stati premiati in u risultatu di 15 ghjorni di votu publicu è di valutazione di a ghjuria si sò riuniti à a notte di premiazione.

L'influenza di l'informatica ghjovana hè crescente di ghjornu.

À l'apertura di a cerimonia di premiazione, una placca di apprezzazione per u sponsor principale hè stata presentata à u General Manager di PeP Mehmet Sadioğlu.

In u so discorsu, Sadioğlu hà dichjaratu chì PeP, a cumpagnia di tecnulugia finanziaria di Turchia in u so campu, cuntinua à sustene i ghjovani chì travaglianu in u campu di l'informatica è i prughjetti pruduciuti in questu settore, è hà sottolineatu chì l'informatica ghjovana aumenta a so sfera d'influenza cù ogni successu. ghjunghjenu.

Enfatizendu chì l'imprese chì operanu in u settore di l'informatica è e persone chì operanu in e plataforme digitale ghjucanu un rolu criticu in e decisioni di l'utilizatori di l'internet, Sadioğlu hà dettu, cum'è a cumpagnia di fintech di punta di Turchia, PeP, i Premii di Informatica di l'Università Boğaziçi assumevanu u sponsor principale di l'avvenimentu, è chì E persone di tutte l'età è di i prufessiunali ponu participà à votu.Ellu disse chì sò felici di esse una parte di l'eventu.

Dopu à i discorsi, a cerimonia di premiazione hà iniziatu. U 10u Premiu di Informatica di l'Università Boğaziçi hà trovu i so pruprietari.

I vincitori di u Bosphorus Informatics Awards in 16 diverse categurie sò elencati cum'è seguita:

  • U megliu situ di e-commerce di l'annu Amazon
  • Best Market Service Application of the Year Migros avà
  • A megliu app di trasportu di l'annu Binbin
  • A megliu piattaforma di trasmissione digitale domestica di l'annu: EXXEN
  • U megliu di l'annu Youtube Produttore di cuntenutu: Oguzhan Ugur
  • Best Talk Show Digitale Domesticu di l'annu: SPEAKERS
  • Influencer di l'annu Utilizendu i Social Media più efficacemente: Emir Elidemir
  • U megliu canale di cultura digitale di l'annu: Sanat Okur
  • Iniziativa di l'annu basatu in Blockchain: FirstBatch
  • Celebrity Using Social Media più efficacemente di l'annu: Vedat Milor
  • U megliu Produttore di cuntenutu di trasmissione in linea di l'annu: Tuğkan Gönültaş
  • Best Software / Computer Sciences Community of the Year: Turkey Open Source Platform
  • A megliu iniziativa di intelligenza artificiale di l'annu: Virasoft
  • Best Sustainable Technology Initiative of the Year: Plastic Move

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*